♫ Skravletråd Mars ♫

God morgen fine folk :)
(ligger i senga og er litt lat enda jeg:p) mååå bare si at det og våkne opp å kjenne små forsiktige spark er helt vidunderlig :Heartred meget aktiv jente som bor i magen, som har turn på mårran :happy:

Ønsker dere en kjempefin dag :cool:

Håper å få til en rytme med mer fast føde på dagen og derved mer søvn/mindre amming på natta. Jenta er 14 mnd så det hadde ikke skadet så sove mer, gjorde det før, men har gått inn på matnekt og derved nattamming igjen....

Sjekken i dag er fordi broren sjeler og det er arvelig. Mellomste gjør det ikke. Så spent på denne. Av og til ser det sånn ut, men egentlig vet jeg at man skal sjele myyye før det er synlig for et utrent øye. Så vi får se hva maskinene måler.
Kjekt å få tilbake en god rytme ja. Blir så slitsomt i lengden når netter ikke er i orden.

(ligger i senga og er litt lat enda jeg:p) mååå bare si at det og våkne opp å kjenne små forsiktige spark er helt vidunderlig :Heartred meget aktiv jente som bor i magen, som har turn på mårran :happy:

Åååå... savner den følelsen! Gleder meg til det er min tur igjen [emoji173][emoji173]

Ha en strålende dag du og [emoji173]

(ligger i senga og er litt lat enda jeg:p) mååå bare si at det og våkne opp å kjenne små forsiktige spark er helt vidunderlig [emoji813]red meget aktiv jente som bor i magen, som har turn på mårran :happy:

Åhh [emoji178][emoji178]

I dag har det gått i pakking, rydding, klesvask ( vaskeri 5etg uten heis) og litt trening, tur og nå endelig sitter jeg ned ned peis og litt Bv chatt! Håper det fortsatt er litt liv her!

Tips til en 10 t flytur til Thailand med baby? Fått beskjed om at babycradle er "utsolgt" på flighten. My luck Hehe. Det går jo fint det. Har han på fanget. men 10 t er leeeeenge! tar gjerne imot noen tips og råd!

Oisann. 10t er lenge ja. Har dessverre ikke så mye tips. Har dere mulighet for å kjøpe et ekstra flysete?

Så forresten en genial koffert en gang. En som var lov å ha med inn i kabinen. Denne kofferten kunne slås ut til å bli miniseng til baby. Det hadde vert lurt[emoji16]

Nåh[emoji171] det må være en fin måte å våkne på.

Ha en fin dag du også:)

Back
Topp