⛄️IKM uke 2⛄️

Ble nødt til å ta en ny test i dag da jeg oppdaget at mange har fått falskt positive Babyplantester så ble litt nervøs. Disse er tatt med 1,5 døgns mellomrom. (Morgen DPO10 og kveld DPO11). Ser ut som HCG stiger, og jeg er kvalm..
Jeg trenger vel ikke være redd for at det er noe feil med testene?

Vedlegg

• 1C7D8E3A-16BC-4D78-BC02-1C33FA65B406.jpeg
    1C7D8E3A-16BC-4D78-BC02-1C33FA65B406.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 112
Last edited:
Tenker jeg må ta en pause fra forumet, lykke til alle sammen, måttedet bli mange spirer i gruppa:Heartred:Heartpink:Heartblue

Last edited:
Fikk et lite håp over den litt sterkere streken tørket. Lagt ved siden av en tørket en som er nærmest blenda også. Tror begge er fra samme parti? Værtfall samme posen

Vedlegg

• DF3B63F4-A3DA-4B63-964A-B6A13566E737.jpeg
    DF3B63F4-A3DA-4B63-964A-B6A13566E737.jpeg
    778,1 KB · Visninger: 129
Da setter jeg prøvingen på vent grunnet to nakkeprolapser og operasjon. Blitt mye verre siste 2 ukene og idag kom mensen som jeg ble glad for dessverre :(:Heartred
Spiren er sååå ønsket etter to aborter, men nå må jeg ta helsa først!

masse lykke til jenter, å Grattis igjen til dere med positiv test:love7

Da setter jeg prøvingen på vent grunnet to nakkeprolapser og operasjon. Blitt mye verre siste 2 ukene og idag kom mensen som jeg ble glad for dessverre :(:Heartred

God bedring!

Ble nødt til å ta en ny test i dag da jeg oppdaget at mange har fått falskt positive Babyplantester så ble litt nervøs. Disse er tatt med 1,5 døgns mellomrom. (Morgen DPO10 og kveld DPO11). Ser ut som HCG stiger, og jeg er kvalm..
Jeg trenger vel ikke være redd for at det er noe feil med testene?

Er vell egentlig ikkje falske positive, men at det kommer skygger eller ufullstendige streker. Denne er jo heilt super, og for ein flott stigning :woot: du trenger ikkje vera redd for feil med disse! :)

Skjønner ingenting jeg nå…
Trodde mensen kom igår men var bare ett tørk på papiret og
ikke blødd noe i natt. Leser nå at egget kan bruke opp til 10-14 dager på å feste seg, så nå begynner jeg å lure litt på om jeg kan være gravid likevel. Kroppen ass!:hilarious::hilarious:
Jeg vil vel tro det kommer for fult straks, men aldri opplevd litt også full stopp i 12 timer liksom:wideyed:
Jeg skal jo liksom operere snart, men er jeg gravid nå, så vil jeg klare å presse meg igjennom ett svangerskap også såklart! Bare møkk at jeg har blitt så mye verre bare siste ukene..
Dette blir spennende å se altså:happy:

Last edited:
I dag fikk en en veldig svak/skygge strek på "make sure" tidligtest er enten 8 eller 9 dpo. Prøvde å ta bilde, men var såpass svak at det ikke syntes. Må ta en til i ettermiddag!! Spennende!! Den kom noen minutter etter tiden, men et lite håp!

Føler dette er til å bli optimistisk av :D i tillegg drømte jeg at jeg var gravid i natt, så håper virkelig det stemmer :p

Hilsen hun som skulle slutte å tolke alt mulig :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20220111-070144_FF App.jpg
    Screenshot_20220111-070144_FF App.jpg
    316,1 KB · Visninger: 66
Hmm føler at i dag er første dag jeg faktisk ser noe svaaaakt! Sikkert bare en skygge siden den er vanskelig å fange opp:arghh: men kjenner håpet ble litt tent siden ALLE de andre har vært 100% blenda.. vet ikke om dere ser den en gang:hilarious: kanskje det er strekøyne:joyful:
F990C226-AD87-48E2-A787-1A3025A3CCC2.jpeg

1B04F814-6C54-4966-81B4-74FB9099D11A.jpeg
4FC1DE59-AD2C-4F83-A25A-54F0F09EB94F.png
M

Last edited:
Ingen TR og en bitteliten antydning til noe kanskje på strimmeltester... Sånn var det sist og, da fikk jeg noe jeg knapt kunne se selv på IKM... Da gir jeg det til torsdag da, og om ingen TR innen da, så tar jeg en ny test. Det ble unødvendig spennende :shy:

Jeg kan settes på tr, desverre :meh:

Gratulerer så mye til dem det har klaffet for denne gangen!:Heartpink Masse lykke til videre til oss andre:love7

DPO hakke peiling... Og jeg har skikkelig lite trua i dag igjen.
Våknet med murringer. Ikke like vonde som i går kveld, men prøver å forberede meg mentalt på at det er den stygge tanten som har tenkt å komme om noen dager.
:arghh:
Stikker skikkelig til i/ bak nipla når jeg tar klemmetesten. Småtett i nesen. Og våknet med lett vondt i hodet i stad, så jeg tenker å snu stussen til verden og sove et par timer til.

Det får gå som det går, jeg får ikke gjort mer.

Screenshot_20220111_073351.jpg

Denne var litt gøy, da. Viser denne og forrige graf.
Det blå er aksjene... Så det skal ikke stå på det.
:hilarious:

Nå skjønner du... Klarer ikke la vær å teste, klarer ikke la vær å granske. Selv om jeg har sagt jeg skal slutte med det.
8 eller 9 DPO i dag. Så er jo tidlig.
Men er det bare jeg som ser noe supersvakt på denne?
Vil bare få brukt opp de BP-testene, siden jeg ikke stoler på dem...
Har tatt et par andre og, ingen av de har hatt skygge.
Men kanskje dette er skygge?
:anyone

IMG_20220111_085309.jpg

Nå skjønner du... Klarer ikke la vær å teste, klarer ikke la vær å granske. Selv om jeg har sagt jeg skal slutte med det.
8 eller 9 DPO i dag. Så er jo tidlig.
Men er det bare jeg som ser noe supersvakt på denne?
Vil bare få brukt opp de BP-testene, siden jeg ikke stoler på dem...
Har tatt et par andre og, ingen av de har hatt skygge.
Men kanskje dette er skygge?
:anyone

Vis vedlegget 375082
Veldig dårlig fokus på bilde, kunne du tatt et til?? :)

Ah, masse god bedring :Heartred:Heartred Lykke til med operasjon når den tid kommer! :happy:

Back
Topp