♫ Skravletråd Mars ♫

Ja. Når man skal faktisk pakke fire par sokker så. Og det er litt for lenge siden sokkevask.

Et par i sekken hun bærer og tre i bagen. Til en overnatting. Jahh. Skjønner jo at de ikke vil ha for lite da. Men to ulltrøyer. To ullstilongs. Tre truser og tre par sokker. Fleecesett. Regntøy og dress i tillegg til dressen de drar i (og ullundertøy og Fleecesett)

Vel, maskina snart ferdig nå. Så trommel. Så putter vi i sokker i kveld eller i morgen tidlig

Never mind snap "ferdig pakket" fra min svigerinne for drøyt tre timer siden
Vi blir ferdige vi også. Tilslutt.

Ja :) må få unna årets sommerferie så håper jeg vi er i gang. Sist "lurte" mannen meg da... vi hadde planlagt å prøve i april. April kom og jeg sluttet på pillen. Hvem gikk da på butikken og kjøpte kondomer?! Ble ikke gravid før oktober da... så håper ikke det skjer igjen.
Daa hadde jeg blitt skikkelig furt.. [emoji85]
Litt dårlig gjort egentlig :O
Får håpe han holder det han sier denne gang :)

I dag har endelig frøkna spist skikkelig frokost. Over ei skive (uten skorpe da) med leverpostei. Fra å bare ha spist noen få biter helst uten pålegg er dette fremskritt! Flott!

Helst spiser hun joghurt, men den vil jeg spare til kveldsmat (hun får bare en for dagen, synes det er nok) og da serveres den med litt grøtpulver i, siden jenta nektet å spise grøt. Spiser hun ikke kveldsmat blir det som i natt. Jeg ammet 6 ganger mellom den da jeg la henne og den da vi våknet i morges. Åtte ganger mellom tannpussene. Det er... For mye. Og altfor lite søvn på mor

Nå skal vi lufte hunden og så skal vi til øyelegen. I går var vi ser og fikk ny stang på brillen til storebror. I dag er det lillesøster som skal ha synssjekk. Og om to uker skal storebror på sjekk.

Så flink hun er til å spise brødskive![emoji2] Hurra!!
Håper det gikk fint på synssjekk idag[emoji4]

Ja. Når man skal faktisk pakke fire par sokker så. Og det er litt for lenge siden sokkevask.

Et par i sekken hun bærer og tre i bagen. Til en overnatting. Jahh. Skjønner jo at de ikke vil ha for lite da. Men to ulltrøyer. To ullstilongs. Tre truser og tre par sokker. Fleecesett. Regntøy og dress i tillegg til dressen de drar i (og ullundertøy og Fleecesett)

Vel, maskina snart ferdig nå. Så trommel. Så putter vi i sokker i kveld eller i morgen tidlig

Never mind snap "ferdig pakket" fra min svigerinne for drøyt tre timer siden
Vi blir ferdige vi også. Tilslutt.

En overnatting? En natt altså? De har med seg tilsvarende på skoleturer her med to netter.. Kanskje til og med mindre klær..

Jeg vil også til syden! Spesielt når jeg skrapte is av bilen i dag morges... da tenkte jeg at det ikke hadde gjort noe med noen dager i plussgrader.
Hadde vært kjekt å få en annen farge enn fiskebollehvit også... kanskje verdt å sjekke hva det egentlig koster å ta litt sol her i området.

Litt sol er godt for kropp og sinn[emoji2] og fiskebollehvit er vi alle[emoji23]

God morgen fine folk :)
(ligger i senga og er litt lat enda jeg:p) mååå bare si at det og våkne opp å kjenne små forsiktige spark er helt vidunderlig :Heartred meget aktiv jente som bor i magen, som har turn på mårran :happy:

Ønsker dere en kjempefin dag :cool:

God ettermiddag[emoji2] kjenner jeg savner disse små sparkene[emoji173]

Da var vi ferdige hos øyelegen og heldigvis er også denne jenta frifunnet. Da er det bare storebror som må ha briller. Han skal på kontroll om to uker, men briller har han hatt i fire år og det skal han nok ha resten av livet (ja. Eller linser etterhvert kanskje)

Så bra det gikk fint[emoji4]

En overnatting? En natt altså? De har med seg tilsvarende på skoleturer her med to netter.. Kanskje til og med mindre klær..
En natt ja. På hytte på fjellet med 30 førskolebarn. Og jepp. De er glade i mye klær på den avdelingen. Synes reelt en dress å dra i, en med og regntøy er i overkant... Og dobbelt og trippelt av alt. Menmen. Vi er snart ferdige, bare venter på det som må tørkes egentlig. Og toalettsaker må vi pakke.

Tror jeg har sett Snap fra dere 1000 ganger![emoji23][emoji12] liker det jeg ser!![emoji6]
Ga meg på ca 20 og kom til at jeg leser resten når det kommer "stillestående" på forum :-)

En natt ja. På hytte på fjellet med 30 førskolebarn. Og jepp. De er glade i mye klær på den avdelingen. Synes reelt en dress å dra i, en med og regntøy er i overkant... Og dobbelt og trippelt av alt. Menmen. Vi er snart ferdige, bare venter på det som må tørkes egentlig. Og toalettsaker må vi pakke.
Jaja. Godt å bli ferdig pakket etterhvert da [emoji4]

Mange som tåler det da :)
Har ei venninne som er sammen med en traileesjåfør e.l., og hun elsker få såpass med alenetid [emoji28]

Ja, herlig det!

Tjæ, jeg var bare 17.. Men bror på snart 22 er 'overfornuftig', og singel. Blir neppe barn der på minst 5-10 år.
Minstebror er 15, og hovedinteressen er data. Jeg regner med det blir i alle fall 5 år der også.

Så har vi to søstre på snart 13 og 7. Om søster er like tidlig som meg, er det enda 4 år igjen. Men regner med at hun venter til hun er rundt 21-23, så..

Jeg kan regne med minst 5 år til jeg blir "ordentlig" tante [emoji14]
Jeg elsker også alenetiden og er veldig vant med å ha eneretten her hjemme. Men nå jobber han tippbil hjemme da. Så jeg ser han hver dag [emoji14] Ikke ille altså. Men savner alenetiden litt altså. Full kontroll over tv og seng [emoji23]

Søster var sammen med en som ikke tålte at hu snakka om lastebil. Han følte seg så lite maskulin da visstnok og skulle helst konkurrere om det. Han kjørte gravemaskin altså [emoji14] Menmen. Hans tap når forholdet gikk vest.

Nr 2 flytta hu til andre siden av landet for. Men han viste seg å være litt drittstøvel. Hu fant ikke nye venner og hjalp jo ikke at hu kun var hjemme i helgene. Og han kjørte rally hver helg.
Så hu har akkurat flytta hjem hit, alene, han ville ikke flytte hit så.

Mye bedre for oss alle ♡
Vi savna hu veldig her.
Så hu får bruke litt tid og finne seg en ordentlig en [emoji7]

Høres ut som det blir ei stund til tantestatus da ja [emoji28] Menmen. En gang blir det jo og da skjemmes de ut av tanter og våre små [emoji7][emoji23]

I dag fikk jeg lønn. Så plitsrlig var En pingles dagbok nr 2 kjøpt til eldste og en droodle tegnebok til minste. Begge veldig fornøyd [emoji16]

Back
Topp