⛄️IKM uke 2⛄️

11 dpo idag - har ikke testa noe mer. Puppa er svære og ømme da, det presser liksom litt. Regner med det er mensenpupper, så tviler på at det blir positiv test denne runden, nå stoler jeg på hu synske dama og forbereder meg til neste pp, da er vi tross alt i februar når IKM er :angelic: Gøy med så mange positive tester i gruppa da, håper alle spirene deres holder seg i magen til september:Heartred

Føler det skal sykt mye til for at omtrent alle i ei gruppe tester positivt så følte statistikken gikk litt i mot meg med så mange positive tester her ei vending, følte kvota var brukt opp. Ja, jeg er teit :knegg:

Måtte bare vise dere dette, den øverste testen er tatt med morgen urin og nederste testen er tatt med andre morgen urin. Er det ikke snedig at det er så stor forskjell? :eek:

Vedlegg

• 3674E05E-BE83-4ABB-BF72-443FA4B53DDB.jpeg
    3674E05E-BE83-4ABB-BF72-443FA4B53DDB.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 143
Min melding er ordrett det samme som din, bare at måned/kjønn/tegn er byttet ut
Såpass :hilarious: Tror bare at ho legger inn tilfeldige mnd og kjønn og sender ut alle samme teksten :bookworm: Gjenstår å se til innen mai for min del :hilarious:

Måtte bare vise dere dette, den øverste testen er tatt med morgen urin og nederste testen er tatt med andre morgen urin. Er det ikke snedig at det er så stor forskjell? :eek:
Dette er mine tester for 2 sykluser siden. 3 timer forskjell :p
85A6A800-76EE-4DB2-AE11-C5806E38A1CD.jpeg

Hva skjer?! :rolleyes: IKM igår og ennå ingen tegn til TR:pompus:
Skygger på testene som alltid, men tempen idag gikk opp litt. Var litt overrasket når jeg alltid får nedgang på tempen 1-2 dager før IKM. Så ikke vet jeg :hilarious: Får bare vente og se:joyful:

Vedlegg

• F733E3A9-B238-4FAC-AE26-C76F1018AE84.jpeg
    F733E3A9-B238-4FAC-AE26-C76F1018AE84.jpeg
    381 KB · Visninger: 100
  • F4582DA5-B6DC-409E-820B-2479B215E119.jpeg
    F4582DA5-B6DC-409E-820B-2479B215E119.jpeg
    873,5 KB · Visninger: 103
Har helt like mensensmerter som når jeg gravid sist, Ganske skarpe, klarer ikke helt å forklare de. De ømme pms puppene er borte i dag. Hadde det ikke vært for negativ test hadde jeg vært helt sikker på at jeg var gravid

Negativ make sure idag så kan sette meg opp på TR, som sikkert kommer til helga eller noe :grumpy:

:wideyed:

Spottet litt brunt i stad... fikk småpanikk, men så kom det ikke noe mer.
Det er liksom ikke halve truseinnlegget engang.
Så slår vi sammen det faktum at jeg var våken i natt pga. kvalme, hatt murringer de siste dagene.
Ikke nå, da.

Også fant jeg dette:
upload_2022-1-13_16-37-42.png

Jeg testet igjen nå... for jeg var sikker på at alt gikk til helvete igjen!
Selv om ALT stemmer med det som står over her... ikke mens.

Kjære Gud, la meg slippe å gå gjennom en 3. kjemisk.
:smiley-angelic001:Heartred

upload_2022-1-13_16-41-38.png

Dette er min siste Babyplan... de har hatt så mye skygger at jeg ikke tør å stole på dem igjen.
Men Make Sure har jeg ikke hørt noe sånt om.
Så da er det håp, vel?
:wideyed::nailbiting:

Så slår vi sammen det faktum at jeg var våken i natt pga. kvalme, hatt murringer de siste dagene.
Ikke nå, da.

Også fant jeg dette:
Vis vedlegget 375317

Vis vedlegget 375318

Dette er min siste Babyplan... de har hatt så mye skygger at jeg ikke tør å stole på dem igjen.
Så da er det håp, vel?

Har aldri opplevd skygge på make sure sine, men har opplevd at det tar tid før sterk strek. Jeg fikk samme strek som deg på min make sure på kvelden og dagen etter fikk jeg positiv cb digital, var da ca 12 dpo

Ikke nå, da.

Også fant jeg dette:
Vis vedlegget 375317

Vis vedlegget 375318

Så da er det håp, vel?
Gravid! Gratulerer så mye:happy: Krysser såå fingrene for at spiren sitter denne runden for deg! Vi har vært i samme IKM-gruppe flere ganger nå, så har jo følgt denne reisen din<3 manifisterer for at lillefrø sitter og at vi møtes i septembersgruppa!

Har aldri opplevd skygge på make sure sine, men har opplevd at det tar tid før sterk strek. Jeg fikk samme strek som deg på min make sure på kvelden og dagen etter fikk jeg positiv cb digital, var da ca 12 dpo
Åh... så gøy!
:woot:
Kanskje jeg tør å teste med CB i morgen, da... :bag:

Gravid! Gratulerer så mye:happy: Krysser såå fingrene for at spiren sitter denne runden for deg! Vi har vært i samme IKM-gruppe flere ganger nå, så har jo følgt denne reisen din<3 manifisterer for at lillefrø sitter og at vi møtes i septembersgruppa!
Åh, fine Høstblomst!
Hadde vært så utrolig kos å havne i termingruppe med deg, etter alle disse IKM-gruppene.
:love7
Tusen takk, vakringen!

Det er bare så vanvittig skummelt... livredd for at det samme skal skje igjen.
En 3. gang.
:nailbiting:

Ikke nå, da.

Også fant jeg dette:
Vis vedlegget 375317

Vis vedlegget 375318

Så da er det håp, vel?

Gratulerer sier jeg, og måtte det holde hele veien! :excited001:Heartred:love7

Gratulerer sier jeg, og måtte det holde hele veien! :excited001:Heartred:love7

Vrææææl.... som om jeg ikke har sippet nok av Queer eye de siste dagene... dere fine jentene rører meg langt inn i hjerteroten!
:sad015:love7:smile

TUSEN TAKK!
:Heartbigred

(Men jeg tør ikke juble...)

Vrææææl.... som om jeg ikke har sippet nok av Queer eye de siste dagene... dere fine jentene rører meg langt inn i hjerteroten!
:sad015:love7:smile

TUSEN TAKK!
:Heartbigred

(Men jeg tør ikke juble...)

Skjønner godt du er redd for å ha håp når du har hatt kjemiske. Men jeg holder håpet for deg frem til du får det bekreftet 110%:love7

Skjønner godt du er redd for å ha håp når du har hatt kjemiske. Men jeg holder håpet for deg frem til du får det bekreftet 110%:love7

Tusen, tusen takk!
:love7

Ikke nå, da.

Også fant jeg dette:
Vis vedlegget 375317

Vis vedlegget 375318

Så da er det håp, vel?
Wohoo babystreker!! Jeg visste det :woot::woot: Håper de holder hele veien nå :Heartred:Heartred

Back
Topp