⛄️IKM uke 2⛄️

Noen som skal vente til IKM og bare se om TR kommer uten test først? Hadde egentlig tenkt til det, men kjenner jeg får litt lyst til å teste før når jeg leser her!
Jeg venter til IKM. Tror jeg.. Har jo bestit tidligtester i posten da, så vet ikke helt hva jeg har tenkt. Har venta til IKM i tidligere pp, men blir litt påvirka av damene her ja..!!!:rolleyes: Tidligst 10 dpo, som er fredag 7. Når har du IKM?

Blenda test i dag igjen (8-9 dpo) og føler ALT håp er ute :hilarious: Rart hvordan man mentalt bare mister troa, men likevel tester som en gal og prøver skimte noe som ikke er der.. puppene mine er superømme, vært siden 6 dpo, men det var de jo forrige runde også, det bare kom litt senere:confused013 Nei nå trenger jeg to streker altså!!! :dummy::dummy1:

Skulle ønske noen fortalte meg når jeg tok ut spiralen at det kom til å bli tøft. Jeg så for meg en dans på roser og masse kvalitetstid i senga med mannen. Har jo egentlig bare vært stress hele veien. Jeg har jo alltid EL når han har kveldsvakter. Takket være hjemmekontor, så har vi hatt mulighet til aksjelegging i lunsjpausene mine :D

Vi har ikke fått noe hjelp via det offentlige. Har en veldig streng fastlege som ikke vil henvise oss før vi har gått over ett år. Nå har jeg bestilt oss time hos medicus slik at vi slipper å lure på hvor fertile vi er. Men håpee jo at vi slippee ;)

Kjedelig at det bli sånn - det skal jo være gøy og koselig å lage barn, men ikke når det tar lang tid og skuffelsene kommer gang på gang. Håper virkelig det klaffer for dere denne runden og at dere slipper noe videre hjelp. Det er sikkert uansett godt å ha bestilt den timen, da er dere et steg videre :Heartred:Heartred

Hey dere!

Som sagt negativt test idag på dpo 8. Men det som skremte meg nå nettopp er at det stakk virkelig på venstre side på nedre del av magen når jeg hostet. Var tilfeldig jeg hostet nå. Kan det være noe?!

Pleier ikke å føle det sånn når jeg hoster.

Føler det ga meg et håp :love017 selv om det var en ubehagelig øyeblikk.

Er år og dager siden sist jeg var gravid. Har 1 voksen og to tenårings barn her. Men føler å huske at det var slik det føltes når jeg hostet når jeg var gravid og måtte hoste «forsiktig» for å ikke få den smerten. Hmm.

Kan godt være at hukommelsen spiller et puss med meg :laughing021 siden dette er siste barn som vi sterkt ønsker oss!! Må skynde meg før jeg blir for gammel :laughing001 Er jo 39 nå.

Vil også nevne at min kusine som er ett år eldre enn meg fikk tvillinger rett før jul :love017:love017:love017 og vi har ingen tvillinger i familien. Hun er den første. Men det sies at eldre mødre har større sjanse på tvillinger (to eggede) enn de som er yngre. Kusinen min fikk en jente og en gutt. Nydelige bebiser!!

Om jeg skulle være sååå heldige å bli gravid nå håper ikke det blir tvillinger da:schocked028:schocked028 Men veldig velkommen om det skulle skje.

Det skulle så gjerne vært meg som klarte å vente!:banghead: Herlighet, da hadde jeg virkelig blitt stolt av meg selv. Nå er jeg på tur ut å prøver å huske hvilke apotek jeg var på sist da jeg kjøpte test :facepalm::laughing001 er selvfølgelig tom. Tenk å blåse av siste testen 7 dpo. Er jo galskap. :greet015
Altså, jeg sliter hver time jeg…:hilarious:
Er nesten der at,- «næææ, skulle man tatt en i ettermiddag også da?» kanskje hcg har steget liksom:pompus::banghead::p
Hahahaha! håper ikke testene har kommet i posten!:wideyed::p

Hey dere!

Som sagt negativt test idag på dpo 8. Men det som skremte meg nå nettopp er at det stakk virkelig på venstre side på nedre del av magen når jeg hostet. Var tilfeldig jeg hostet nå. Kan det være noe?!

Pleier ikke å føle det sånn når jeg hoster.

Føler det ga meg et håp :love017 selv om det var en ubehagelig øyeblikk.

Er år og dager siden sist jeg var gravid. Har 1 voksen og to tenårings barn her. Men føler å huske at det var slik det føltes når jeg hostet når jeg var gravid og måtte hoste «forsiktig» for å ikke få den smerten. Hmm.

Kan godt være at hukommelsen spiller et puss med meg :laughing021 siden dette er siste barn som vi sterkt ønsker oss!! Må skynde meg før jeg blir for gammel :laughing001 Er jo 39 nå.

Vil også nevne at min kusine som er ett år eldre enn meg fikk tvillinger rett før jul :love017:love017:love017 og vi har ingen tvillinger i familien. Hun er den første. Men det sies at eldre mødre har større sjanse på tvillinger (to eggede) enn de som er yngre. Kusinen min fikk en jente og en gutt. Nydelige bebiser!!

Om jeg skulle være sååå heldige å bli gravid nå håper ikke det blir tvillinger da:schocked028:schocked028 Men veldig velkommen om det skulle skje.

Jeg bare; åh, så kos!
:rolleyes:

Også kom jeg på det gitt... At jeg er 40 år selv!
Dette skal ikke nevnes for mannen.
:wideyed:

Da fårn sikkert panikk eller krupp!
:hilarious:

Var på apoteket å hamstret 10’tester, klarte ikke vente og måtte bare ta en på jobb her :nailbiting::hilarious:
Men sender blenda ut :hungover::arghh:
9dpo:(

Skjønner deg godt, men husk det Er enda tidlig!:happy::Heartred
Det er jo tidlig ettermiddag også, så du har sikkert både spist og drukket idag?:love7
Ja det er jo det ! :bag::p
Men….ææææh! :wacky:
Vil så gjerne den skal være positiv :hilarious:

har lang syklus og sist med guttungen fille jeg ikke positivt før sent….noen som vet om det kan ha noe å si ?:wideyed:

Noen som skal vente til IKM og bare se om TR kommer uten test først? Hadde egentlig tenkt til det, men kjenner jeg får litt lyst til å teste før når jeg leser her!
Jeg har planer om å klare det :hilarious: men når alle her tester så blir det sykt vanskelig :banghead:

Kom til å tenke på noe:angelic: er dere slik at dere rullerer på hvilke apotek dere kjøper test fra? Når jeg ikke har kjøpt på nett, eller må ha en på dagen tenker jeg tilbake; hvilke apotek var jeg forrige syklus? :facepalm: Vil liksom ikke at de tenker: hmmm, der er hun… igjen?!?:joyful::wtf: Tviler på de husker alle kunder, men en blir jo rar i dette private prosjektet :smiley-bounce022

tror jeg kommer til å rullere, her er det asså så lokalt så for at ikke hele bygda skal få greie på det så kan det være lurt:hilarious:

Jeg venter til IKM. Tror jeg.. Har jo bestit tidligtester i posten da, så vet ikke helt hva jeg har tenkt. Har venta til IKM i tidligere pp, men blir litt påvirka av damene her ja..!!!:rolleyes: Tidligst 10 dpo, som er fredag 7. Når har du IKM?
Tror det er 11/1, men har ikke helt oversikt siden dette var første mens etter slutt på p-piller. Har heller ikke testet etter eggløsning, og dermed er det hele ganske usikkert. Mulig det blir en test på søndag, synes det er best å ikke gjøre det rett før jobb da en kan bli litt skiplet uansett resultat!

Da prøver du i morgen tidlig igjen!:happy:;)
Har endel å Si med inntak før test når er noen dager før IKM også:happy::Heartred
Ja får gjøre det … :nailbiting::p

kjenner jeg får en del svimmelhet innimellom akkurat som om en går på ennliten snurr i noen sek + at jeg må sykt «på do,på do» oftere:angelic: haha analyserer hvert minste lille tegn :eek::wacky::rolleyes:

Har bestilt tidlig tester fra babyplan, men allikevel kjøpte jeg jo to metode tidlig test i dag tidlig + 1 CB.
Ja også var vi på senteret nå og da kjøpte jeg to til sånne ultra tidlig test fra CB :hilarious:

Mistet litt trua selv i dag, 8dpo og negativ tidlig test, men igjen da så eeeer det så tidlig og jeg testa så seint sist så kan jo hende ikke noe vises av hcg før sent. Eller så bare gikk det ikke denne runden:hilarious:

Ja får gjøre det … :nailbiting::p

kjenner jeg får en del svimmelhet innimellom akkurat som om en går på ennliten snurr i noen sek + at jeg må sykt «på do,på do» oftere:angelic: haha analyserer hvert minste lille tegn :eek::wacky::rolleyes:
Jeg driver å analyserer på akkurat samme måte!:hilarious::wideyed:
Aldri hatt sånne symptomer uten å faktisk være gravid, så jeg håper bare de neste dagene går veldig raskt..
Har testa positivt 10-11 dpo før, så må vel smøre meg med ett lag tålmodighet enda:p:hilarious:
Håper tegnene bare er EN ting! Preggo-tegn!

Har bestilt tidlig tester fra babyplan, men allikevel kjøpte jeg jo to metode tidlig test i dag tidlig + 1 CB.
Ja også var vi på senteret nå og da kjøpte jeg to til sånne ultra tidlig test fra CB :hilarious:

Mistet litt trua selv i dag, 8dpo og negativ tidlig test, men igjen da så eeeer det så tidlig og jeg testa så seint sist så kan jo hende ikke noe vises av hcg før sent. Eller så bare gikk det ikke denne runden:hilarious:
Er nok bare tidlig :happy:
Håper så inderlig for oss alle her!:Heartred
Vi må oppdatere hverandre altså!:love7

Jeg driver å analyserer på akkurat samme måte!:hilarious::wideyed:
Aldri hatt sånne symptomer uten å faktisk være gravid, så jeg håper bare de neste dagene går veldig raskt..
Har testa positivt 10-11 dpo før, så må vel smøre meg med ett lag tålmodighet enda:p:hilarious:
Håper tegnene bare er EN ting! Preggo-tegn!
Ja er ikke bare bare denne ventetiden :p
Så når man først blir gravid er det 9 mnd venting:hilarious: jeg eier ikke tålmodighet heller så man får testet den og utfordret den med prøving og graviditet :eek::p
Jeg syntes graviditetstegn er veldig vanskelig å forstå seg på, føler det meste kan være tegn på graviditet jeg :wideyed:
Men håper du kjenner noe de kommende dagene :D

Back
Topp