⛄️IKM uke 2⛄️

Det syntes faktisk jeg også:laughing005 jeg driver å tester i skjul, så dette er det ingen i huset som vet:gen113 for en galskap :hug007
Da er vi to! :hilarious::hilarious:
Jeg skal bare ha ordentlig positiv før mannen får se! Min gode unnskyldning:D:p

så i morra da? Ryker på en sammen?:yuck:
Jeg er så motiverende!:wtf:

Da er vi to! :hilarious::hilarious:
Jeg skal bare ha ordentlig positiv før mannen får se! Min gode unnskyldning:D:p

så i morra da? Ryker på en sammen?:yuck:
Jeg er så motiverende!:wtf:

Kan ikke love noe :nailbiting: har som sagt vanlig test, men ingen tidligtest, så må se om jeg kjøper en ny tidligtest, eller klare å vente :angelic: er jo lov å håpe. Hvor mange dpo er du?:shy:

Kan ikke love noe :nailbiting: har som sagt vanlig test, men ingen tidligtest, så må se om jeg kjøper en ny tidligtest, eller klare å vente :angelic: er jo lov å håpe. Hvor mange dpo er du?:shy:
Haha jeg ser den! :hilarious::happy:
Jeg er bare 6-7 dpo. Man teller fra dagen etter eggløsning. ? Da er jeg 6 evt:(:p

Altså.. man blir jo heilt tullerusk av denne prøvinga:hilarious: forstår ikke hvorfor jeg jeg tester når jeg bare er 5dpo, jeg vet jo at testen blir negativ! Egget har jo mest sannsynlig ikke rukket å feste seg engang:hilarious::hilarious:
Føler meg bare så sikker på at jeg er gravido_O litt skummelt, da skuffelsen sikkert blir stor hvis jeg ikke er det:sour:

Flere som ikke klarer å motstå testetrangen??:nailbiting:

Altså.. man blir jo heilt tullerusk av denne prøvinga:hilarious: forstår ikke hvorfor jeg jeg tester når jeg bare er 5dpo, jeg vet jo at testen blir negativ! Egget har jo mest sannsynlig ikke rukket å feste seg engang:hilarious::hilarious:
Føler meg bare så sikker på at jeg er gravido_O litt skummelt, da skuffelsen sikkert blir stor hvis jeg ikke er det:sour:

Vi er nok veldig mange som kjenner oss igjen i akkurat det.
:smiley-ashamed004

Svidd av en allerede… blendahvit såklart. 6dpo:hilarious::banghead:

Jeg har 2 el tester igjen som jeg sikkert burde spart til neste pp om denne ikke går.. meeeen kommer til å ta en i morgen og en onsdag kun for å stilne testetrangen... for jeg er kun 1 dpo i dag :hilarious:

Back
Topp