♫ Skravletråd Mars ♫

Tilbake til 3% nå. Så får vel gå å legge meg da [emoji23] Takk for i kveld. Håper dere får en god natt [emoji178] Ses i morgen [emoji39]

God natt og sov godt :)

Hva går det ut på?
Det er litt CSI aktig. Man skal løse mord og finne ting i scener. Så skal man fange morderen :) Hekta. Litt hjernetrim. For ene brettet må man finne 50 ting på innen 70 sekunder. [emoji14] Egentlig er det jo harmløst da [emoji14] Men gøy alikevel.
God natt og sov godt :)
Takk og i like måte når du kommer dit [emoji1]

Mannen kom hjem med sjokolade [emoji173] han visste jeg ikke hadde en god kveld han. Nei nå er det litt serie så er det natta [emoji4] kommer sterkere tilbake [emoji4]
Sov godt [emoji173]
Tusen takk [emoji173] Det blir bedre når jeg får grått ut litt. Jeg bare orker ikke være så sosial med alle om dagen pga dette. Blir lett påvirket og veldig mottagelig
Snille mannen din :) godt når man ikke har hatt noen god dag at mannen kommer hjem med noe godt :) Er kronisk syk selv, så kjenner meg godt igjen å få grått litt, og få ut litt av den frustrasjonen gjennom det. Har jeg en dårlig dag kommer også mannen hjem med litt jeg kan kose meg med, eller noe god/enkel mat vi kan spise. Håper du får det litt bedre snart!

Hver sin smak [emoji56] Hekta på criminal jeg så [emoji56]
Jeg óg spiller criminal case :) Har en liten pause nå da men har tenkt å begynne på igjen. Hvor langt har du kommet?

Mange fine stunder fremfor meg med andre ord [emoji173]

Dethar du absolutt [emoji173]️ husker det skjedde noe noen uker etter hun ble ett år. Ble plutselig så stor og utviklingen skjedde fort :)

Når jeg egentlig skulle bruke duppen til minsten, og ringe til Bosch om en kaputt tørketrommel. Men så sitter jeg her inne i stede :rolleyes:
Jaja. Mannen får fikse når han kommer hjem :D

Hehe, kjenner til slik prioritering![emoji12] håper mannen fikk fikset!

Det er jeg glad for å høre
Hvordab er det med deg?

:)

Joda, går greit får en se :p Blir visst hjemme hver dag i minst tre uker fremover pga sykemelding:/ tror ikle kroppen min takler å være gravid så bra når det hjelper bekken :p

Gikk raskere enn forventet denne legetimen.
Bihulebetennelse: nesespray [emoji14]
Kolesterolsenkende: får ikke lov å starte uten sikker prevensjon, så da blir det å avvente. Han var veldig positiv til å starte prøving igjen mot slutten av sommeren.
Psyken: ny time ved utgang av permisjonen ang evnt sykemelding

Selv om det ikke hjelper min situasjon veldig, så er det veldig betryggende mtp andre at legen som har jobbet med det i over 30 år aldri har vært borti en slik situasjon som vår med lillebror. Og det er godt å få betryggende ord på at man ikke kunne gjort noe annerledes, og at man har handlet 100% riktig når man først havner i en slik situasjon ♡

Så godt for dere å høre[emoji173]

Å så flott da [emoji173] jeg blir nedprioritert siden folk med ME har mye følelser og ikke mye å gjøre ved. Jeg vil bare lære meg hvordan håndtere dette så jeg slipper å føle meg ubrukelig. Vet med tiden at det blir bedre og. Hørt det av andre med sykdommen
Vil gi deg en klem jeg :Heartred:Heartred:Heartred
ME er en grusom sykdom.
Har du vert på rehab.senter? Lenge siden du fikk diagnosen?

Back
Topp