Pudding på sofaen. Lenge siden en forkjølelse har slått meg så grådig ut.
Noe gøy på tv-en idag?
Noe gøy på tv-en idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg troDet kan jeg tro! De har nok hatt det travelt!
Sovet som en stein faktisk [emoji7]
Hva da?Jahandlet masse
![]()
Låner en liten hundHvilken hund har du?
Åh så kjipt daOg der ringte de...helsesøster syk...kjedelig
Satser på det ja.Jeg liker ikke at sambo er borte, og får "panikk" allerede på dag 2 [emoji28]
Men noen liker det sånn.
Får håpe hun finner seg en god mann tilslutt [emoji173]️
Ja, blir en stund til [emoji28]
Menmen. Stesøsknene mine ryr jo barn nå, så blir jo litt tante. Problemet er bare at de bor på andre siden av landet, så..
Haha ja. Her må de bestille inn de tidlige. De har de helst ikke inne lengreLønning er herlig!
Mi fikk pingles dagbok til jul.. Men så at det var visst nr 8 og 9 [emoji28] Bør kanskje starte på 1.
Hurra for mer matI dag har endelig frøkna spist skikkelig frokost. Over ei skive (uten skorpe da) med leverpostei. Fra å bare ha spist noen få biter helst uten pålegg er dette fremskritt! Flott!
Helst spiser hun joghurt, men den vil jeg spare til kveldsmat (hun får bare en for dagen, synes det er nok) og da serveres den med litt grøtpulver i, siden jenta nektet å spise grøt. Spiser hun ikke kveldsmat blir det som i natt. Jeg ammet 6 ganger mellom den da jeg la henne og den da vi våknet i morges. Åtte ganger mellom tannpussene. Det er... For mye. Og altfor lite søvn på mor
Nå skal vi lufte hunden og så skal vi til øyelegen. I går var vi ser og fikk ny stang på brillen til storebror. I dag er det lillesøster som skal ha synssjekk. Og om to uker skal storebror på sjekk.
Gratulerer med gutt i magenTittei
Akkurat kommet hjem fra OUL, og vi venter en frisk liten gutt [emoji7][emoji170]
Hatt en fin dagGod ettermiddag
Har alle hatt en fin dag?
Lillafrosk: Gratulerer med overstått oul og gutten i magen ♡
Hurra for mer mat
Ikke så lenge til da [emoji16]Åhh kjekt .!lønn fredag her
![]()
Uff. Ja! Skulle hatt ett pengetre i hagen ! [emoji23]Godt med lønnbare dumt den ryker ut igjen så fort [emoji23]
Kan innimellom [emoji23]Så snill du er![emoji2]
Å det er helt vanligDe vil ikke ha potter her pga hygiene... [emoji53]
Hvor har du vært da?Hatt en fin dag
Akkurat kommet hjem omtrebt
Så bra daI dag fikk jeg lønn. Så plitsrlig var En pingles dagbok nr 2 kjøpt til eldste og en droodle tegnebok til minste. Begge veldig fornøyd [emoji16]
DanmarkNoen som har tips og erfaring med hvor mang kan reise på ferie i permisjon? Og hvor gammel bør babyen bære før man reiser? [emoji5]