⛄️IKM uke 2⛄️

Streken var ganske uendret fra i går, den synes som noe veldig svakt. Men trøster meg med at jeg vanligvis aldri har fått positiv test før tidligst 10 dpo, og i dag er jeg bare 8 :facepalm:

Pleier som regel å være ganske aktiv på forumet her, men denne PP har jeg vært sykt opptatt. Så heldigvis har ikke testetrangen meldt seg enda. Er 7 dpo idag, og har ingen planer om å teste før IKM. Venter til kanskje 2-3 dager etter IKM :) Har en viss ro denne PP.. heldigvis! :angel12 Så tenker ikke noe særlig på testing. Har hatt en del murringer siden 4 dpo, men det kan like så godt være tegn på at TR kommer på besøk. Vi får se :)

Idag har jeg skikkelig mensmurringer, til og med vondt i korsryggen:nailbiting: håper det er et godt tegn. Brystvortene er i tillegg gigantiske + masse ekkel utflod:eek::hilarious: bare 5 dpo, men skal ikke se bort ifra at det ryker en test ikveld:hilarious:

Idag har jeg skikkelig mensmurringer, til og med vondt i korsryggen:nailbiting: håper det er et godt tegn. Brystvortene er i tillegg gigantiske + masse ekkel utflod:eek::hilarious: bare 5 dpo, men skal ikke se bort ifra at det ryker en test ikveld:hilarious:
Både jeg og mannen så på areolaen(?) på brystene mine når jeg blei gravid i fjor, klart å tydelig 4-5dpo

I dag har jeg omtrent og uten å overdrive «over natten» fått et skikkelig kviseutbrudd.. på hver side på kinnene. Ser ut som en fjortis i en alder av snart 36. Har veldig lyst til å tilskrive det noe hormonelt, men har vel sikkert bare spist altfor mye dritt i jula :D

Endelig har den sluttet å glise!
Nå håper jeg bare på tempøkning i morgen!
:smiley-angelic001
IMG_20220103_182537.jpg

Hva tenker dere? Vet det er mye skygge osv på disse, men denne er jo blå..selv om den er svak/tynn:bag:o_O tror jeg må ta en testepause, blir litt løyen av dette her:schocked028

Vedlegg

• F455F186-B4F4-46DE-823D-A4C59B13D76D.jpeg
    F455F186-B4F4-46DE-823D-A4C59B13D76D.jpeg
    791,6 KB · Visninger: 97
Hva tenker dere? Vet det er mye skygge osv på disse, men denne er jo blå..selv om den er svak/tynn:bag:o_O tror jeg må ta en testepause, blir litt løyen av dette her:schocked028
håper det er baby :excited001

Her kan jeg ikke hjelpe deg :wtf:
Aldri tatt den type test! Skal det være en strek eller kryss?
Nå følte jeg meg dum her:hilarious:

Da er den jo positiv!!!!:wideyed::happy::Heartred
Ta en ny i morra for å være helt sikker?
8dpo du var?

8 dpo i dag ja :nailbiting: ja ønsker jo å tro det. Hadde bare denne ene clearblue’en. De andre er vanlig tester som krever over dobbel Hcg for å slå ut, så tenkte å vente litt. Hvis ikke jeg bare tar helt av å kjøper ny type clearblue i morgen:dead::banghead:

8 dpo i dag ja :nailbiting: ja ønsker jo å tro det. Hadde bare denne ene clearblue’en. De andre er vanlig tester som krever over dobbel Hcg for å slå ut, så tenkte å vente litt. Hvis ikke jeg bare tar helt av å kjøper ny type clearblue i morgen:dead::banghead:
Er den dyr? Hva heter den?:hilarious::hilarious:
Nå må jeg å!! - ja kjøp en ny og ta i morra??

Er den dyr? Hva heter den?:hilarious::hilarious:
Nå må jeg å!! - ja kjøp en ny og ta i morra??

clearblue tidligtest heter den. Kostet 89,- tror jeg så er sykt å kaste pengene rundt på den måten:happy090 men kjenner jeg mister (litt) kontrollen:greet015 får se om jeg får kjøpt i morgen eller om fornuften klarer å ta styringen

clearblue tidligtest heter den. Kostet 89,- tror jeg så er sykt å kaste pengene rundt på den måten:happy090 men kjenner jeg mister (litt) kontrollen:greet015 får se om jeg får kjøpt i morgen eller om fornuften klarer å ta styringen
Tusentakk!!:happy:
Da syns jeg du og jeg skal kjøpe sånn i morra!:hilarious:

Back
Topp