⛄️IKM uke 2⛄️

Jeg har blitt kvisete, fiser som en kar og føler puppa har vokst mens vi så film nettopp :hilarious: Ryker på første test før jobb i morgen tenker jeg, skal prøve å ikke forvente noe :yuck:

Litt forskjellig i mengde, men murret ofte når det kom:confused: så var flere ganger til legen for å finne ut hva som skjedde:rolleyes: alt fra 1ml ish, til bare bittelitt rustfarge sammens med slim som var ufattelig likt EL slim:bookworm:

Klarer liksom ikke helt å slå fast mengden her.. føler jo at det har vært "kjeeeempe" mye.. selv om realiteten nok ikke er helt slik.. :hilarious: kjente på murringer av og på hele dagen i går, så kan ikke si jeg merka om det ble verre mtp blødningen/spottingen.. :meh:

Men stoppa jo like fort som det oppstod som sagt.. :nailbiting::D egentlig skikkelig forvirrende hele greia merker jeg :hilarious:

Oi, nå er jeg nesten litt tom for ord her jeg står. Jeg hadde ett lite håp etter testen i går kveld men det håpet var veldig lite. Og hadde kun 1 test igjen, og det var CB digital og trur du ikke det plutselig lyste Gravid 1-2 opp:happy:
20220110_064807.jpg

Dagens blenda, 8 dpo. Hadde vel egentlig ingen forhåpninger (lol as if) men ble overraskende lite skuffet fordi jeg vet det er veldig tidlig. Puppa er større og litt antydning til øm på venstre pupp, ikke noe vondt:hilarious: Tappen kjennes litt rar ut men kan være fordi det er tidlig på mårran, den var liksom ganske langt nede og avflatet, men hard. Og kjentes nesten litt åpen ut. Så den orker jeg ikke å tenke på :rolleyes:

anyways - here goes nothing. Skulle tatt en babyplan så jeg kunne fått en skygge i det minste :angelic:

49C51789-EA1D-4AB5-ACCB-E61FF7A9EA28.jpeg

Dagens opptur! Testet ikke noe i går i håp om å se fin økning, synes ikke økningen var kjempemarkant, men det hadde hvertfall økt. Veldig deilig når digital samtidig viste 2-3 :happy:

Vedlegg

• 2FB47A04-08FD-4BB8-B551-321257A33282.jpeg
    2FB47A04-08FD-4BB8-B551-321257A33282.jpeg
    1 MB · Visninger: 59
Da har vi kommet til vår uke damer, UKE 2! Det blir veldig spennende å følge med på all testingen fremover, håper virkelig det blir mange positive tester :Heartred Lykke til!

Hvis noen ønsker å bli satt på gravid eller TR i lista så si ifra, jeg skal prøve å ha oversikt i chatten her :)

Det stikker fælt idag tross negativ test! Litt sånn..midt i livmora? Godt tegn? Tror ikke jeg har hatt sånn stikking før, da har det vært mot siden rundt egglederne. :nailbiting:

Blenda 8 dpo. Kjenner optimisten i meg er helt borte I dag:arghh: Murrer av og på, vondt i skambenet, men det kan jo fint komme uten at noe er på gang. Neste el i uke 8, rundt nøyaktig 1 år siden vi startet. Skal til legen litt senere denne mnd for å få satt pcos diagnosen som hun er sikker på at jeg har, men måtte ta ul først. Har lavt stoffskifte som
Også kan være med på å gjøre det vanskelig å bli gravid:hungover: kjenner at akkurat i dag har jeg mistet troa helt. Håper optimisten i meg er tilbake i morgen

Last edited:
Holder på å bli gal av all denne murringen.. pleier ikke kjenne noe til tr.. verken før eller under.. så dette gir meg jo håp utav dimensjoner.. :smiley-angelic001 :hilarious: om kroppen nå plutselig har begynt med noe nytt gir jeg opp alt av symptomer..

Har de 2 siste morningene nå våknet med småtett nese, det er heller ikke noe jeg pleier :D

Holder på å bli gal av all denne murringen.. pleier ikke kjenne noe til tr.. verken før eller under.. så dette gir meg jo håp utav dimensjoner.. :smiley-angelic001 :hilarious: om kroppen nå plutselig har begynt med noe nytt gir jeg opp alt av symptomer..

Har de 2 siste morningene nå våknet med småtett nese, det er heller ikke noe jeg pleier :D
Skal du teste før ikm?:joyful:

14 dpo og IKM i morgen. Tester fortsatt negativt og tempen droppet litt i dag også :(

Vanligvis har jeg et drøss av symptomer i dagene før IKM. Men de har vært ganske fraværende denne PP-en. Jeg pleier også å begynne spotting 1-2 dager før IKM, så hvis det kommer ila dagen er jeg rimelig sikker på at jeg får uønsket besøk av TR i morgen

Back
Topp