Tittei![]()
Akkurat kommet hjem fra OUL, og vi venter en frisk liten gutt [emoji7][emoji170]
Wow! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tittei![]()
Akkurat kommet hjem fra OUL, og vi venter en frisk liten gutt [emoji7][emoji170]
God ettermiddag
Har alle hatt en fin dag?
Lillafrosk: Gratulerer med overstått oul og gutten i magen ♡
Det ligger vel flere hint på snap nå, vil jeg troKanskje på tide med ett til?
Aner ikke...What? Konkurranse? Gruppe? Hæææ?
Takk [emoji7]Wow! Gratulerernår ble termin?
Hihi nei. Hu er lastebilsjåfør, så sjelden hjemme også. Så må nesten finne seg noen med noenlunde likt yrke eller så må han tåle å være en del alene hjemme hvertfall. [emoji14] Og etter mitt vett tok jeg den beste av lastebilsjåførene til meg selv haha [emoji23][emoji7]Haha [emoji14] Ingen matchmaker altså?
Mi jente er bestevenn med søsteren min. Som er et halvt år yngre [emoji85] har tre stesøsken, alle i tjueåra. Og en bror på 21/22. Men resten av gjengen er alle under 18, så blir vel en stund til noe særlig tantebarn i nærheten her altså. [emoji14]
Fiskegrateng, bare [emoji14]
Sånn mat vi bare hiver i ovnen og lar seg lage av seg selv i dag.![]()
Åh, spennende med bleieslutt! Er hun gammel? Mi var så treg på akkurat det, at det ble egentlig veldig liiite spennende, heller bare frustrerende.. :/
Og han som trenger briller er såpass trengende at han får dem av nav ;-)Så greit daer jobben utgiftspost det og, så er vell greit det bare er en som trenger
![]()
Spilt av mange ganger for å prøve å lese. Konkluderer med at jeg fikk med meg hovedtrekk og leser detaljer i morgen ;-)Det ligger vel flere hint på snap nå, vil jeg troKanskje på tide med ett til?
Bah!Er verdens største rotehode....Finner ikke bursdagsgaven jeg skal sende og den nye pengboka jeg kjøpte og skulle ta i bruk i morgen [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]
Tusen takkskal prøve å være litt mer aktiv
![]()
Ble det shopping på deg?
Noen som skal noe kjekt i morgen? Jeg skal rydde huset og ta en ekstra vaktsuper spennende dag.. juhu
Takk [emoji7]
Ble 3. August, så flyttet frem 1 dag [emoji14]
Og han som trenger briller er såpass trengende at han får dem av nav ;-)
Aner ikke...![]()
Nye glass ca hvert år og en gang knakk han dem etter tre mnd. Så det har gått med noen par her også, men bare de første vi måtte betale, resten er dekket av nav. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Men det betyr selvsagt at han ikke ser så bra...Aha! Har en nevø som bruker briller. Storforbruker [emoji23]
Hihi nei. Hu er lastebilsjåfør, så sjelden hjemme også. Så må nesten finne seg noen med noenlunde likt yrke eller så må han tåle å være en del alene hjemme hvertfall. [emoji14] Og etter mitt vett tok jeg den beste av lastebilsjåførene til meg selv haha [emoji23][emoji7]
Så koselig da, at de er så gode venner da [emoji7] Noen å leke med
Vet vel aldri da.
Var 19 år når første kom jeg, samme med storesøster og broremannen min [emoji23]
Fiskegrateng, bare [emoji14]
Sånn mat vi bare hiver i ovnen og lar seg lage av seg selv i dag.![]()
Åh, spennende med bleieslutt! Er hun gammel? Mi var så treg på akkurat det, at det ble egentlig veldig liiite spennende, heller bare frustrerende.. :/
Dere skulle satse på neste sommer? [emoji7]Å så spennende! Vil og ha baby!
Så deilig daHer har vi nytt solenog bakt ostehorn
der da?