♫ Skravletråd Mars ♫

[emoji23][emoji23]på gulvet faktisk. Kan da ikke være noe deilig[emoji6]
Du skulle ikke tro det. Men hu ble litt fornærma når hu våkna i senga. [emoji23][emoji23]

Da var vi ferdige hos øyelegen og heldigvis er også denne jenta frifunnet. Da er det bare storebror som må ha briller. Han skal på kontroll om to uker, men briller har han hatt i fire år og det skal han nok ha resten av livet (ja. Eller linser etterhvert kanskje)

Da var vi ferdige hos øyelegen og heldigvis er også denne jenta frifunnet. Da er det bare storebror som må ha briller. Han skal på kontroll om to uker, men briller har han hatt i fire år og det skal han nok ha resten av livet (ja. Eller linser etterhvert kanskje)

Så godt å være ferdig med undersøkelsen. Hvordan takler barn synsundersøkelse? Går det greit?

Så godt å være ferdig med undersøkelsen. Hvordan takler barn synsundersøkelse? Går det greit?
Ettåringen skjønte ingen ting og det var nok ikke så lett, bare målt med en maskin ortoptisten holdt.

Dengang jeg var der med en toåring gikk det bedre å forstå, og med eldstemann som har vært der 5-6 ganger siden han var fire ingen problem. Han har fått øyedråper som utvider pupillen noe veldig et par ganger, det tror jeg ikke søstra har. De liker han ikke helt, og ser dårlig resten av dagen (men det er for at de skal få målt noe om hvor skjeve hornhinnene hans er)

Men øyelege er stort sett ikke ekkelt, bare å se og forklare hva de ser

Så koselig [emoji178] Gratulerer med en liten gutt. Tenkt på navn da? [emoji7]
Takk [emoji170]
Vi har et på lur, men ingenting er bestemt enda :)
Så bra at alt er vel med den lille gutten i magen!
Ja, kjempestas! Greit å få det bekreftet, hadde noe helt forferdelige magesmerter her i går.. Selv om jeg var relativt sikker på at det ikke var sånne type smerter, er det godt å se at alt er bra [emoji16]

Takk [emoji170]
Vi har et på lur, men ingenting er bestemt enda :)

Ja, kjempestas! Greit å få det bekreftet, hadde noe helt forferdelige magesmerter her i går.. Selv om jeg var relativt sikker på at det ikke var sånne type smerter, er det godt å se at alt er bra [emoji16]
Er alltid godt å få se at alt er bra. Kan liksom puste litt ut da [emoji178]

Ja. Det å se at han er i perfekt størrelse i forhold til alder og ser frisk ut! :)
Fantastisk [emoji7] Å jeg savner den tiden litt kjenner jeg [emoji178] Plutselig var mine så store og selvstendige [emoji28] Savner baby [emoji178]

Back
Topp