⛄️IKM uke 2⛄️

I dag ble jeg litt usikker igjen. Synes de ser litt svake ut. Måtte faktisk ta to stykker for å bare sjekke om det var noe feil med testen. Er 10/11 DPO. De ser bittelitt svakere ut en gårsdagens test. Så gruer meg til å teste i morgen, itillfelle det ikke dukker opp strek, eller at den har blitt svakere!
 

Vedlegg

  • 20220113_175001.jpg
    20220113_175001.jpg
    481,7 KB · Visninger: 100
I dag ble jeg litt usikker igjen. Synes de ser litt svake ut. Måtte faktisk ta to stykker for å bare sjekke om det var noe feil med testen. Er 10/11 DPO. De ser bittelitt svakere ut en gårsdagens test. Så gruer meg til å teste i morgen, itillfelle det ikke dukker opp strek, eller at den har blitt svakere!
Sånn så mine ut fra 9-12 dpo, ikke så stor forskjell på 11 og 12. Håper de øker i morgen for deg :Heartred
 

Vedlegg

  • C0483412-54FE-45DF-AF0D-EB0CE415693F.jpeg
    C0483412-54FE-45DF-AF0D-EB0CE415693F.jpeg
    514,4 KB · Visninger: 92
Var veldig mange sammentreff denne runden da, hadde det veldig på følelsen for deg. Nå må det bare klamre seg fast og spire og gro :love7
Sant... Mye som skiller seg ut denne gangen.
:love7

Ja... Det må det nå, synes jeg.
:gen026
 
NB! Klageinnlegg coming up i avsnitt 2. Føler puppene blir vondere og vondere, har ganske mye utflod og det er litt iblandet slim… Begynner å få litt murring i korsryggen. Blir så forvirra i DPO-land når symptomene er forskjellige fra gang til gang.

Har en dum dag idag. Aldri fått kjemisk engang, føler jeg ikke kan bli gravid. Mye negative følelser og jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg føler meg både trist og glad når jeg ser alle får positive tester, og kanskje spesielt nå som det føles ut som alle andre enn meg i gruppa her sitter med positivt resultat. Vet jo innerst inne at dette ikke er realiteten.. Håper ikke dere blir sure på meg, men er litt godt å få det ut og jeg er glad på alles vegne, men er samtidig fryktelig sårt. :sorry:
 
I dag ble jeg litt usikker igjen. Synes de ser litt svake ut. Måtte faktisk ta to stykker for å bare sjekke om det var noe feil med testen. Er 10/11 DPO. De ser bittelitt svakere ut en gårsdagens test. Så gruer meg til å teste i morgen, itillfelle det ikke dukker opp strek, eller at den har blitt svakere!


Hmm.. når jeg la tester fra 8 dpo til 10dpo, så er det en stigning bortsett fra den jeg tok til slutt. Angrer på at jeg tok den siste. Den ødela ser jeg! Spent på morgendagen!
 

Vedlegg

  • 20220113_185256.jpg
    20220113_185256.jpg
    899,1 KB · Visninger: 76
NB! Klageinnlegg coming up i avsnitt 2. Føler puppene blir vondere og vondere, har ganske mye utflod og det er litt iblandet slim… Begynner å få litt murring i korsryggen. Blir så forvirra i DPO-land når symptomene er forskjellige fra gang til gang.

Har en dum dag idag. Aldri fått kjemisk engang, føler jeg ikke kan bli gravid. Mye negative følelser og jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg føler meg både trist og glad når jeg ser alle får positive tester, og kanskje spesielt nå som det føles ut som alle andre enn meg i gruppa her sitter med positivt resultat. Vet jo innerst inne at dette ikke er realiteten.. Håper ikke dere blir sure på meg, men er litt godt å få det ut og jeg er glad på alles vegne, men er samtidig fryktelig sårt. :sorry:

klem til deg:Heartred vet ikke om det har klaffet denne runden eller ikke selv, men vet at flesteparten sitter med samme følelse og ønsker at en selv skal være heldig hvær runde :Heartred og er redd for at jo flere som blir gravide jo mindre sjanse er det for at en selv er gravid:Heartbigred
 
Hmm.. når jeg la tester fra 8 dpo til 10dpo, så er det en stigning bortsett fra den jeg tok til slutt. Angrer på at jeg tok den siste. Den ødela ser jeg! Spent på morgendagen!
Det kan ha med konsentrasjon på urin å gjøre, det er jo veldig tidlig enda. Satser på økning i morgen :happy::happy:
 
NB! Klageinnlegg coming up i avsnitt 2. Føler puppene blir vondere og vondere, har ganske mye utflod og det er litt iblandet slim… Begynner å få litt murring i korsryggen. Blir så forvirra i DPO-land når symptomene er forskjellige fra gang til gang.

Har en dum dag idag. Aldri fått kjemisk engang, føler jeg ikke kan bli gravid. Mye negative følelser og jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg føler meg både trist og glad når jeg ser alle får positive tester, og kanskje spesielt nå som det føles ut som alle andre enn meg i gruppa her sitter med positivt resultat. Vet jo innerst inne at dette ikke er realiteten.. Håper ikke dere blir sure på meg, men er litt godt å få det ut og jeg er glad på alles vegne, men er samtidig fryktelig sårt. :sorry:
Håper virkelig det er noe på gang hos deg, kjenner meg igjen i mange av symptomene dine :happy:

Det er heelt innafor å bli trist når «alle» andre får positiv test. Man er jo såklart glad på andres vegne, men i bunn og grunn gjør vi jo dette for oss selv. Og her på forum får man jo slengt positive tester i trynet hele tiden ♥️ Sender deg en klem og krysser alt jeg har for at det faktisk har klaffet ♥️
 
Kan du legge ut bilde? :D Spennende å se tester kontra digital som viser 2-3!

ståa er nok at mensen kommer om noen dager, med mindre et mirakel skjer da :hilarious: har IKM idag, men kjenner ikke antydning til at den er på vei, så tenker EL har vært senere enn jeg trodde

Det er virkelig ikke så mye å se. Første bildet er tatt en dag etter IKM og andre er tatt i dag hvor jeg testet 2-3 på digital. Jeg trodde det var tidligtester men syns de var fryktelig svake mtp at jeg så fikk 2-3 digitalt... IMG_20220111_093213.jpg IMG_20220113_201158.jpg
 
NB! Klageinnlegg coming up i avsnitt 2. Føler puppene blir vondere og vondere, har ganske mye utflod og det er litt iblandet slim… Begynner å få litt murring i korsryggen. Blir så forvirra i DPO-land når symptomene er forskjellige fra gang til gang.

Har en dum dag idag. Aldri fått kjemisk engang, føler jeg ikke kan bli gravid. Mye negative følelser og jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg føler meg både trist og glad når jeg ser alle får positive tester, og kanskje spesielt nå som det føles ut som alle andre enn meg i gruppa her sitter med positivt resultat. Vet jo innerst inne at dette ikke er realiteten.. Håper ikke dere blir sure på meg, men er litt godt å få det ut og jeg er glad på alles vegne, men er samtidig fryktelig sårt. :sorry:
Sender deg en stor styrkeklem- vet så inderlig hvordan du har det <3 synes det er fint og modig av deg å tørre å være så åpen om hvordan det føles- for jeg tror mange av oss kan relatere og kjenne på det samme. En del av disse følelsene i prøveperiodene er preget av så mye tabu og «skam», og jeg synes det er flott av deg å bare si det som det er. Jeg er sikker på at det hjelper flere med den åpenheten- selvom det er trist å lese om at du og andre har det tøft.

jeg blir iallefall ikke sur på deg, og jeg setter pris på at alle følelser tas imot og er legitime. Så bare kom med dem du <3 selvom jeg også er glad på alles vegne som får to streker, så er det klart det er sårt iblant når en aldri føler eller opplever at det blir sin tur. Jeg klarer faktisk ikke å forestille meg hvordan det er å en positiv test engang, for det er så fjernt for meg etter 13 PP og snart 2 IVF.

Igjen- stor styrkeklem din vei. Du er modig <3
 
Den dumme tanta kom likevel selv om ho ikke var velkommen! :smiley-angry017:smiley-angry017 Nå får vi brette opp ermene igjen gå inn på PP29 nå! Blir samtale med gyn snart for videre til IVF. Om to dager skal jeg begynne igjen med Femar kuren og få håpe det er noe som skjer snart! At det blir en spire tilslutt :Heartred
Gratulerer til alle dere med to streker :love7
Lykke til de som venter enda:Heartred

Jeg hopper inn ny IKM gruppe iallfall - Gir meg ikke! :joyful:
 
Plis ikke si jeg er den eneste som sitter å stirrer på bildene av de negative testene og analyserer om det kan være ett lite snev av strek der…? :angelic: Yup, som om den PLUTSELIG skal ha strek der. Når ser jeg rosa strek på make sure testen også nemlig :hilarious:
 
:wideyed:

Spottet litt brunt i stad... fikk småpanikk, men så kom det ikke noe mer.
Det er liksom ikke halve truseinnlegget engang.
Så slår vi sammen det faktum at jeg var våken i natt pga. kvalme, hatt murringer de siste dagene.
Ikke nå, da.

Også fant jeg dette:
Vis vedlegget 375317

Jeg testet igjen nå... for jeg var sikker på at alt gikk til helvete igjen!
Selv om ALT stemmer med det som står over her... ikke mens.

Kjære Gud, la meg slippe å gå gjennom en 3. kjemisk.
:smiley-angelic001:Heartred

Vis vedlegget 375318

Dette er min siste Babyplan... de har hatt så mye skygger at jeg ikke tør å stole på dem igjen.
Men Make Sure har jeg ikke hørt noe sånt om.
Så da er det håp, vel?
:wideyed::nailbiting:
Woho!!! Dette er jo babystreker!!!:D:D:D:rolleyes: Gratulerer:love7
 
Plis ikke si jeg er den eneste som sitter å stirrer på bildene av de negative testene og analyserer om det kan være ett lite snev av strek der…? :angelic: Yup, som om den PLUTSELIG skal ha strek der. Når ser jeg rosa strek på make sure testen også nemlig :hilarious:
Analyserer i alle rettninger i håp om at streken plutselig bare skal dukke opp:laughing001
 
Analyserer i alle rettninger i håp om at streken plutselig bare skal dukke opp:laughing001
Hahah bra det ikke bare er meg :laughing002 håper like mye hver gang at jeg skal se strek :smiley-ashamed004

eller rettere sagt, jo mere jeg stirrer jo bedre kommer streken (som ikke er der) frem :hilarious:
 
NB! Klageinnlegg coming up i avsnitt 2. Føler puppene blir vondere og vondere, har ganske mye utflod og det er litt iblandet slim… Begynner å få litt murring i korsryggen. Blir så forvirra i DPO-land når symptomene er forskjellige fra gang til gang.

Har en dum dag idag. Aldri fått kjemisk engang, føler jeg ikke kan bli gravid. Mye negative følelser og jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg føler meg både trist og glad når jeg ser alle får positive tester, og kanskje spesielt nå som det føles ut som alle andre enn meg i gruppa her sitter med positivt resultat. Vet jo innerst inne at dette ikke er realiteten.. Håper ikke dere blir sure på meg, men er litt godt å få det ut og jeg er glad på alles vegne, men er samtidig fryktelig sårt. :sorry:
Skjønner så godt hva du mener... har følt litt på det samme selv.
Det er naturlig.
Jeg har jo testet positivt to sykluser før denne... så føler meg ikke akkurat trygg ennå selv.

Det er slitsomt å ikke vite.
Sender deg stor klem og krysser alt jeg har for deg.
:Heartred
 
Back
Topp