Takk for oppmuntring, men tror nok ikke det testene har vært slik av og på siden 7 dpo, idag er jeg 11 og det blir ikke noe merBaby-strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for oppmuntring, men tror nok ikke det testene har vært slik av og på siden 7 dpo, idag er jeg 11 og det blir ikke noe merBaby-strek
MøkkatesterTakk for oppmuntring, men tror nok ikke det testene har vært slik av og på siden 7 dpo, idag er jeg 11 og det blir ikke noe mer
Litt forskjellig i mengde, men murret ofte når det kom så var flere ganger til legen for å finne ut hva som skjedde alt fra 1ml ish, til bare bittelitt rustfarge sammens med slim som var ufattelig likt EL slim
Gratulerer så masse Hvor mange dpo er du?Oi, nå er jeg nesten litt tom for ord her jeg står. Jeg hadde ett lite håp etter testen i går kveld men det håpet var veldig lite. Og hadde kun 1 test igjen, og det var CB digital og trur du ikke det plutselig lyste Gravid 1-2 opp
Vis vedlegget 374989
Gratulerer så masse Hvor mange dpo er du?
Oi, nå er jeg nesten litt tom for ord her jeg står. Jeg hadde ett lite håp etter testen i går kveld men det håpet var veldig lite. Og hadde kun 1 test igjen, og det var CB digital og trur du ikke det plutselig lyste Gravid 1-2 opp
Vis vedlegget 374989
Hurraa! Gratulerer så myeOi, nå er jeg nesten litt tom for ord her jeg står. Jeg hadde ett lite håp etter testen i går kveld men det håpet var veldig lite. Og hadde kun 1 test igjen, og det var CB digital og trur du ikke det plutselig lyste Gravid 1-2 opp
Vis vedlegget 374989
Gratulerer! Ingenting er bedre enn å se det svært på hvitt
Ser! Synes den var for sterk til skygge! Håper den utvikler seg fintStrek
Skal du teste før ikm?Holder på å bli gal av all denne murringen.. pleier ikke kjenne noe til tr.. verken før eller under.. så dette gir meg jo håp utav dimensjoner.. om kroppen nå plutselig har begynt med noe nytt gir jeg opp alt av symptomer..
Har de 2 siste morningene nå våknet med småtett nese, det er heller ikke noe jeg pleier