Blir herligHøres fantastisk ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir herligHøres fantastisk ut!
Kjenner noen som har,så låner detSå digg! Har dere hus der?
meget aktiv jente som bor i magen, som har turn på mårran 
Kjekt å få tilbake en god rytme ja. Blir så slitsomt i lengden når netter ikke er i orden.Håper å få til en rytme med mer fast føde på dagen og derved mer søvn/mindre amming på natta. Jenta er 14 mnd så det hadde ikke skadet så sove mer, gjorde det før, men har gått inn på matnekt og derved nattamming igjen....
Sjekken i dag er fordi broren sjeler og det er arvelig. Mellomste gjør det ikke. Så spent på denne. Av og til ser det sånn ut, men egentlig vet jeg at man skal sjele myyye før det er synlig for et utrent øye. Så vi får se hva maskinene måler.
God morgen fine folk
(ligger i senga og er litt lat enda jeg) mååå bare si at det og våkne opp å kjenne små forsiktige spark er helt vidunderlig
Ønsker dere en kjempefin dag![]()
Åhh [emoji178][emoji178]God morgen fine folk
(ligger i senga og er litt lat enda jeg) mååå bare si at det og våkne opp å kjenne små forsiktige spark er helt vidunderlig [emoji813]red meget aktiv jente som bor i magen, som har turn på mårran
Kjenner noen som har,så låner det![]()
Åååå... savner den følelsen! Gleder meg til det er min tur igjen [emoji173][emoji173]
Ha en strålende dag du og [emoji173]

Ahh jaDet er ikke feilvi drar til Kypros i mai. Før snuppa blir 2 år. Da var det billigere!
Ahh jakjekt
gleder meg
![]()
Mangel på søvn er ikke helt godt neiKjekt å få tilbake en god rytme ja. Blir så slitsomt i lengden når netter ikke er i orden.
Helt! Jeg sjekka! Også under madrassa faktisk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Klok av skade nå haha
Oioi grattis! Digg med ferie å se frem imot![]()
I dag har det gått i pakking, rydding, klesvask ( vaskeri 5etg uten heis) og litt trening, tur og nå endelig sitter jeg ned ned peis og litt Bv chatt! Håper det fortsatt er litt liv her!
Tips til en 10 t flytur til Thailand med baby? Fått beskjed om at babycradle er "utsolgt" på flighten. My luck Hehe. Det går jo fint det. Har han på fanget. men 10 t er leeeeenge! tar gjerne imot noen tips og råd!
Roligere og mer tilstede synes jeg.
Det har min også[emoji1]
![]()
![]()
Og min! [emoji1319][emoji1319]
God morgen fine folk
(ligger i senga og er litt lat enda jeg) mååå bare si at det og våkne opp å kjenne små forsiktige spark er helt vidunderlig
Nåh[emoji171] det må være en fin måte å våkne på.
Ha en fin dag du også![]()
Det gjorde den. Hu hadde lagt seg på gulvet da. Så bærte hu til sengs igjen [emoji14] Ellers kjempefint uten tullDa skal du være godt forberedt![]()
Gikk natta fint uten noe tull?