⛄️IKM uke 2⛄️

Dere som har vært gravide mer enn en gang - er det sånn at starten på graviditeten kan være vilt forskjellig? Første gang ble jeg dårlig sykt tidlig og merket det så sykt på hele kroppen, vi snakker allerede 4-5 DPO > er det liksom sånn at jeg kan anta det ikke gikk denne gangen siden jeg ikke kjenner på noe som helst liksom?

Har vært gravid flere ganger (2 kjemiske, 1 SA og 1 MA og en baby) alle har jeg opplevd forskjellig. Så du skal ikke gi opp håpet ennå. Alle svangerskap er forskjellige og oppleves på forskjellig måte, så hold møtet oppe. Hvor mange dpo er du nå?

Har vært gravid flere ganger (2 kjemiske, 1 SA og 1 MA og en baby) alle har jeg opplevd forskjellig. Så du skal ikke gi opp håpet ennå. Alle svangerskap er forskjellige og oppleves på forskjellig måte, så hold møtet oppe. Hvor mange dpo er du nå?

Det var godt og høre, hadde inntrykk av at det kunne være litt sånn. Det skjedde liksom litt av seg selv sist så dette er kun min andre PP som faktisk prøver. Jeg er vel rundt 10 DPO nå.

Det var godt og høre, hadde inntrykk av at det kunne være litt sånn. Det skjedde liksom litt av seg selv sist så dette er kun min andre PP som faktisk prøver. Jeg er vel rundt 10 DPO nå.

10 dpo er jo fortsatt veldig tidlig, trur jeg leste en plass at det var mange som opplevde å ikke få noen symptomer før nærmere 3 uker etter unnfangelse. Så alt er mulig ennå. Selv trur jeg at jeg er rundt 7-8 dpo og jeg har ingen symptomer. Men tenker at jeg holder motet oppe frem til ikm iallefall

Dere som har vært gravide mer enn en gang - er det sånn at starten på graviditeten kan være vilt forskjellig? Første gang ble jeg dårlig sykt tidlig og merket det så sykt på hele kroppen, vi snakker allerede 4-5 DPO > er det liksom sånn at jeg kan anta det ikke gikk denne gangen siden jeg ikke kjenner på noe som helst liksom?

Første graviditet merket jeg at egget festet seg når jeg resonnerte meg til tingen som skjedde da, og hadde generelt mye symptomer og negativ test til én uke etter IKMo_O Hendig uhell, da han ikke var planlagt.:dummy:

Andre graviditet merket jeg ikke noe som helst, før jeg til slutt tok en graviditetstest. Gikk på metformin og Pergotime for å få EL da jeg hadde pcos og syklus på 40-90 dager. Men de hadde ikke hjulpet de to syklusene før, så hadde egentlig gitt opp etter 2,5år prøving:hilarious: Og endelig kom lillepia mi:dummy1:

Tredje graviditet hadde jeg akkurat tatt ut spiralen for å prøve, og tre uker etter spiralen var tatt ut begynte jeg å bli så trøtt, stikksmerter i symfusen og areolaen(?) på puppen var blitt kjempemørk nesten over natta. Fikk da positiv test enda en uke etter det igjen:dummy:

Så jeg er motsatt av andre som sier at du har mere symptomer når du venter jente:hilarious:

Min første gang så var jeg 18 og uplanlagt, jeg drev litt mer rus og tull så var virkelig ikke meningen at jeg skulle bli gravid på den tiden. Men jeg husker en dag når jeg måtte sove i noen timer for jeg ble så dårlig, det må ha vært når egget festet seg, for en uke senere dro jeg og kjøpte test og var gravid bare 1-2 på digital :wacky: Så jeg er overbevist på at jeg ble dårlig fra egget festet seg, med veldig typiske humørsvingninger og kvalme.

Andre gang var det planlagt uplanlagt kan man vell si, vi droppet prevensjon og lot det gå sin gang. Skjedde ingenting egentlig før jeg plutselig en dag leste om noen som fikk veldig mye litt grønn farget utflod, noe jeg hadde i første svangerskap og tenkte da etter at det har jeg jo nå. Deretter kjente jeg litt på puppene mine, og de var jo litt ømme og hmmm mensen hadde jo kanskje ikke vært på en liten stund. Kjøpte test 3+ så da var jeg rundt 6 uker på vei, endte dessverre i en ma.

Var nå gravid veldig veldig planlagt i oktober, det kjente jeg nok mest på stikking i livmor området, og at jeg var veldig veldig trøtt, jeg har søvnproblemer men det forsvant da. Endte dessverre i sa i uke 6. :yuck:

8 dpo og nok en skygge på dagens tidligtest :bored: tok den nå etter jobb :p
B233FC64-C773-44C0-8672-674D925669C3.jpeg

Nei, så tidlig som det har det vært helt forskjellig, så det ville jeg ikke brukt som pekepinn. Ellers har det vært ganske likt fra de «virkelige» graviditetssymptomene slår inn (litt mer intenst andre gangen bare), men for meg har ikke det skjedd før etter at jeg har visst at jeg var gravid.

Oi ja daaaa kom tr med et BRAK! står på jobb, har blødd gjennom truse, stilongs OG buksa mi:sorry: Måtte ringe sjefen og si jeg måtte hjem og skifte:sorry::hilarious:

jaja, kort lutealfase og ikke baby nå, mensen allerede 11 dpo:eek:
Æsj så kjedelig :(:( Sender deg en klem! Håper så den sitter neste gang :Heartred skal jeg sette deg på TR?

Jeg husker ikke så mye fra første(tror ikke jeg hadde så mye), men denne gangen hadde jeg identiske pms-symptomer frem til positiv test (10dpo). Da økte ømheten i puppene og jeg fikk menssmerter og korsryggsmerter. Hører masse om de som ble gravide den runden de ikke hadde noen symptomer. Håper for deg :Heartred

Klarte ikke vente ! :shy::hilarious:
…..
:arghh::arghh::sorry: 12 dpo
Får nok hive oss på oktober tråden…:shifty::p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Visninger: 99
Synes den var for rosa og sterk til skygge?? :bored: Blir spennende med neste test!
Klarer ikke se noe farge selv, kanskje skimte av og til hvis jeg ser på bilde :bored: 8 dpo er uansett veldig tidlig, blir nok å ta en midt på dagen hver dag fremover :hilarious: når man først tisser på en pinne er det umulig å slutte jo

Dumt spørsmål, men dere som har vært gravide. Før positiv test, fikk dere mensensmerter når dere måtte ordentlig på do? :shy: Jeg fikk nemlig skikkelig mensensmerter før do-besøk nå, og så leter jeg såklart etter alt som kaaan bety noe:hilarious:

Ja, det syns jeg også!:arghh: men håper jo liksom på at vi ikke skravles igjen da:hilarious: håper det blir baby på alle her inne, også får vi lese litt dagbøker i mellomtiden og:Heartred:Heartred
Jeg tror jeg hopper til neste mnd.. så mulig vi skravles før du vet ord av det:hilarious::p
Har pleid å teste postitivt på denne tiden før.. men vet jo ikke sikkert enda.:D Masse lykke Til videre og klem fra meg:love7

Dumt spørsmål, men dere som har vært gravide. Før positiv test, fikk dere mensensmerter når dere måtte ordentlig på do? :shy: Jeg fikk nemlig skikkelig mensensmerter før do-besøk nå, og så leter jeg såklart etter alt som kaaan bety noe:hilarious:
Den ene gangen jeg har vært gravid for noen år siden var jeg hos legen, og i samme slengen jeg var der foreslo hun å ta celleprøve siden det var en stund siden sist. Da husker jeg at jeg svarte «kan godt det, men da må vi kjappe oss for kjenner jeg får mensen om ca «et kvarter» «. Jeg var helt overbevist- for hadde nøyaktig samme smerter som ved TR.. men hun kom aldri, og jeg var gravid. Endte dessverre i MA. (Hadde ingenting med celleprøver å gjøre - bare for ordens skyld). Håper for deg!

Back
Topp