Aww god du [emoji173][emoji173] jeg jobber hver dag med dette og håper at psykolog kan hjelpe meg teknikker å takle dette bedre påSkjønner det. Man må få lov til å være litt usosial og få ut følelser. Vi er her uansett vi [emoji178][emoji178]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aww god du [emoji173][emoji173] jeg jobber hver dag med dette og håper at psykolog kan hjelpe meg teknikker å takle dette bedre påSkjønner det. Man må få lov til å være litt usosial og få ut følelser. Vi er her uansett vi [emoji178][emoji178]
Det håper jeg du får god hjelp til. Har selv fått veldig god hjelp av psykolog og dps med følelser og slikt. Tross for jeg sjelden sa ett ord til de. Men jeg skreiv ned alt jeg følte og ga de papirene heller. Og jammen meg visste de nøyaktig hvordan gripe det fatt [emoji178]Aww god du [emoji173][emoji173] jeg jobber hver dag med dette og håper at psykolog kan hjelpe meg teknikker å takle dette bedre på
Takk fornøyd jegÅå så masse fint! [emoji7]
Håper du får en god natt [emoji178][emoji178]
Men ingen skoMasse fint!
Ferdig med kjøkkenet, ene badet og starter på å legge på plass klær[emoji1360] er i støtet[emoji16][emoji16]
Da har frøkna sovna og samboer er ute og lufter hunden, så da ligger jeg på sofaen og prøver å bli frisk.
Fikk kjøpt meg nesespray i dag da, så det har hjulpet litt på trykket![]()
Får lade tlf. Begynner bli tomt gitt. Batteriet forsvinner raskt når man snakker her inne [emoji23]
Å så flott da [emoji173] jeg blir nedprioritert siden folk med ME har mye følelser og ikke mye å gjøre ved. Jeg vil bare lære meg hvordan håndtere dette så jeg slipper å føle meg ubrukelig. Vet med tiden at det blir bedre og. Hørt det av andre med sykdommenDet håper jeg du får god hjelp til. Har selv fått veldig god hjelp av psykolog og dps med følelser og slikt. Tross for jeg sjelden sa ett ord til de. Men jeg skreiv ned alt jeg følte og ga de papirene heller. Og jammen meg visste de nøyaktig hvordan gripe det fatt [emoji178]
Kos deg på Datenight [emoji7]
Nei samsung. Men har jo noen spill også på den [emoji23] må jo innom de også hahaiPhone? Mitt batteri er elendig!
Usj. Men den er ikke pen da... Prøvde meg på perlestrikk. Men ser jeg er ikke så flink akkurat.. men 6 åringen er fornøyd da![]()
![]()
Nei samsung. Men har jo noen spill også på den [emoji23] må jo innom de også haha
Klær til meg, kb og ett par babyer
Åh. Blir man nedprioritert da jaÅ så flott da [emoji173] jeg blir nedprioritert siden folk med ME har mye følelser og ikke mye å gjøre ved. Jeg vil bare lære meg hvordan håndtere dette så jeg slipper å føle meg ubrukelig. Vet med tiden at det blir bedre og. Hørt det av andre med sykdommen
Mannen kom hjem med sjokolade [emoji173] han visste jeg ikke hadde en god kveld han. Nei nå er det litt serie så er det natta [emoji4] kommer sterkere tilbake [emoji4]
Sov godt [emoji173]
TakkOg det er vell det viktigste? Synes set så bra ut jeg![]()
Spiller criminal case da. [emoji14] Pokemon syns jeg var kjedelig [emoji23]Pokemon suuuuuger jo strøm!
Takk
Spiller criminal case da. [emoji14] Pokemon syns jeg var kjedelig [emoji23]
Hver sin smak [emoji56] Hekta på criminal jeg så [emoji56]Jeg er hekta![]()
Hver sin smak [emoji56] Hekta på criminal jeg så [emoji56]