Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er jeg enten 9 eller 10 dpo. FF mener 10, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning dagen etter at appen har satt kryss. Uansett, jeg var og handlet i går og da reiv jeg med meg en sånn "RFSU test tidlig" i et svakt øyeblikk (ikke dra på butikken når du er sulten, liksom). Jeg liker jo egentlig ikke disse fordi jeg alltid synes jeg får skyggestrek, og jaggu er det ikke en svak strek der i dag også. Jeg har bare én tidligtest fra Babyplan og den vil jeg egentlig spare til i morgen eller torsdag. Men dette hjalp meg jo ikke videre, hadde liksom tenkt den skulle være helt negativ.
Oi, jeg ser! Spennende9-10 dpo og aner en svak strek. Er mer rosa i virkeligheten håper håper det ikke er skygge/kjemisk!! Har fått blenda på makesure til nå, så dette var en opptur
2 dpo! Kjenner jeg er mye mer utolmodig denne runden, kan godt være for at jeg strikket babystrikk til en venninne Fikk masse murringer i går kveld igjenn, sattser på at det er egget som vandrer ned
Når skal du teste? 1/2dpo selv idag, heller mer mot 2 da tappen ble hardere og avlang igår så tipper EL var søndag/natt til mandag. Utålmodig allerede, er så spent på om solvipecten har fungert2 dpo! Kjenner jeg er mye mer utolmodig denne runden, kan godt være for at jeg strikket babystrikk til en venninne Fikk masse murringer i går kveld igjenn, sattser på at det er egget som vandrer ned
9-10 dpo og aner en svak strek. Er mer rosa i virkeligheten håper håper det ikke er skygge/kjemisk!! Har fått blenda på makesure til nå, så dette var en opptur
Den har da økt.
Ikke masse, men jeg kan vel si at jeg er 1 DPO nå?
Ivrig etter å ta sånne 'etter EL' -ting, som Wild Yam.
Nekter å få kjemisk en 3. gang.
Vil bare få bli stutt-tjukk, fysen og hormonell!
Jeg og har kjøpt ananas.Ja nå vil jeg påstå du er 1 dpo
Enig, har kjøpt ananas jeg nå
Min har og økt, men bare bittelitt skjønner ikke noe jeg…
Den har da økt.
Ikke masse, men jeg kan vel si at jeg er 1 DPO nå?
Ivrig etter å ta sånne 'etter EL' -ting, som Wild Yam.
Nekter å få kjemisk en 3. gang.
Vil bare få bli stutt-tjukk, fysen og hormonell!
Dagens oppdatering:
9dpo og blenda gt.
bedre lykke imorgen
Skal nevnes økt utflod idag!
Seigt og hvitt. Kremaktig. Sorry detaljer
Blir garantert å ta første rundt 7-8 dpo Enn du? Ja da kan det jo være at du er 2 dpo Er det bare å drikke litt Solvipect hver dag? Merket du noe av den?Når skal du teste? 1/2dpo selv idag, heller mer mot 2 da tappen ble hardere og avlang igår så tipper EL var søndag/natt til mandag. Utålmodig allerede, er så spent på om solvipecten har fungert
Følt meg litt «stinn» i magen siden EL, er ubehagelig å ligge på magen, men kan godt være det er fordi jeg har trent
Mulig du bare er 1 dpo da? At den kommer til å endre seg jo mer den økerMin har og økt, men bare bittelitt skjønner ikke noe jeg…
Ja, får se hva den sier men ganske sikker på el har vært nå, for noe har endret seg i kroppen min energi nivået er på bunn og så syyykt trøttMulig du bare er 1 dpo da? At den kommer til å endre seg jo mer den øker
Min har og økt, men bare bittelitt skjønner ikke noe jeg…
Ja, får se hva den sier men ganske sikker på el har vært nå, for noe har endret seg i kroppen min energi nivået er på bunn og så syyykt trøtt