Ååh det må jo være noe på gang her?! Som jeg skal krysse fingreneØkning siden i morges Håper såå det fortsetter! Når tørr man prøve seg på digital?? Noen med makesure-erfaring??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh det må jo være noe på gang her?! Som jeg skal krysse fingreneØkning siden i morges Håper såå det fortsetter! Når tørr man prøve seg på digital?? Noen med makesure-erfaring??
Jeg ser den! Så spennende! Jeg har dessverre ingen erfaring med disse, men jeg mener å ha lest på forumet er at de slår ut litt senere og tregere enn andre tester? (Med forbehold om at jeg kanskje blander med en annen).Økning siden i morges Håper såå det fortsetter! Når tørr man prøve seg på digital?? Noen med makesure-erfaring??
Akkurat samme her. !! Håper det betyr babi for oss! Å alle andre her innejeg har hatt mye murring selv siden EL 26/12… kan det være noe tro? Jeg kan ikke huske å ha hatt det før, men kjent det jeg tror er EL. Vanskelig å si med null blødning på tre år nesten med spiralen
Hm, kanskje jeg må laste ned pokemon
Jeg ser noe jeg!!Økning siden i morges Håper såå det fortsetter! Når tørr man prøve seg på digital?? Noen med makesure-erfaring??
Akkurat samme her. !! Håper det betyr babi for oss! Å alle andre her inne
jaaaaa pokemon blir du hekta av!! gutta ville jeg skulle laste ned for fler år sia, men jeg nekta for vet jeg blir avhengig…
Så begynte jeg å jobbe med barn og unge på avlastningsbolig, å vips måtte jeg nesten…
Der er vi barn, ungdom og voksne fra 7-60år som apiller
Krysser fingreneKanskje du får kryss i morgen da syns dagene gikk fortere når det kun var temping, plutselig kom krysser og 3 dpo
Takk!! Troor 10 dpo, hatt masse menssmerter i dag, og ikke vanlig murring/pms - så var veldig spent etter jobb i dag. Følte jeg kjente noe ala festesmerter 8 dpoJeg ser noe jeg!!
hvor mange dpo er du?
Godt mulig! Tok en babyplan til morgenen sammen med makesure, men makesure var faktisk sterkere. Så tok bare makesure nå i sta. Når skal du teste igjen??Jeg ser den! Så spennende! Jeg har dessverre ingen erfaring med disse, men jeg mener å ha lest på forumet er at de slår ut litt senere og tregere enn andre tester? (Med forbehold om at jeg kanskje blander med en annen).
Håper håper!! Takk, tar imot alt som kan krysses!!Ååh det må jo være noe på gang her?! Som jeg skal krysse fingrene
Åh, da krysser jeg fingrene for at det er babystrekTakk!! Troor 10 dpo, hatt masse menssmerter i dag, og ikke vanlig murring/pms - så var veldig spent etter jobb i dag. Føler jeg kjente noe ala festesmerter 8 dpo
håper det da, men jeg får nå f**** ikke en skyggestrek engang
åh men da måååå jeg sikkert ut og gå tja, kanskje ikke så dumt det heller
Mye «våken netter» i form av prøving?
Jepp, hær var jeg potte sur i dag ifølge gubben og bonusenFlere som er irritabel/ nærtskem rett rundt og rett etter EL?
Herregud, så irriterende gubben er nå.
Vet ikke om jeg hadde syntes det for de samme tingene ellers eller om det er hormonrelatert.
Men fader, for en buse!!
Akkurat nå i hvert fall.
Flere som er irritabel/ nærtskem rett rundt og rett etter EL?
Herregud, så irriterende gubben er nå.
Vet ikke om jeg hadde syntes det for de samme tingene ellers eller om det er hormonrelatert.
Men fader, for en buse!!
Akkurat nå i hvert fall.
Ser du ikke fikk svar på denne Mener å ha lest at man kan beholde urin på beholder opptil 4 timer i romtemperaturHmmm! Jenter?
Jeg har for moroskyld tatt EL test noen dager bare fordi jeg har hørt de kan slå ut på graviditet… å de blir litt sterkere for hver jeg tar
altså.. er jo ett håp!?
En annen ting… Hvor lenge kan jeg ha urin på beholder før den er ubrukelig?
har ikke GT her, så tenkte kjøpe etter jeg har sovi
Selvom jeg vet det er for tidlig…
I morgen den dag! Men er usikker på om jeg vil ofre en digital (har en liggende). Hva med deg?Godt mulig! Tok en babyplan til morgenen sammen med makesure, men makesure var faktisk sterkere. Så tok bare makesure nå i sta. Når skal du teste igjen??
Samme her, får vente til i morgen. Hvis jeg ser økning på strimmel tar jeg nok en digital! Det blir veldig spennende med oss da. Vi må oppdatere hverandreI morgen den dag! Men er usikker på om jeg vil ofre en digital (har en liggende). Hva med deg?
Jepp, hær var jeg potte sur i dag ifølge gubben og bonusen
Gubben jobba hardt for å snu humøret mitt
Vanskelig å svare på, jeg var foreløpig mer hormontroll på prevensjon enn uten. Tror jeg
Syns gubben var en buse da han ikke ville kjøre 20 min for å hente digg asiatisk suppe til meg her forleden dag Nei, jeg gadd ikke selv heller Jeg forstår han bedre i dag