⛄️IKM uke 2⛄️

Hei og hå:blackeye Dagens symptomjakt: Har i dag kjent antydning til halsbrann, og syntes melka i kjøleskapet smakte og lukta så rart og ekkelt. Måtte sjekke datoen som var fin, og mannen sa han hadde åpna den i dag:smile Humøret er veeeldig svingende, har vært ganske trøtt og sur de diste dagene. Har litt sånn e.l. følelse der nede, bare mildere. Og mye luft i magen..Er 8 dpo ca. Kan være pms-symptomer men syns det er tidlig..? Eller?:whacky059

Usnsett, måtte lufte litt her.. :love2 Veldig spennende å følge med her inne!! Spesielt der det begynner å testes:Heartred

Hei og hå:blackeye Dagens symptomjakt: Har i dag kjent antydning til halsbrann, og syntes melka i kjøleskapet smakte og lukta så rart og ekkelt. Måtte sjekke datoen som var fin, og mannen sa han hadde åpna den i dag:smile Humøret er veeeldig svingende, har vært ganske trøtt og sur de diste dagene. Har litt sånn e.l. følelse der nede, bare mildere. Og mye luft i magen..Er 8 dpo ca. Kan være pms-symptomer men syns det er tidlig..? Eller?:whacky059

Usnsett, måtte lufte litt her.. :love2 Veldig spennende å følge med her inne!! Spesielt der det begynner å testes:Heartred

Når har du ikm? Pms kommer jo gjerne uka før mensen gjør den ikke det da:oops: ble plutselig usikker, men jeg tror det er uken før mensen man har pms, og siden det er ganske likt med tidlig symptomer på graviditet.. altså man blir jo gal?:hilarious: krysser fingrene for at du får positiv test og ikke tr :D

Innsatsen til min var å holde stemmen rolig... Men ordene var like irriterende åkkesom, og jeg var allerede sur!
Så jeg tok med meg yngstejenta mi på butikken en tur.
I håp om å ikke se på ham som en buse i det jeg kom tilbake.

:eek:
Eneste som foreløpig er annerledes er at busa har flyttet seg til sofaen!

Dette må gi seg snart, ass.
Mulig jeg trenger noe for, eller noe snus, eller noe digg...

Eller bare at han snakker mindre busisk!
:arghh:
Jeg ler meg i hjæl :laughing001

Innsatsen til min var å holde stemmen rolig... Men ordene var like irriterende åkkesom, og jeg var allerede sur!
Så jeg tok med meg yngstejenta mi på butikken en tur.
I håp om å ikke se på ham som en buse i det jeg kom tilbake.

Eneste som foreløpig er annerledes er at busa har flyttet seg til sofaen!

Dette må gi seg snart, ass.
Mulig jeg trenger noe for, eller noe snus, eller noe digg...

Eller bare at han snakker mindre busisk!
Skal ikke være enkelt:hilarious::hilarious::rolleyes:

Kjære vene.
Stakkars mann...

Ikke nok med at kona er fru Grumpy i dag, nå har'a begynt å lekke og!
:wideyed:

Greit nok at jeg fiser meg gjennom hele syklusen altså, men i dag tar kaka.
Hvor kommer all den lufta fra?!

:booty
Ræææven!
Det bare ramler ut av ræven.

Kan'ke no' for det.
Skylder på egget.

Når har du ikm? Pms kommer jo gjerne uka før mensen gjør den ikke det da:oops: ble plutselig usikker, men jeg tror det er uken før mensen man har pms, og siden det er ganske likt med tidlig symptomer på graviditet.. altså man blir jo gal?:hilarious: krysser fingrene for at du får positiv test og ikke tr :D
IKM 13/1. Så syns det var tidlig..men må bare vente å se. Jepp, krysser fingre og tær:happy: Uff, er så frustrerende at pms og g.symptomer er så likt:wtf:

Kjære vene.
Stakkars mann...

Ræææven!

Kan'ke no' for det.
Skylder på egget.

Får håpe samboeren din ikke gjør mot deg som jeg gjorde mot samboern.
Jeg klappa han på magen og sa «det bli’kke no fløte på deg i mårra» :hilarious: Fisi seg gjennom heeeele dagen hadde han gjort :hilarious:

Jeg fiser ikke, jeg har enhjørninger som hvisker i trusene mine:smug:

Får håpe samboeren din ikke gjør mot deg som jeg gjorde mot samboern.
Jeg klappa han på magen og sa «det bli’kke no fløte på deg i mårra» :hilarious: Fisi seg gjennom heeeele dagen hadde han gjort :hilarious:

Jeg fiser ikke, jeg har enhjørninger som hvisker i trusene mine:smug:

Er ikke mye hvisking på de enhjørningene mine... de vrinsker!
:hilarious:

Jeg føler jeg har sykt lite å komme med denne PP'en, ingen falske symptomer av noe slag, har lite tro på at det har gått da den gangen jeg var gravid tidligere så kjente jeg det på hele kroppen sykt tidlig. Men jeg følger med i kulissene og joiner nok testingen ila helgen!
Kjenner ikke en dritt jeg heller- for å si det på godt norsk, haha :D Fredag begynner jeg på progynova, så kommer til å teste da og gjennom helgen bare for å ha det gjort. Kanskje fravær av symptomer er greia, men jeg orker ikke å spekulere mer oppe i eget hodet akkurat nå, så jeg slår meg ned på sidelinja sammen med deg og kommer sterkere tilbake :)

Kjenner jeg tar det skikkelig med ro denne syklusen. Har på en måte gitt litt opp, selv om jeg ikke har gitt opp... Makes sence?
Tok meg til og med et glass rødvin i kveld.
Fortsetter med vitaminer og conceive plus, samt legger inn aksjer. Men stresser ikke.

Orker ikke verken tro eller håpe på å bli gravid nå.
Blir så himla skuffet hver gang det går i dass.

Så får jeg heller bli positivt overrasket.

Sa til mannen i stad, i det jeg kom med vinglasset.
"Gir litt faen denne gangen, jeg".

Var egentlig bare sliten og lei.
Men ble litt overrasket over reaksjonen hans.
"Hvorfor det?!"

Jeg bare... Eh, gir jo ikke faen da.
Bare orker ikke sette alt på pause, når det tydeligvis ikke har hjulpet likevel.
:oops:

Last edited:
Kjære vene.
Stakkars mann...

Ræææven!

Kan'ke no' for det.
Skylder på egget.

Du kan ikke holde på noe du ikke har i hendene :joyful: det er sunt og bra å slippe luft. Let it go :hello2

Åneeei, kjempeblødende tannkjøtt igjen nå :arghh: orker ikke at kroppen skal lure meg igjen… bare 6 dpo, er jo ikke gravid enda om så så hvorfor skal den prøve å lure meg :bored: vel det funker..

Flere som er irritabel/ nærtaken rett rundt og rett etter EL?

Herregud, så irriterende gubben er nå.
Vet ikke om jeg hadde syntes det for de samme tingene ellers eller om det er hormonrelatert.

Men fader, for en buse!!
:bored:

Akkurat nå i hvert fall.
:angelic:

Har kjefta uten at jeg egentlig hadde tenkt å kjefte på ungene pga egentlig filleting.. så har sagt unnskyld etterpå.. alt har gått meg på nervene i dag.. :banghead:

Har kjefta uten at jeg egentlig hadde tenkt å kjefte på ungene pga egentlig filleting.. så har sagt unnskyld etterpå.. alt har gått meg på nervene i dag.. :banghead:

Åjada! Alt som irriterer meg får høre… Får dårlig samvittighet etterpå! Hormoner og følelser er ikke lett å holde styr på. Hvertfall ikke nå for tiden! Blæh. Men trøste meg selv at «dette går bedre snart…»

Mannen min har vært ekstra søt. Litt for søt at jeg faktisk blir irritert.
Whats wrong with me?!

Var så sliten at jeg måtte legge meg i 17 tiden, våkna kl 20ish… nå får jeg ikke til å sove:hilarious::hilarious::hilarious:

Åjada! Alt som irriterer meg får høre… Får dårlig samvittighet etterpå! Hormoner og følelser er ikke lett å holde styr på. Hvertfall ikke nå for tiden! Blæh. Men trøste meg selv at «dette går bedre snart…»

Mannen min har vært ekstra søt. Litt for søt at jeg faktisk blir irritert.
Whats wrong with me?!
Ikke noe galt.
Helt normalt, faktisk.

Vi føler!
Og noe så voldsomt til tider, det.
De skulle bare prøvd å være i våre sko.

Jada... Fru Martinsen skal snart legge seg.
:angelic:

Back
Topp