♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg elsker også alenetiden og er veldig vant med å ha eneretten her hjemme. Men nå jobber han tippbil hjemme da. Så jeg ser han hver dag [emoji14] Ikke ille altså. Men savner alenetiden litt altså. Full kontroll over tv og seng [emoji23]

Søster var sammen med en som ikke tålte at hu snakka om lastebil. Han følte seg så lite maskulin da visstnok og skulle helst konkurrere om det. Han kjørte gravemaskin altså [emoji14] Menmen. Hans tap når forholdet gikk vest.

Nr 2 flytta hu til andre siden av landet for. Men han viste seg å være litt drittstøvel. Hu fant ikke nye venner og hjalp jo ikke at hu kun var hjemme i helgene. Og han kjørte rally hver helg.
Så hu har akkurat flytta hjem hit, alene, han ville ikke flytte hit så.

Mye bedre for oss alle ♡
Vi savna hu veldig her.
Så hu får bruke litt tid og finne seg en ordentlig en [emoji7]

Høres ut som det blir ei stund til tantestatus da ja [emoji28] Menmen. En gang blir det jo og da skjemmes de ut av tanter og våre små [emoji7][emoji23]

Jeg liker ikke at sambo er borte, og får "panikk" allerede på dag 2 [emoji28]
Men noen liker det sånn.
Får håpe hun finner seg en god mann tilslutt [emoji173]️

Ja, blir en stund til [emoji28]
Menmen. Stesøsknene mine ryr jo barn nå, så blir jo litt tante. Problemet er bare at de bor på andre siden av landet, så..

Var noe slikt som var tanken der også. Men altså her de går nå var det uproblematisk :-)

Var noe slikt som var tanken der også. Men altså her de går nå var det uproblematisk :-)

Mi hadde angst for å bæsje på do, og sluttet ikke før hun var nærmere 4.
Hun skjønte ikke nok av det heller, før 3års alder.

Teit de ikke kan bruke potter.. Noen barn klarer jo ikke gå på DO før de er godt pottevante.

Så bra da:)
Hadde jo vært kjekt å kunne bruke det man er vant med.
Vi har doring hjemme og setter henne på do innimellom hjemme, men hun bare dingler med beina og får ikke ut noe.
På potta setter hun seg selv ved behov :)

Doene i bhg er jo slike små, men hun må fortsatt opp på en krakk for å rekke opp/klare å sette seg. Hun er veldig selvstendig av seg, og jeg får ikke sette henne på potta. Skal klare selv ;) og det får hun ikke til i bhg tror jeg

I dag fikk jeg lønn. Så plitsrlig var En pingles dagbok nr 2 kjøpt til eldste og en droodle tegnebok til minste. Begge veldig fornøyd [emoji16]
Lønning er herlig!
Mi fikk pingles dagbok til jul.. Men så at det var visst nr 8 og 9 [emoji28] Bør kanskje starte på 1.

Bahh. Trodde jeg satte på en maskin med masse sokker til frøken "jeg skal ha med tre par men finner bare et". Skulle putte dem i trommelen. Maskinen hadde ikke startet :-(
Ahh det er kjipt

Spilt av mange ganger for å prøve å lese. Konkluderer med at jeg fikk med meg hovedtrekk og leser detaljer i morgen ;-)

Samme som her[emoji23] har sett den tusen ganger for å få med meg noe![emoji12]

Daa hadde jeg blitt skikkelig furt.. [emoji85]
Litt dårlig gjort egentlig :O
Får håpe han holder det han sier denne gang :)

Ja, vist ikke vet jeg ikke hva jeg gjør... ønsker jo å bytte jobb, men tenker gjøre meg ferdig med unger først. Så han gjør jo at jeg setter livet mitt på vent...

I dag fikk jeg lønn. Så plitsrlig var En pingles dagbok nr 2 kjøpt til eldste og en droodle tegnebok til minste. Begge veldig fornøyd [emoji16]

Godt med lønn :) bare dumt den ryker ut igjen så fort [emoji23]

Back
Topp