⛄️IKM uke 2⛄️

Så... 5 DPO.
Fortsatt ingen forklaring på at jeg fikk vaskedilla i dag.
:wideyed:
Har utsatt det en stund.
Men nå er jenterommet shinet... har piske dem, men hjulpet dem mye.
Gutterommet er i ferd med å bli ryddet, han bonusen er litt snegle.

Og jeg har... jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.
Største jobben har vært på vaskerommet.
Blir litt vask når vi er 7 stk. som bor her.
:hilarious:

Anyway:
Hvor kom all denne energien fra helt plutselig?!

Min energi er fortsatt bånn i bøtta :hilarious:

Så send gjerne over litt.. :shy::hilarious:

I går og i dag har jeg hatt blod i nesa... Som blir skorpe. Drit irriterende! For jeg pleier ikke være sånn.
Bkør ikke neseblod liksom, men det kommer blod når jeg snyter meg.
Hva er greia med det? :banghead:
Seriøst... Jeg kødder ikke.
Har dritvondt i nesa.
Den er ny, eller?!

:hilarious:

Fortsetter å blø, uten at det renner over.
Bare hver gang jeg tar inni der eller snyter meg.
Meget rart.

Trenger litt hjelp her. Første pp jeg tester med slike strimler fra babyplan. Er det noe der eller er det bare skyggestreker? Den til venstre er fra i dag, den til høyre fra i går kveld. 12 dpo i dag.

Vedlegg

• 20220109_070910.jpg
    20220109_070910.jpg
    1,4 MB · Visninger: 113
Trenger litt hjelp her. Første pp jeg tester med slike strimler fra babyplan. Er det noe der eller er det bare skyggestreker? Den til venstre er fra i dag, den til høyre fra i går kveld. 12 dpo i dag.
Jeg synes den ser for sterk ut til å være skygge, så drister meg til å gi deg en gratulasjon:D

Ny dag nye muligheter :D kjenner jo håpe bare øker, så om dette ikke har gått blir det et hardt fall ned i kjelleren igjen.. :dead:

Litt småkvalm av og på gjennom dagen i går, kjenner det er litt sånn nå også.. også en "støl" følelse nederst i magen.. :nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20220109-081641_FF App.jpg
    Screenshot_20220109-081641_FF App.jpg
    297,4 KB · Visninger: 58
Jeg ser noe på den til venstre! :Heartred

Negativ babyplan idag, så var nok bare falsk positiv igår :sorry:
Kan skimte samme svake skyggen jeg har fått på flere fra babyplan siden 7 dpo. Men hvis det hadde vært babystrek ville det vel blitt en skikkelig strek :arghh:

Vedlegg

• 1F07D0FF-A116-491F-BB5F-EC1D0EA65F94.jpeg
    1F07D0FF-A116-491F-BB5F-EC1D0EA65F94.jpeg
    963,1 KB · Visninger: 82
  • D32C4487-E130-4E98-8E1D-12A70FD8E3F7.jpeg
    D32C4487-E130-4E98-8E1D-12A70FD8E3F7.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 85
Vil si positiv :woot::woot:

Jeg har vært så bekymret de siste dagene. Jeg gikk tom for babyplantester (hadde bare litt rester fra forrige pp) så jeg dro på apoteket og kjøpte rfsu-strimler og en digital. Synes ikke strimlene ble så mye sterkere fra i går til i dag, så jeg bestemte meg for å bruke den digitale og fikk da 2-3!? Er det mulig? Vet jeg burde stole på den digitale mer enn strimmel, men kjenner jeg fortsatt holder pusten littegrann…

Vedlegg

• 9FC40D4F-2908-4C6D-BC44-8F7209713A96.jpeg
    9FC40D4F-2908-4C6D-BC44-8F7209713A96.jpeg
    1 MB · Visninger: 110
Jeg har vært så bekymret de siste dagene. Jeg gikk tom for babyplantester (hadde bare litt rester fra forrige pp) så jeg dro på apoteket og kjøpte rfsu-strimler og en digital. Synes ikke strimlene ble så mye sterkere fra i går til i dag, så jeg bestemte meg for å bruke den digitale og fikk da 2-3!? Er det mulig? Vet jeg burde stole på den digitale mer enn strimmel, men kjenner jeg fortsatt holder pusten littegrann…
Jaaaa!!!:hello2 GRATULERER så mye! Her var det jo ingen tvil:Heartpink

Gratulerer så mye! ❤️ Hvor mange DPO?

Gratulerer Såå mye! Du skal absolutt stole på digital! Ville ikke stolt helt på styrken på RFSU, helt tydelig at du har mer hcg enn den viser! Skal jeg sette deg på gravid? :woot::Heartred

Back
Topp