Det gjorde den. Hu hadde lagt seg på gulvet da. Så bærte hu til sengs igjen [emoji14] Ellers kjempefint uten tull![]()
[emoji23][emoji23]på gulvet faktisk. Kan da ikke være noe deilig[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde den. Hu hadde lagt seg på gulvet da. Så bærte hu til sengs igjen [emoji14] Ellers kjempefint uten tull![]()
Du skulle ikke tro det. Men hu ble litt fornærma når hu våkna i senga. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]på gulvet faktisk. Kan da ikke være noe deilig[emoji6]
20 mai. Det er ikke lenge til det[emoji33][emoji33][emoji4][emoji4] så digg
Du skulle ikke tro det. Men hu ble litt fornærma når hu våkna i senga. [emoji23][emoji23]
Da var vi ferdige hos øyelegen og heldigvis er også denne jenta frifunnet. Da er det bare storebror som må ha briller. Han skal på kontroll om to uker, men briller har han hatt i fire år og det skal han nok ha resten av livet (ja. Eller linser etterhvert kanskje)
Haha ja. Nei, skulle gjerne vært i hennes hode innimellom og sett hvordan hu tenker eller noe sånt [emoji23][emoji23] hun ble det ja[emoji23] ikke alltid lett å forstå seg på disse ungene
Ettåringen skjønte ingen ting og det var nok ikke så lett, bare målt med en maskin ortoptisten holdt.Så godt å være ferdig med undersøkelsen. Hvordan takler barn synsundersøkelse? Går det greit?
Så koselig [emoji178] Gratulerer med en liten gutt. Tenkt på navn da? [emoji7]Tittei![]()
Akkurat kommet hjem fra OUL, og vi venter en frisk liten gutt [emoji7][emoji170]
Så bra at alt er vel med den lille gutten i magen!Tittei![]()
Akkurat kommet hjem fra OUL, og vi venter en frisk liten gutt [emoji7][emoji170]
Fin dag i solen her ogsåHåper dere alle har en fin dagHer skinner solen
og det planlegges stadig på "bakrommet"
Følg med på Snap![]()
![]()
Takk [emoji170]Så koselig [emoji178] Gratulerer med en liten gutt. Tenkt på navn da? [emoji7]
Ja, kjempestas! Greit å få det bekreftet, hadde noe helt forferdelige magesmerter her i går.. Selv om jeg var relativt sikker på at det ikke var sånne type smerter, er det godt å se at alt er bra [emoji16]Så bra at alt er vel med den lille gutten i magen!
GratulererTittei
Takk [emoji16]Gratulerer![]()
Er alltid godt å få se at alt er bra. Kan liksom puste litt ut da [emoji178]Takk [emoji170]
Vi har et på lur, men ingenting er bestemt enda![]()
Ja, kjempestas! Greit å få det bekreftet, hadde noe helt forferdelige magesmerter her i går.. Selv om jeg var relativt sikker på at det ikke var sånne type smerter, er det godt å se at alt er bra [emoji16]
Ja. Det å se at han er i perfekt størrelse i forhold til alder og ser frisk ut!Er alltid godt å få se at alt er bra. Kan liksom puste litt ut da [emoji178]
Fantastisk [emoji7] Å jeg savner den tiden litt kjenner jeg [emoji178] Plutselig var mine så store og selvstendige [emoji28] Savner baby [emoji178]Ja. Det å se at han er i perfekt størrelse i forhold til alder og ser frisk ut!![]()
Gratulerer så mye!!Tittei![]()