⛄️IKM uke 2⛄️

Begynner å miste det jeg og nå- jeg som så elegant stilte meg på sidelinja i går.. er så jævlig lett å trekke opp :D Når jeg leser og ser deres tester, så får jeg myst jeg og… 6 eller 7 DPO, så altfor tidlig. Tar første fredag tror jeg. Hvilken DPO anser dere som mest realistisk å faktisk få et troverdig resultat? Jeg har alltid tenkt på det som 10DPO av en eller annen grunn- selvom jeg rasjonelt sett vet at variasjonene er store; og at det både kan komme tidligere og senere…

Jeg merker også jeg blir veldig påvirket nå - har tre tidlig tester, IKM er forventet man eller tirs... Så jeg tenker test lørdag, søndag og mandag... Sist fikk jeg ikke snev av strek før IKM uansett så har liksom ikke troen på å se noe før 12 DPO uansett... Men blir jo veldig keen når jeg ser folk tester positivt så tidlig!

Begynner å miste det jeg og nå- jeg som så elegant stilte meg på sidelinja i går.. er så jævlig lett å trekke opp :D Når jeg leser og ser deres tester, så får jeg myst jeg og… 6 eller 7 DPO, så altfor tidlig. Tar første fredag tror jeg. Hvilken DPO anser dere som mest realistisk å faktisk få et troverdig resultat? Jeg har alltid tenkt på det som 10DPO av en eller annen grunn- selvom jeg rasjonelt sett vet at variasjonene er store; og at det både kan komme tidligere og senere…
Jeg også tenker 10-11 dpo:hilarious::p
Men testene er for fristende :wideyed:

Tusen takk for gratulasjoner! :love7 Holder fortsatt pusten frem til IKM og økning på tester, men er gravid til det motsatte er bevist :Heartred Lykke til til dere andre som skal teste snart! :Heartred

Jeg var 10 dpo i går. Da var streken veldig svak. Tok selvfølgelig en test dagen før også fordi jeg ikke klarte å holde meg, men den var meget blank

Hva skjer med å være hormonell om da'n?!
Fader, ass... først var jeg dritsur, nå er jeg bare lei meg og nesten deppa.
Og blir fortsatt lett sur.

Men har mest lyst til å bare grine.
Masse!

:sad015

Jeg er så lei!
Sitter' n ikke nå heller, tror jeg at jeg bare senker skuldrene og gir f**n.
Dropper prevensjon, bare dropper også styret.
Så får det skje om det skal skje.
Orker ikke det her, jeg.

Vi spiste taco til middag i dag :D

10 dpo, blenda test i dag tidlig. Tipper tr kommer.
Har handla inn masse tester. Bestilte jo fra babyplan. Hadde glemt at jeg og hadde bestilt med to CB tidligtester derfra:hilarious: innhold i testbøtta:
- 5 stk babyplan GT test vanlig
- 12 stk babyplan GT tidlig test
- 5 stk CB tidlig test
- 4 stk CB digital test

noen må komme og ta bankkortet mitt i fra meg:bag::bag::hilarious::hilarious:

Tusen takk for gratulasjoner! :love7 Holder fortsatt pusten frem til IKM og økning på tester, men er gravid til det motsatte er bevist :Heartred Lykke til til dere andre som skal teste snart! :Heartred
Hvor mange dpo fikk du positivt?? ❤️ Gratulerer igjen ❤️

3 dpo, har hatt en litt rar mage som har vært vekselvis hard/løs. Nå har jeg plutselig fått vondt i halsen. Orker ikke å bli forkjøla nå :mad:

Er så typisk at jeg sikkert har forskjøvet el de siste to månedene! Jeg tester som sagt ikke etter el. Men jeg pleier å ha nøyaktig syklus på 28 dager. Syklusen i desember fikk vi covid og denne syklusen ble jeg influensa sjuk! Så jeg tipper det ikke klaffet og at vi hadde sex på feil dager. Jævlig typisk!

Fikk sånn rar smerte i livmorområdet mens vi spiste i dag, kom to ganger å varte rundt 1min, etter det er jeg helt sykt støl! Aldri opplevd tidligere.. for tidlig for festesmerter, men tar det som et tegn:hilarious:

Så nå at jeg egentlig har IKM 08/01. Jeg må ha plusset på 2 dager ekstra, kun for sikkerhetsskyld. Mensen var forsinket 1-2 dager forrige syklus og. Har som regel en syklus på alt fra 25-28 dager. Så en vet aldri :confused005 Ble plutselig litt spennende dette her :)

Hvor mange dpo fikk du positivt?? ❤️ Gratulerer igjen ❤️
Takk :Heartred svak svak på morgenurin 10 dpo i går, og litt sterkere på ettermiddagen. Har hatt fin økning siden i går og fikk 1-2 på digital i dag morges - 11 dpo :happy: Håper bare ikke økningen stagnerer!

Hva skjer med å være hormonell om da'n?!
Fader, ass... først var jeg dritsur, nå er jeg bare lei meg og nesten deppa.
Og blir fortsatt lett sur.

Men har mest lyst til å bare grine.
Masse!

:sad015

Jeg er så lei!
Sitter' n ikke nå heller, tror jeg at jeg bare senker skuldrene og gir f**n.
Dropper prevensjon, bare dropper også styret.
Så får det skje om det skal skje.
Orker ikke det her, jeg.
Huff! :(
Sender deg en stor klem og krysser fingrene!:Heartred
Jeg tar lett til tårene selv om dagen og håper det er en grunn for det…

Hær var jeg heeelt utslitt i hele går, 2DPO.. men i dag er jeg helt på:hilarious::hilarious: har fått mannen til å skru ned noen hyller, omøbelert hele stua og satt bonusen i arbeid:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: tror dem foretrakk at jeg var trett ass:angelic:

men nå har jeg vært å kjøpt nye skruer og gjort klar for å flytte om hele stua:love7 kjenner jeg er så fornøyd med mannen:love7:love7:love7

Hvor lang leveringstid har fertil.no? :angelic:

Jeg bestilte på søndag, og fikk pakke i posten i dag! Nå ser jeg helst at dagene flyr! Er 3 dpo i dag. Tenker også å ta test 10dpo, men regner med at jeg går på en smell på søndag Da har jeg vært godt hvis hvis klarer meg til slutten av helgen:smiley-ashamed004

Jeg bestilte på søndag, og fikk pakke i posten i dag! Nå ser jeg helst at dagene flyr! Er 3 dpo i dag. Tenker også å ta test 10dpo, men regner med at jeg går på en smell på søndag Da har jeg vært godt hvis hvis klarer meg til slutten av helgen:smiley-ashamed004
Tusentakk da får jeg vel i morra:happy:
Jaaaa er lange dager før testing :banghead::wideyed::p

3 dpo selv idag, tiden går dødstregt:rolleyes: Bestilte tester og et termometer jeg ikke håper jeg får bruk for nå:woot:

Back
Topp