⛄️IKM uke 2⛄️

Ja er det ikke sånn da?:D:happy: Jeg er ikke så god på det temp greiene men hørt det du forklarer :happy:

Da får jeg bare håpe på gode nyheter ved morgendagens temping!
:happy:

Gleder meg til å følge med på testene til dere andre nå fremover!
:woot:

Skal jeg ryke på en CB, eller metode sin da tro?? jeg har hele TRE CB :hilarious:
Det som ville vært typisk meg, ville vært å ta en Metode først... og tenkt at om det er en svak strek der, tar jeg en CB.
For så å ende opp med å ta en av hver uansett.
For er det ikke svak strek, må det jo bare være Metode som er sen i oppfattelsen!
:hilarious:

Det som ville vært typisk meg, ville vært å ta en Metode først... og tenkt at om det er en svak strek der, tar jeg en CB.
For så å ende opp med å ta en av hver uansett.
For er det ikke svak strek, må det jo bare være Metode som er sen i oppfattelsen!
:hilarious:

hahaaha ikke sant:hilarious:
Kanskje jeg bare må ta en av hver da:hilarious: «heldigvis» er det fortsatt tidlig med positiv test 9dpo, jeg klamrer meg fast til dette bildet under her:

Vedlegg

• 7C667C5F-1BF1-405E-81DD-1F4A72E164C3.png
    7C667C5F-1BF1-405E-81DD-1F4A72E164C3.png
    439,3 KB · Visninger: 90
hahaaha ikke sant:hilarious:
Kanskje jeg bare må ta en av hver da:hilarious: «heldigvis» er det fortsatt tidlig med positiv test 9dpo, jeg klamrer meg fast til dette bildet under her:
Oi... dæven.
Hvor fikk du den fra?
:woot:

Altså… dagene går jo ikke noe raskere , når mannen vekker meg hver eneste natt siste tiden med snorkinga si da!!:banghead::hilarious:

veit han ikke at jeg teller disse dagene??!

Tenk om vi kunne telt de sammen, istedenfor at jeg telte både dager og sauer!!:schocked028:bootyshake

nattens utblåsning….:wtf: Vurderer å stå opp på trass, når jeg vet jeg sliter med å sovne igjen!

2 dpo! Kjenner jeg er mye mer utolmodig denne runden, kan godt være for at jeg strikket babystrikk til en venninne:laughing002 Fikk masse murringer i går kveld igjenn, sattser på at det er egget som vandrer ned :hilarious:

Det er så spennende for jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er :hilarious: kan være 4 og 1:p så nå er det bare å vente på at tr kommer. Noe jeg absolutt tror. ❤️

Hmmm! Jenter?
Jeg har for moroskyld tatt EL test noen dager bare fordi jeg har hørt de kan slå ut på graviditet… å de blir litt sterkere for hver jeg tar:hilarious:

altså.. er jo ett håp!?:happy:

En annen ting… Hvor lenge kan jeg ha urin på beholder før den er ubrukelig?

har ikke GT her, så tenkte kjøpe etter jeg har sovi:happy:
Selvom jeg vet det er for tidlig…

Back
Topp