Tusentakk!!
Da syns jeg du og jeg skal kjøpe sånn i morra!
Det syntes faktisk jeg også jeg driver å tester i skjul, så dette er det ingen i huset som vet for en galskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusentakk!!
Da syns jeg du og jeg skal kjøpe sånn i morra!
Da er vi to!Det syntes faktisk jeg også jeg driver å tester i skjul, så dette er det ingen i huset som vet for en galskap
Da er vi to!
Jeg skal bare ha ordentlig positiv før mannen får se! Min gode unnskyldning
så i morra da? Ryker på en sammen?
Jeg er så motiverende!
Haha jeg ser den!Kan ikke love noe har som sagt vanlig test, men ingen tidligtest, så må se om jeg kjøper en ny tidligtest, eller klare å vente er jo lov å håpe. Hvor mange dpo er du?
Haha jeg ser den!
Jeg er bare 6-7 dpo. Man teller fra dagen etter eggløsning. ? Da er jeg 6 evt
Aaaaah da er jeg 6dpoJa 1 dpo er dagen etter eggløsning de dagene går så sakte.
Er såååå enig!!Fy søren denne dagen har gått sakte.. gruer meg skikkelig til de 6 neste
Er såååå enig!!
Lyst til å legge meg før unga liksom…
Hahahaha! Ja da hadde jeg våkna mellomJa jeg vurderte å krype til køys sammen med de minste kl 19.30
Men syns kanskje det var litt vel tidlig
Altså.. man blir jo heilt tullerusk av denne prøvinga forstår ikke hvorfor jeg jeg tester når jeg bare er 5dpo, jeg vet jo at testen blir negativ! Egget har jo mest sannsynlig ikke rukket å feste seg engang
Føler meg bare så sikker på at jeg er gravid litt skummelt, da skuffelsen sikkert blir stor hvis jeg ikke er det
Flere som ikke klarer å motstå testetrangen??
Svidd av en allerede… blendahvit såklart. 6dpoAltså.. man blir jo heilt tullerusk av denne prøvinga forstår ikke hvorfor jeg jeg tester når jeg bare er 5dpo, jeg vet jo at testen blir negativ! Egget har jo mest sannsynlig ikke rukket å feste seg engang
Føler meg bare så sikker på at jeg er gravid litt skummelt, da skuffelsen sikkert blir stor hvis jeg ikke er det
Hahahaha! Ja da hadde jeg våkna mellom
3-4 i natt hadde jeg gjort det. Sover stort sett Max 6-6,5 t
Altså.. man blir jo heilt tullerusk av denne prøvinga forstår ikke hvorfor jeg jeg tester når jeg bare er 5dpo, jeg vet jo at testen blir negativ! Egget har jo mest sannsynlig ikke rukket å feste seg engang
Da er vi to!
Jeg skal bare ha ordentlig positiv før mannen får se! Min gode unnskyldning
så i morra da? Ryker på en sammen?
Jeg er så motiverende!
Da ryker jeg samtidigjeg kan ryke på en, som sikkert er negativ (I MÅRRA OG!!!) 9 dpo
Ja er det ikke sånn da? Jeg er ikke så god på det temp greiene men hørt det du forklarerHvis tempen øker i morgen, vil det da si at jeg er 1 DPO i morgen?
I morges smilte EL-testen, mens den sluttet ut over dagen.
Da ryker jeg samtidig