⛄️IKM uke 2⛄️

Masse prikking/stikking venstre side i dag.. Denne siste uka her blir lang :hilarious: Egentlig godt jeg ikke er hjemme fra jobb før kl 22. Da går tiden fort til denne dagen er over:hilarious:

Hvordan er formen og håpet jenter?
Er det noe dere gjør som gjør at ventetiden ikke føles så lang? :happy:

Håpet er der, humøret er skiftende som fy.. veksler mellom glede, trett og sur.. :facepalm:

Så å vente til jeg er 8dpo blir HARDT.. trenger også tips :hilarious:

Masse prikking/stikking venstre side i dag.. Denne siste uka her blir lang :hilarious: Egentlig godt jeg ikke er hjemme fra jobb før kl 22. Da går tiden fort til denne dagen er over:hilarious:

Bare 1-2dpo, men så syyykt trøtt og sliten:wtf: hadd 2 dupper på en times tid i løpet av dagen, og ikke kan si at jeg tror det hr med en ev graviditet å gjøre. Er sikkert laber fpr B12 og jern igjen:inpain:
Ellers så tenker jeg at hvis jeg blir gravid denne mnd er termin på 11års dagen til jentungen 25. september:hilarious: så da MÅ det jo bare bli jente om jeg er gravid:hilarious: men dagene snegler seg så sykt.. og fra å ha 28dagers syklus før siste graviditet til å ha 35dagers syklus, så gjør det ikke prøvetiden morsommere :rolleyes::rolleyes::hilarious:

hahahahah!:hilarious:
Jeg har babyplan og rfsu hjemme….
Make sure og CB påvei i posten:banghead::p

Har en cb digital, flere fra normal noen make sure.. venter på babyplan både vanlige og tidlige, 2 cb digital, vanlige og tidlige make sure.. verste er at jeg vurderer å kjøpe flere.. :hilarious:

Hahaha, jeg kan ikke annet enn å le, og glede meg over at vi er flere :hilarious: Jeg har vanlig tester fra babyplan hjemme også, men jeg tenker allikevel «kanskje jeg skulle bestille makesure?» for det kan jo ikke være jeg IKKE er gravid liksom:inpain::hilarious:

Jeg bestilte jo 60 EL tester på black friday, og MÅTTE bestille 10 til før jul…….:bag::banghead: Nei, jeg skiter ikke penger så nå må jeg roe ned:hilarious:

Bare 1-2dpo, men så syyykt trøtt og sliten:wtf: hadd 2 dupper på en times tid i løpet av dagen, og ikke kan si at jeg tror det hr med en ev graviditet å gjøre. Er sikkert laber fpr B12 og jern igjen:inpain:
Ellers så tenker jeg at hvis jeg blir gravid denne mnd er termin på 11års dagen til jentungen 25. september:hilarious: så da MÅ det jo bare bli jente om jeg er gravid:hilarious: men dagene snegler seg så sykt.. og fra å ha 28dagers syklus før siste graviditet til å ha 35dagers syklus, så gjør det ikke prøvetiden morsommere :rolleyes::rolleyes::hilarious:

Jeg var helt utslitt forrige uke, og i går:hilarious: jeg har ikke lavt jern eller noe, så vet ikke hva jeg innbiller meg:hilarious:

Formen er fin den… murring siden EL 28/12.:wideyed: så veldig spent, for pleier ikke ha det hele veien mellom EL og mens…

jeg spiller pokemon og puzzler mens jeg venter:happy::rolleyes::p

jeg har hatt mye murring selv siden EL 26/12… kan det være noe tro? Jeg kan ikke huske å ha hatt det før, men kjent det jeg tror er EL. Vanskelig å si med null blødning på tre år nesten med spiralen :hilarious:

Hm, kanskje jeg må laste ned pokemon:hilarious:

Lillemann på 6mnd har behov for konstant stimulering i form av sang og div siden vi har hadd det folksomt i jula, og nå er jeg bare meg:hilarious: så endre opp å sovne på matta på gulvet akkurat:hilarious::hilarious::bag:
Våkna av ett klask i ansiktet av en gutt som ålte seg fra puslespillmatta vedsidenav:hilarious::hilarious::hilarious::rolleyes: skvatt litt gitt!

Åh... som jeg håper jeg får oppleve den alderen der igjen!
Så herlig!
:Heartred
Men synes jeg ser det, da... sliten mamma.
:hilarious:

Jeg har hatt hjemmekontor fra kafé, spist lunch ute og shoppet klær som er skikkelig stramme rundt magen og som aldri passer om jeg blir gravid og like oppblåst som sist - det blir min trøstepremie om det ikke gikk denne PP, at jeg kan gå med de nye klærne den neste mnd:hilarious:

Jeg trodde liksom symptomene skulle komme rett før eller akkurat i det man HAR EL, jeg.
Ikke dagen etter...

Så håper virkelig jeg får bekreftet EL skikkelig, ved økt temp i morgen.
For det er først i dag, som sannsynligvis er 1DPO hvor jeg begynner å få murringer i magen og ømme pupper. Og trøtt.
Hadde stikninger i magen her, men husker ikke om det var i går eller forrige dagen.

:dontknow

Skulle hatt et søkefelt et eller annet sted på kroppen, hvor vi bare kunne søkt etter alt mulig rart.

Jeg trodde liksom symptomene skulle komme rett før eller akkurat i det man HAR EL, jeg.
Ikke dagen etter...

Så håper virkelig jeg får bekreftet EL skikkelig, ved økt temp i morgen.
For det er først i dag, som sannsynligvis er 1DPO hvor jeg begynner å få murringer i magen og ømme pupper. Og trøtt.
Hadde stikninger i magen her, men husker ikke om det var i går eller forrige dagen.

:dontknow

Skulle hatt et søkefelt et eller annet sted på kroppen, hvor vi bare kunne søkt etter alt mulig rart.

skulle absolutt hatt et søkefelt ja! Blir gal av denne synsingen :hilarious:

Blir nok det samme her, har ikke testa noe de siste pp’ene men nå skal jeg prøve en ny vri - teste tidlig slik at håpet enda kan være der frem til TR forhåpentligvis ikke kommer:hilarious:

Tok 3 x 10 ml daglig fra 5-6 dager før EL! Drakk grapefruktjuice i tillegg, så har merket mer og tynnere el-slim. Fra igår var utfloden kremete og hvit så det er enda et tegn på at EL har vært :D
Testingen er jo veldig spennende å da:joyful: bare det å få med seg første start på en babystrek:angelic: med første var første test dye stealer så var ikke noe tvil da:laughing002
Åå det må testes neste pp, om det blir! Måtte lese litt om hostesaften å det virker jo som at det har funket for mange:love017

OK, dere. Jeg klarte ikke å slappe helt av etter skyggestreken i morges så jeg løp ned på apoteket for å kjøpe en helt annen type. Lloyds pharmacy, har ikke prøvd den før, men det er en tidligtest. Her er det vel en strek er det ikke? Den kom ganske raskt og jeg synes den er sterkere enn den i morges.
Vis vedlegget 374528
Jeg ser rosa strek! Spennende :woot:

Økning siden i morges :woot: Håper såå det fortsetter! Når tørr man prøve seg på digital?? Noen med makesure-erfaring??

Vedlegg

• 51C6DE4B-516C-4C94-AC22-1FC3570572A0.jpeg
    51C6DE4B-516C-4C94-AC22-1FC3570572A0.jpeg
    760,6 KB · Visninger: 121
Ja, får se hva den sier:happy: men ganske sikker på el har vært nå, for noe har endret seg i kroppen mino_O energi nivået er på bunn og så syyykt trøtto_O:rolleyes:
Kanskje du får kryss i morgen da:joyful: syns dagene gikk fortere når det kun var temping, plutselig kom krysser og 3 dpo:laughing002

Back
Topp