♫ Skravletråd Mars ♫

Haha [emoji14] Ingen matchmaker altså?

Mi jente er bestevenn med søsteren min. Som er et halvt år yngre [emoji85] har tre stesøsken, alle i tjueåra. Og en bror på 21/22. Men resten av gjengen er alle under 18, så blir vel en stund til noe særlig tantebarn i nærheten her altså. [emoji14]

Fiskegrateng, bare [emoji14]
Sånn mat vi bare hiver i ovnen og lar seg lage av seg selv i dag. :)

Åh, spennende med bleieslutt! Er hun gammel? Mi var så treg på akkurat det, at det ble egentlig veldig liiite spennende, heller bare frustrerende.. :/
Hihi nei. Hu er lastebilsjåfør, så sjelden hjemme også. Så må nesten finne seg noen med noenlunde likt yrke eller så må han tåle å være en del alene hjemme hvertfall. [emoji14] Og etter mitt vett tok jeg den beste av lastebilsjåførene til meg selv haha [emoji23][emoji7]

Så koselig da, at de er så gode venner da [emoji7] Noen å leke med :D

Vet vel aldri da.

Var 19 år når første kom jeg, samme med storesøster og broremannen min [emoji23]

Så greit da :) er jobben utgiftspost det og, så er vell greit det bare er en som trenger :)
Og han som trenger briller er såpass trengende at han får dem av nav ;-)

Bah!Er verdens største rotehode....Finner ikke bursdagsgaven jeg skal sende og den nye pengboka jeg kjøpte og skulle ta i bruk i morgen [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]

Uff da, håper det har dukket opp[emoji4]

Aha! Har en nevø som bruker briller. Storforbruker [emoji23]
Nye glass ca hvert år og en gang knakk han dem etter tre mnd. Så det har gått med noen par her også, men bare de første vi måtte betale, resten er dekket av nav. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Men det betyr selvsagt at han ikke ser så bra...

Hihi nei. Hu er lastebilsjåfør, så sjelden hjemme også. Så må nesten finne seg noen med noenlunde likt yrke eller så må han tåle å være en del alene hjemme hvertfall. [emoji14] Og etter mitt vett tok jeg den beste av lastebilsjåførene til meg selv haha [emoji23][emoji7]

Så koselig da, at de er så gode venner da [emoji7] Noen å leke med :D

Vet vel aldri da.

Var 19 år når første kom jeg, samme med storesøster og broremannen min [emoji23]

Mange som tåler det da :)
Har ei venninne som er sammen med en traileesjåfør e.l., og hun elsker få såpass med alenetid [emoji28]

Ja, herlig det!

Tjæ, jeg var bare 17.. Men bror på snart 22 er 'overfornuftig', og singel. Blir neppe barn der på minst 5-10 år.
Minstebror er 15, og hovedinteressen er data. Jeg regner med det blir i alle fall 5 år der også.

Så har vi to søstre på snart 13 og 7. Om søster er like tidlig som meg, er det enda 4 år igjen. Men regner med at hun venter til hun er rundt 21-23, så..

Jeg kan regne med minst 5 år til jeg blir "ordentlig" tante [emoji14]

Fiskegrateng, bare [emoji14]
Sånn mat vi bare hiver i ovnen og lar seg lage av seg selv i dag. :)

Åh, spennende med bleieslutt! Er hun gammel? Mi var så treg på akkurat det, at det ble egentlig veldig liiite spennende, heller bare frustrerende.. :/

Ikke bare det da ;)

Hun er bare 19 mnd, så hun har begynt overraskende tidlig syns jeg. Hun har vært tørr hjemme hele helgen og før/etter bhg, men hun vil visst ikke sitte på do i bhg.
Fikk ikke noen særlig oppdatering da jeg hentet, for den som har hatt henne med på do hadde reist hjem.
Men bleia, som hun hadde fått på seg når de skulle ut, var ganska tung så mye mulig hun har holdt seg til siste slutt i dag og. I går tisset hun ikke i det hele tatt nemlig.

Her har vi nytt solen :) og bakt ostehorn :) der da?
Så deilig da :)
Har ryddet stua litt, luftet hunden og snakket med LUB i dag. Ellers går dagene rolig for seg sett bort fra dotreninga.
Hun står nå og kutter salat med pappan sin :)

Back
Topp