♫ Skravletråd Mars ♫

Smart du var da[emoji12] jeg er altfor nysgjerrig! Men har da skjønt poenget[emoji6]
Hovedtrekkene har jeg også fått med meg

Ja. Også spiller jeg den innimellom....

Noen som har tips og erfaring med hvor mang kan reise på ferie i permisjon? Og hvor gammel bør babyen bære før man reiser? [emoji5]

Ja, vist ikke vet jeg ikke hva jeg gjør... ønsker jo å bytte jobb, men tenker gjøre meg ferdig med unger først. Så han gjør jo at jeg setter livet mitt på vent...
Den er kjedelig.. Hva vil du bytte jobb til?

Noen som har tips og erfaring med hvor mang kan reise på ferie i permisjon? Og hvor gammel bør babyen bære før man reiser? [emoji5]
Hm, du kan vel reise hvor du vil, men synes Alcudia i Mallorca er fint [emoji7] veldig barnevennlig område. Mulig greit å få det litt rolig osv..?
Anbefales vel å ta det litt i samråd med hs i forhold til vaksiner og sånt da..? Så kan vel ta en samtale med hs, få litt tips og råd der i tillegg :D
Har ingen erfaring med baby på reise da [emoji4]

Blir vell godt å komme i gang? Har de gruppe i deres nærområde?
Er ihvertfall i fylket, men har ikke snakket med de som ordner selve gruppa. Kun LUB sentralt. Også tar de kontakt med det lokale LUB for oss :)

Lagde meg 1 porsjon taco, og har delt opp posjonsposer med kjøttdeig i fryseren [emoji28] namnamnam..

Hadde visst mer jordbærfromasj vi :D

Back
Topp