⛄️IKM uke 2⛄️

Økning siden i morges :woot: Håper såå det fortsetter! Når tørr man prøve seg på digital?? Noen med makesure-erfaring??
Jeg ser den! Så spennende! Jeg har dessverre ingen erfaring med disse, men jeg mener å ha lest på forumet er at de slår ut litt senere og tregere enn andre tester? (Med forbehold om at jeg kanskje blander med en annen).

jeg har hatt mye murring selv siden EL 26/12… kan det være noe tro? Jeg kan ikke huske å ha hatt det før, men kjent det jeg tror er EL. Vanskelig å si med null blødning på tre år nesten med spiralen :hilarious:

Hm, kanskje jeg må laste ned pokemon:hilarious:
Akkurat samme her. !!:wideyed::D;) Håper det betyr babi for oss! Å alle andre her inne:Heartred

jaaaaa pokemon blir du hekta av!! gutta ville jeg skulle laste ned for fler år sia, men jeg nekta:hilarious: for vet jeg blir avhengig…
Så begynte jeg å jobbe med barn og unge på avlastningsbolig, å vips måtte jeg nesten…
Der er vi barn, ungdom og voksne fra 7-60år som apiller:happy:

Akkurat samme her. !!:wideyed::D;) Håper det betyr babi for oss! Å alle andre her inne:Heartred

jaaaaa pokemon blir du hekta av!! gutta ville jeg skulle laste ned for fler år sia, men jeg nekta:hilarious: for vet jeg blir avhengig…
Så begynte jeg å jobbe med barn og unge på avlastningsbolig, å vips måtte jeg nesten…
Der er vi barn, ungdom og voksne fra 7-60år som apiller:happy:

håper det da, men jeg får nå f**** ikke en skyggestrek engang :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

åh men da måååå jeg sikkert ut og gå:hilarious: tja, kanskje ikke så dumt det heller :hilarious:

Jeg ser den! Så spennende! Jeg har dessverre ingen erfaring med disse, men jeg mener å ha lest på forumet er at de slår ut litt senere og tregere enn andre tester? (Med forbehold om at jeg kanskje blander med en annen).
Godt mulig! Tok en babyplan til morgenen sammen med makesure, men makesure var faktisk sterkere. Så tok bare makesure nå i sta. Når skal du teste igjen?? :)

håper det da, men jeg får nå f**** ikke en skyggestrek engang :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

åh men da måååå jeg sikkert ut og gå:hilarious: tja, kanskje ikke så dumt det heller :hilarious:

Ikke jeg heller! Men er litt tidlig må jeg bare skjønne:hilarious:

Ååååhåhå, Neida! Her kjører vi rundt ofte i drittvær alle 4 hjemme:wtf::p:D

Flere som er irritabel/ nærtaken rett rundt og rett etter EL?
:wideyed:

Herregud, så irriterende gubben er nå.
Vet ikke om jeg hadde syntes det for de samme tingene ellers eller om det er hormonrelatert.
:arghh:

Men fader, for en buse!!
:bored:

Akkurat nå i hvert fall.
:angelic:

Last edited:
Flere som er irritabel/ nærtskem rett rundt og rett etter EL?

Vet ikke om jeg hadde syntes det for de samme tingene ellers eller om det er hormonrelatert.

Men fader, for en buse!!

Akkurat nå i hvert fall.
Jepp, hær var jeg potte sur i dag ifølge gubben og bonusen:hilarious:
Gubben jobba hardt for å snu humøret mitt:love7

Flere som er irritabel/ nærtskem rett rundt og rett etter EL?

Men fader, for en buse!!

Akkurat nå i hvert fall.

Vanskelig å svare på, jeg var foreløpig mer hormontroll på prevensjon enn uten. Tror jeg :hilarious::bag:
Syns gubben var en buse da han ikke ville kjøre 20 min for å hente digg asiatisk suppe til meg her forleden dag:inpain: Nei, jeg gadd ikke selv heller:hilarious: Jeg forstår han bedre i dag:rolleyes::hilarious:

Hmmm! Jenter?
Jeg har for moroskyld tatt EL test noen dager bare fordi jeg har hørt de kan slå ut på graviditet… å de blir litt sterkere for hver jeg tar:hilarious:

altså.. er jo ett håp!?:happy:

En annen ting… Hvor lenge kan jeg ha urin på beholder før den er ubrukelig?

har ikke GT her, så tenkte kjøpe etter jeg har sovi:happy:
Selvom jeg vet det er for tidlig…
Ser du ikke fikk svar på denne :) Mener å ha lest at man kan beholde urin på beholder opptil 4 timer i romtemperatur ;)

Godt mulig! Tok en babyplan til morgenen sammen med makesure, men makesure var faktisk sterkere. Så tok bare makesure nå i sta. Når skal du teste igjen?? :)
I morgen den dag! Men er usikker på om jeg vil ofre en digital (har en liggende). Hva med deg?

I morgen den dag! Men er usikker på om jeg vil ofre en digital (har en liggende). Hva med deg?
Samme her, får vente til i morgen. Hvis jeg ser økning på strimmel tar jeg nok en digital! Det blir veldig spennende med oss da. Vi må oppdatere hverandre :woot::happy:

Jepp, hær var jeg potte sur i dag ifølge gubben og bonusen:hilarious:
Gubben jobba hardt for å snu humøret mitt:love7

Innsatsen til min var å holde stemmen rolig... Men ordene var like irriterende åkkesom, og jeg var allerede sur!
Så jeg tok med meg yngstejenta mi på butikken en tur.
I håp om å ikke se på ham som en buse i det jeg kom tilbake.

:eek:
Eneste som foreløpig er annerledes er at busa har flyttet seg til sofaen!

Dette må gi seg snart, ass.
Mulig jeg trenger noe for, eller noe snus, eller noe digg...

Eller bare at han snakker mindre busisk!

Vanskelig å svare på, jeg var foreløpig mer hormontroll på prevensjon enn uten. Tror jeg :hilarious::bag:
Syns gubben var en buse da han ikke ville kjøre 20 min for å hente digg asiatisk suppe til meg her forleden dag:inpain: Nei, jeg gadd ikke selv heller:hilarious: Jeg forstår han bedre i dag:rolleyes::hilarious:

Sånn reagerte jeg den dagen han ikke gadd å kjøre omvei hjem fra jobben for å ta med vegansk kebab til meg.
:hilarious:

Back
Topp