♫ Skravletråd Mars ♫

Minst sju par sokker lokalisert i vasken og lagt i tørkeskapet siden de ikke ble helt tørre i trommelen (resten satt på litt til. Men vil være dønn sikker på at hun har sokker, utover "vannflaske fylt med vann hjemmefra" er det sokker som ikke er pakket. Fylle vann tenkte jeg var greit å gjøre i morgen. Flaske står på kjøkkenbenken.

Jeg liker ikke at sambo er borte, og får "panikk" allerede på dag 2 [emoji28]
Men noen liker det sånn.
Får håpe hun finner seg en god mann tilslutt [emoji173]️

Ja, blir en stund til [emoji28]
Menmen. Stesøsknene mine ryr jo barn nå, så blir jo litt tante. Problemet er bare at de bor på andre siden av landet, så..
Satser på det ja.

Åja. Da får man jo ikke kose så mye med de når de er langt borte :o
Lønning er herlig!
Mi fikk pingles dagbok til jul.. Men så at det var visst nr 8 og 9 [emoji28] Bør kanskje starte på 1.
Haha ja. Her må de bestille inn de tidlige. De har de helst ikke inne lengre :)

I dag har endelig frøkna spist skikkelig frokost. Over ei skive (uten skorpe da) med leverpostei. Fra å bare ha spist noen få biter helst uten pålegg er dette fremskritt! Flott!

Helst spiser hun joghurt, men den vil jeg spare til kveldsmat (hun får bare en for dagen, synes det er nok) og da serveres den med litt grøtpulver i, siden jenta nektet å spise grøt. Spiser hun ikke kveldsmat blir det som i natt. Jeg ammet 6 ganger mellom den da jeg la henne og den da vi våknet i morges. Åtte ganger mellom tannpussene. Det er... For mye. Og altfor lite søvn på mor

Nå skal vi lufte hunden og så skal vi til øyelegen. I går var vi ser og fikk ny stang på brillen til storebror. I dag er det lillesøster som skal ha synssjekk. Og om to uker skal storebror på sjekk.
Hurra for mer mat

Hurra for mer mat

Ja, og 80% av en joghurt med halvannen skje grøtpulver i til kvelds så da håper jeg hun sover godt i natt. Mdidag var nå så som så, hun spiste spagetti... kjøttdeigen ville hun ikke røre (som ventet) til lungs klemmepose med fruktgrøt etter øyelegen og halv brødskive (og masse amming..) hjemme. Definitvt mer mat på dagen idag i alle fall

Back
Topp