⛄️IKM uke 2⛄️

Den dumme tanta kom likevel selv om ho ikke var velkommen! :smiley-angry017:smiley-angry017 Nå får vi brette opp ermene igjen gå inn på PP29 nå! Blir samtale med gyn snart for videre til IVF. Om to dager skal jeg begynne igjen med Femar kuren og få håpe det er noe som skjer snart! At det blir en spire tilslutt :Heartred
Gratulerer til alle dere med to streker :love7
Lykke til de som venter enda:Heartred

Jeg hopper inn ny IKM gruppe iallfall - Gir meg ikke! :joyful:

Ikke gi deg!:Heartpink Masse lykke til videre :D spiren er nok rett rundt hjørnet:smiley-angelic003
 
Ånei kom Bittelitt rosa på papiret, håper ikke det er starten på tanta:nailbiting::angry4 ho er ikke velkommen:smiley-ashamed004
 
Ånei kom Bittelitt rosa på papiret, håper ikke det er starten på tanta:nailbiting::angry4 ho er ikke velkommen:smiley-ashamed004
Kan det være festeblødning hos deg og?
Det står rosa eller brunt på det skjemaet mitt.
:Heartred
 
Ikke gi deg!:Heartpink Masse lykke til videre :D spiren er nok rett rundt hjørnet:smiley-angelic003
Har nok følelsen på det ja :Heartred Tusen takk du:Heartred
Gir meg ikke opp iallfall :Heartred

Da får vi også håpe fertility reading - dama har rett, så blir det babis innen mai :Heartpink jente også :Heartred:hilarious:
 
Da blei det TR på meg, på CD30. Hadde vært litt for godt til å være sant om det skulle gå på første reelle forsøk! Da blir det ihvertfall et glass vin i helga Gratulerer til alle med positiv test og lykke til dere som fortsatt venter!
 
Har nok følelsen på det ja :Heartred Tusen takk du:Heartred
Gir meg ikke opp iallfall :Heartred

Da får vi også håpe fertility reading - dama har rett, så blir det babis innen mai :Heartpink jente også :Heartred:hilarious:

Spennende med alle som har skaffet seg fertility reading. Er ikke litt i den gaten engang, men nysgjerrigheten er der, så kanskje jeg også får en slik :angelic: hvordan går man fram? :Heartred
 
Tenkte egentlig jeg skulle logge ut av forumet for kvelden etter en følsom kveld men jeg må bare fortelle at det kom opp en iguan på tik tok?! Det var jo tegnet mitt fra fertility readingen, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har fått en iguanvideo på tik tok før o_Oo_O Rart man blir overtroisk?!
 
NB! Klageinnlegg coming up i avsnitt 2. Føler puppene blir vondere og vondere, har ganske mye utflod og det er litt iblandet slim… Begynner å få litt murring i korsryggen. Blir så forvirra i DPO-land når symptomene er forskjellige fra gang til gang.

Har en dum dag idag. Aldri fått kjemisk engang, føler jeg ikke kan bli gravid. Mye negative følelser og jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg føler meg både trist og glad når jeg ser alle får positive tester, og kanskje spesielt nå som det føles ut som alle andre enn meg i gruppa her sitter med positivt resultat. Vet jo innerst inne at dette ikke er realiteten.. Håper ikke dere blir sure på meg, men er litt godt å få det ut og jeg er glad på alles vegne, men er samtidig fryktelig sårt. :sorry:

Forstår veldig godt hva du mener.. har det akkurat likt nå.. symptomer jeg ikke klarer å tolke til verken det ene eller andre.. :meh:

Nå har jeg hatt 1 sa og 2-3 kjemiske på under 1år.. så jeg kan tydligvis bli gravid fortsatt men klarer ikke holde på de.. jeg blir kjempe glad når noen får positive tester.. og samtidig går jeg rett i kjelleren og kjenner på sorgen over at egen kropp ikke er på lag og negative tester.. :(

Det er jammen ikke bare regnbuer og enhjørninger å være i prøverbransjen.. det er en evig Berg og dalbane av følelser både på godt og vondt.. ❤

Jeg unner også virkelig alle de positive testene, men merker at oddsen nå ikke er på min side ang selv å få positive.. ❤
 
Jeg kan settes på TR:Heartpink Hadde nok eggløsning mye tidligere enn først antatt da TR kom på CD 24:wacky:
 
NB! Klageinnlegg coming up i avsnitt 2. Føler puppene blir vondere og vondere, har ganske mye utflod og det er litt iblandet slim… Begynner å få litt murring i korsryggen. Blir så forvirra i DPO-land når symptomene er forskjellige fra gang til gang.

Har en dum dag idag. Aldri fått kjemisk engang, føler jeg ikke kan bli gravid. Mye negative følelser og jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg føler meg både trist og glad når jeg ser alle får positive tester, og kanskje spesielt nå som det føles ut som alle andre enn meg i gruppa her sitter med positivt resultat. Vet jo innerst inne at dette ikke er realiteten.. Håper ikke dere blir sure på meg, men er litt godt å få det ut og jeg er glad på alles vegne, men er samtidig fryktelig sårt. :sorry:

Sniker litt fra uke 3. Ville bare si at du ikke er alene med tankene dine :Heartred Jeg blir også utrolig lei meg når jeg måned etter måned tester negativt, ikke en liten kjemisk engang her heller (som jeg føler at ALLE andre får..). Syns denne prøvinga er utrolig vanskelig, mye verre enn jeg trodde det kom til å bli, og det tærer på meg mentalt når det i tillegg er babyboom rundt meg med folk jeg ville hatt termin samtidig med om kroppen min bare hadde funka som jeg ønsket:sorry:

Skjønner hva du mener med at du er glad på andres vegne, men det er jo sårt! Kjenner på det samme selv! Man er jo egentlig utrolig ensom i denne prøvetiden, og det er ikke alltid det gjør ting så mye enklere når man inne på et forum som dette får positive tester dytta i fleisen hele tiden mens man selv står der med kanskje både lengre prøvetid og lavere alder, som i prinsippet burde tilsi bedre odds..

Det blir litt tabu, men det er godt å være åpen om følelsene også. Selv vurderer jeg å ta en forumpause dersom det ikke klaffer denne runden. Det blir rett og slett litt for mye for meg å se at folk her inne forsvinner til termingruppe etter termingruppe, mens jeg blir værende her på prøveforumet.. Utrolig stor respekt til alle langtidsprøvere som går inn i ny pp med godt mot hver måned!
 
Idag kom TR, helt brått på meg fordi jeg ikke har vært hverken oppblåst, hatt murringer eller nattesvette :hilarious: men jeg er glad! Da var EL bare en dag senere enn jeg registrerte i Flo! Men rart, plutselig bare 26 dagers syklus :p
 
Syns det murrer fælt idag, er ikke vant til at det gjør det to dager før mensen kommer! Tappen er høy og lukket enda også, ingen spotting.. merkelig. o_O
 
Kan da settes på TR, hu kom for fullt på dagens 2 toalettbesøk:( og tempen i går og det at hun ikke var i mårrest når jeg våkna lurte meg bittelitt til å få ett ekstra håp denne gangen..
 
Spennende med alle som har skaffet seg fertility reading. Er ikke litt i den gaten engang, men nysgjerrigheten er der, så kanskje jeg også får en slik :angelic: hvordan går man fram? :Heartred
Gå inn på Etsy.com og søk etter Fertility reading, så velger du ho som vist på bildet her:D Oppdater her om du også hadde fiksa det og evt til hvilke svar:hilarious:
 

Vedlegg

  • C8274D27-D484-4B5F-854C-A64E59F794AD.jpeg
    C8274D27-D484-4B5F-854C-A64E59F794AD.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 40
Back
Topp