⛄️IKM uke 2⛄️

Heier på deg! :happy:
Jeg hadde også villet vente, men tror neppe jeg hadde klart! :hilarious:
Krysser fingrene for at spira sitter:Heartred

Mange takk!:hilarious: Tok en digitaltest i dag som viste 2-3 uker, så nå er jeg enda mer forvirret siden det fortsatt er en del dager til IKM. - Som videre fører til at det (om mulig) er enda vanskeligere og ikke si noe neste gang jeg snakkes med samboer:eek::hilarious:
Takk for det:love7

Mange takk!:hilarious: Tok en digitaltest i dag som viste 2-3 uker, så nå er jeg enda mer forvirret siden det fortsatt er en del dager til IKM. - Som videre fører til at det (om mulig) er enda vanskeligere og ikke si noe neste gang jeg snakkes med samboer:eek::hilarious:
Takk for det:love7
Wææææ!:Heartred
Du er superflink om klarer holde på hemmeligheten altså!! :love7
Gratulerer såååå mye!!:Heartred

Øya mine Som ser en svak strek?:pompus::wtf:

65E6E81B-5995-4A6E-9C7E-BBF8B9436704.jpeg

Jeg hater at jeg ikke vet helt sikkert hvor mange DPO jeg er i dag, jeg.
For da vet jeg liksom ikke helt når jeg kan begynne å teste.
:hilarious:

Fertility Friend:
upload_2022-1-8_16-55-9.png

Noen som er pro på disse appene?

Premom:
upload_2022-1-8_16-56-6.png

Har forstått at den røde streken er EL-testene mine.

Har noen begynt å teste med CB digital? Og når før ikm fikk du positiv på den?

Jeg håper så inderlig!:wideyed::Heartred
Jeg er 11/12 depo.. derfor jeg er litt sånn skeptisk. Kanskje bare skyggestrek?
Jeg skal ta ny i morra tidlig :love7
Noen som har erfaring med de tidlig strimlene fra make sure. ?
Redd jeg blir lurt:pale

Jeg bruker enten make sure eller Cb de jeg har best erfaring med. Aldri opplevd skygge på make sure :happy: oi spennende, de neste dagene da:woot: når tenker du å ta digital?

Jeg bruker enten make sure eller Cb de jeg har best erfaring med. Aldri opplevd skygge på make sure :happy: oi spennende, de neste dagene da:woot: når tenker du å ta digital?
Jeg tok en digital igår som sa ikke gravid, så jeg tenker jeg tar strimmel som jeg har her i morgen tidlig :happy: hvis den er sterkere da og jeg ikke ble lurt nå, så kjøper jeg en digital:Heartred
Håper så veldig!!
Hva med deg?

Jeg tok en digital igår som sa ikke gravid, så jeg tenker jeg tar strimmel som jeg har her i morgen tidlig :happy: hvis den er sterkere da og jeg ikke ble lurt nå, så kjøper jeg en digital:Heartred
Håper så veldig!!
Hva med deg?

Å det er så kjedelig når en får den "ikke gravid" lysende mot seg.
Jeg har prøvd med noen tidligtester men alle har blitt negative:( jeg har ikke Ikm før til onsdag, så er noe usikker på om det vil slå ut noe på tidligtest ennå. Prøvde å overtale mannen til å reise på apoteket å kjøpe en til meg, men da fikk jeg pent beskjed om at jeg måtte vente i noen dager. Holdt på å klikke for meg (super hormonell om dagen):facepalm:

Blir noen spennende dager for oss fremover nå, håper det blir en spire for oss begge :Heartred

Ser positiv ut :smiley-bounce012 Var det første testen din?
Jeg testa i dag 11 dpo men ingenting å se.

Jeg har tatt test i flere dager :hilarious: så har vært helt blenda, kunne kanskje se antydning i går. Men den er tydeligere i dag:D

Tusen takk for alle tilbakemeldinger folkens! Nå spørs det bare når jeg tør å ta en digital en:nailbiting:

Å det er så kjedelig når en får den "ikke gravid" lysende mot seg.
Jeg har prøvd med noen tidligtester men alle har blitt negative:( jeg har ikke Ikm før til onsdag, så er noe usikker på om det vil slå ut noe på tidligtest ennå. Prøvde å overtale mannen til å reise på apoteket å kjøpe en til meg, men da fikk jeg pent beskjed om at jeg måtte vente i noen dager. Holdt på å klikke for meg (super hormonell om dagen):facepalm:

Blir noen spennende dager for oss fremover nå, håper det blir en spire for oss begge :Heartred
Jaaa det er så møkk å få ikke gravid! :(
Håper for oss begge og alle her inne:Heartred
Samboer vet ikke at jeg tester i hytt og gevær bak ryggen hans.. noen ting har de ikke godt av å vite:hilarious:

Jaaa det er så møkk å få ikke gravid! :(
Håper for oss begge og alle her inne:Heartred
Samboer vet ikke at jeg tester i hytt og gevær bak ryggen hans.. noen ting har de ikke godt av å vite:hilarious:

Datteren min fant testen min fra i går i søppelet på badet og viste den til sambo... Jeg hadde ikke fortalt ham at jeg testet da det ikke var noe å vise :hilarious:

Åh :woot: Håper!! Redd første test ryker i morgen, 7 dpo, selv om jeg innerst inne vet det hvertfall tar et par dager om det var festeblødning det i morrest :rolleyes:
For meg slo ikke testene ut før tre dager senere. Kunne i etterkant skimte en svaaak strek på testen to dager senere når jeg så på den etter å ha fått en strek dagen etter. Sparte nemlig på de tørre testene.

Kan el ha vært CD 14 som er siste dag med lav temp?

Det er absolutt en mulighet.
Og da blir jeg i grunn litt lettet...
For da kan jeg roe ned noen dager til, med tanke på testing.
:hilarious:

Back
Topp