Ja er det ikke sånn da? Jeg er ikke så god på det temp greiene men hørt det du forklarer
Da får jeg bare håpe på gode nyheter ved morgendagens temping!
Gleder meg til å følge med på testene til dere andre nå fremover!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er det ikke sånn da? Jeg er ikke så god på det temp greiene men hørt det du forklarer
Det som ville vært typisk meg, ville vært å ta en Metode først... og tenkt at om det er en svak strek der, tar jeg en CB.Skal jeg ryke på en CB, eller metode sin da tro?? jeg har hele TRE CB
Hvis tempen øker i morgen, vil det da si at jeg er 1 DPO i morgen?
I morges smilte EL-testen, mens den sluttet ut over dagen.
Det som ville vært typisk meg, ville vært å ta en Metode først... og tenkt at om det er en svak strek der, tar jeg en CB.
For så å ende opp med å ta en av hver uansett.
For er det ikke svak strek, må det jo bare være Metode som er sen i oppfattelsen!
Hvor har du funnet den oversikten!??hahaaha ikke sant
Kanskje jeg bare må ta en av hver da «heldigvis» er det fortsatt tidlig med positiv test 9dpo, jeg klamrer meg fast til dette bildet under her:
Her:Hvor har du funnet den oversikten!??
Oi... dæven.hahaaha ikke sant
Kanskje jeg bare må ta en av hver da «heldigvis» er det fortsatt tidlig med positiv test 9dpo, jeg klamrer meg fast til dette bildet under her:
Tusentakk!
Tusentakk!
jeg kan mao vente en stund
Er bare 6 dpoHvordan ble din?
Vi alle kan vel eeeegentlig det, men jeg vet jeg ikke får det til Gleder meg til ny test i mårra
Er bare 6 dpo
Gi det noen dager til!Vis vedlegget 374494 Mer blenda blir den vel ikke. Tror jeg skal ha ei testepause nå, heller prøve igjen lørdag/søndag