Lurer på om det er meldt like fint vær i morgen? Da skal jeg gå meg en lang tur![]()
Her tror jeg det blir nedbør i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om det er meldt like fint vær i morgen? Da skal jeg gå meg en lang tur![]()
Var greit detnå er det bare å vente på kontaktperson og sorggruppe.
Kjempeflink![]()
Ikke potte i bhg, angivelig så vidt jeg huser, det er sju år siden, fordi potte er uhygiensikHva var argumentet for å nekte da?[emoji849]
Takk [emoji7] Blir spennende ettersom jeg har jente fra før. Ny opplevelse!Gratulerer så mye med guttetass i magen!![emoji173][emoji7]
Middagen er fortært. Og jeg og jentungen sitter i sofaen og ser på rapunsel. Hun er dessverre blitt like forkjøla som meg![]()
Bahh. Trodde jeg satte på en maskin med masse sokker til frøken "jeg skal ha med tre par men finner bare et". Skulle putte dem i trommelen. Maskinen hadde ikke startet :-(
Jepp, det gikk fint, hun ser bra![]()
Ga meg på ca 20 og kom til at jeg leser resten når det kommer "stillestående" på forum![]()
Hovedtrekkene har jeg også fått med megSmart du var da[emoji12] jeg er altfor nysgjerrig! Men har da skjønt poenget[emoji6]
Den er kjedelig.. Hva vil du bytte jobb til?Ja, vist ikke vet jeg ikke hva jeg gjør... ønsker jo å bytte jobb, men tenker gjøre meg ferdig med unger først. Så han gjør jo at jeg setter livet mitt på vent...
Tydeligvis ikke her heller :/Burde jo være greit med potte??[emoji4]
Hm, du kan vel reise hvor du vil, men synes Alcudia i Mallorca er fint [emoji7] veldig barnevennlig område. Mulig greit å få det litt rolig osv..?Noen som har tips og erfaring med hvor mang kan reise på ferie i permisjon? Og hvor gammel bør babyen bære før man reiser? [emoji5]
Er ihvertfall i fylket, men har ikke snakket med de som ordner selve gruppa. Kun LUB sentralt. Også tar de kontakt med det lokale LUB for ossBlir vell godt å komme i gang? Har de gruppe i deres nærområde?
I dag fikk jeg lønn. Så plitsrlig var En pingles dagbok nr 2 kjøpt til eldste og en droodle tegnebok til minste. Begge veldig fornøyd [emoji16]
Jepper jo veldig kjekt å være her inne
Nam, namhjemmelagede kjøttkaker er nydelig
![]()
Ja liker Alcudia[emoji2] sto mellom det og Rhodos faktisk!