♫ Skravletråd Mars ♫

Ikke bare det da ;)

Hun er bare 19 mnd, så hun har begynt overraskende tidlig syns jeg. Hun har vært tørr hjemme hele helgen og før/etter bhg, men hun vil visst ikke sitte på do i bhg.
Fikk ikke noen særlig oppdatering da jeg hentet, for den som har hatt henne med på do hadde reist hjem.
Men bleia, som hun hadde fått på seg når de skulle ut, var ganska tung så mye mulig hun har holdt seg til siste slutt i dag og. I går tisset hun ikke i det hele tatt nemlig.
Åå, så liten da! Mi hadde ingen forståelse for slikt som 2 åring. Kunne ikke begynne prøve før hun var i alle fall 2,5 år. [emoji14]
Men gøy at prosessen er i gang. Tar sikkert ikke lang tid før det går greiere i bhg også!

Bhg eldstemann gikk i brukte ikke potter. Nei, uaktuelt

Bhg mellomste går i hadde to potter på småbarndavdelingen hun gikk på.

Det har jeg glemt å sjekke med den bhg jeg har søkt yngste inn i. Hun sitter jo på potte jevnt og trutt selv om hun har bleier. Akkurat som broren.

Burde jo være greit med potte??[emoji4]

Er det ikke på sånn ferie mange knekker koden da? Nettopp pga at da bader de hver dag, noe de fleste av oss ikke har kapasitet til hjemme?

Satser på det[emoji2] da er ihvertfall alt til rette for det!

Burde jo være greit med potte??[emoji4]
Burde det, men de nektet. Han måtte intens-trenes for do, for han brukte bleier og potte da han begynte. Det gjør nok denne snuppa også

Kanskje det gå :) får høre med dem om muligheten for det :)

Bhg eldstemann gikk i brukte ikke potter. Nei, uaktuelt

Bhg mellomste går i hadde to potter på småbarndavdelingen hun gikk på.

Det har jeg glemt å sjekke med den bhg jeg har søkt yngste inn i. Hun sitter jo på potte jevnt og trutt selv om hun har bleier. Akkurat som broren.
De vil ikke ha potter her pga hygiene... [emoji53]

Middagen er fortært. Og jeg og jentungen sitter i sofaen og ser på rapunsel. Hun er dessverre blitt like forkjøla som meg:(

Bahh. Trodde jeg satte på en maskin med masse sokker til frøken "jeg skal ha med tre par men finner bare et". Skulle putte dem i trommelen. Maskinen hadde ikke startet :-(

Åå, så liten da! Mi hadde ingen forståelse for slikt som 2 åring. Kunne ikke begynne prøve før hun var i alle fall 2,5 år. [emoji14]
Men gøy at prosessen er i gang. Tar sikkert ikke lang tid før det går greiere i bhg også!
Stor forskjell, men er vel ikke så uvanlig at de er rundt 3 når de slutter.
Her har jeg ikke gått inn for å prøve, men potta og doringen står fremme hele tiden så hun går gjerne på potta selv.
I bhg vil de ikke ha potter og hun vil ikke sitte på do :/
Håper det løsner ja :)

Stor forskjell, men er vel ikke så uvanlig at de er rundt 3 når de slutter.
Her har jeg ikke gått inn for å prøve, men potta og doringen står fremme hele tiden så hun går gjerne på potta selv.
I bhg vil de ikke ha potter og hun vil ikke sitte på do :/
Håper det løsner ja :)
Mi hadde angst for å bæsje på do, og sluttet ikke før hun var nærmere 4.
Hun skjønte ikke nok av det heller, før 3års alder.

Teit de ikke kan bruke potter.. Noen barn klarer jo ikke gå på DO før de er godt pottevante.

Bahh. Trodde jeg satte på en maskin med masse sokker til frøken "jeg skal ha med tre par men finner bare et". Skulle putte dem i trommelen. Maskinen hadde ikke startet :-(
Den er lei :(

Dere skulle satse på neste sommer? [emoji7]

Ja :) må få unna årets sommerferie så håper jeg vi er i gang. Sist "lurte" mannen meg da... vi hadde planlagt å prøve i april. April kom og jeg sluttet på pillen. Hvem gikk da på butikken og kjøpte kondomer?! Ble ikke gravid før oktober da... så håper ikke det skjer igjen.

Så deilig da :)
Har ryddet stua litt, luftet hunden og snakket med LUB i dag. Ellers går dagene rolig for seg sett bort fra dotreninga.
Hun står nå og kutter salat med pappan sin :)

Godt å få snakket med LUB?

Flinke jenten din da ;)

Maskinen hadde ikke startet = du glemte lukke døren? Eller å sette den på? Litt kjipt da...

Back
Topp