♫ Skravletråd Mars ♫

Skjønner det. Man må få lov til å være litt usosial og få ut følelser. Vi er her uansett vi [emoji178][emoji178]
Aww god du [emoji173][emoji173] jeg jobber hver dag med dette og håper at psykolog kan hjelpe meg teknikker å takle dette bedre på

Aww god du [emoji173][emoji173] jeg jobber hver dag med dette og håper at psykolog kan hjelpe meg teknikker å takle dette bedre på
Det håper jeg du får god hjelp til. Har selv fått veldig god hjelp av psykolog og dps med følelser og slikt. Tross for jeg sjelden sa ett ord til de. Men jeg skreiv ned alt jeg følte og ga de papirene heller. Og jammen meg visste de nøyaktig hvordan gripe det fatt [emoji178]

Da har frøkna sovna og samboer er ute og lufter hunden, så da ligger jeg på sofaen og prøver å bli frisk.
Fikk kjøpt meg nesespray i dag da, så det har hjulpet litt på trykket:D

Masse god bedring snuppa!

Det håper jeg du får god hjelp til. Har selv fått veldig god hjelp av psykolog og dps med følelser og slikt. Tross for jeg sjelden sa ett ord til de. Men jeg skreiv ned alt jeg følte og ga de papirene heller. Og jammen meg visste de nøyaktig hvordan gripe det fatt [emoji178]
Å så flott da [emoji173] jeg blir nedprioritert siden folk med ME har mye følelser og ikke mye å gjøre ved. Jeg vil bare lære meg hvordan håndtere dette så jeg slipper å føle meg ubrukelig. Vet med tiden at det blir bedre og. Hørt det av andre med sykdommen

Usj. Men den er ikke pen da... Prøvde meg på perlestrikk. Men ser jeg er ikke så flink akkurat.. men 6 åringen er fornøyd da :)
a339279eca9109f9417b6bdfcf3ad78e.jpg

Og det er vell det viktigste? Synes set så bra ut jeg :)

Å så flott da [emoji173] jeg blir nedprioritert siden folk med ME har mye følelser og ikke mye å gjøre ved. Jeg vil bare lære meg hvordan håndtere dette så jeg slipper å føle meg ubrukelig. Vet med tiden at det blir bedre og. Hørt det av andre med sykdommen
Åh. Blir man nedprioritert da ja :o Uff. Det er alltid godt å vite hvordan gripe ann følelsene. Kjedelig at det skal ta tid. Jeg måtte vel vente 4 mnd på tur nå sist da.

Håper du får time kjapt da. At du får hjelpen du trenger og at den hjelpa hjelper deg [emoji178]

Mannen kom hjem med sjokolade [emoji173] han visste jeg ikke hadde en god kveld han. Nei nå er det litt serie så er det natta [emoji4] kommer sterkere tilbake [emoji4]
Sov godt [emoji173]

God natt og sov godt!

Tilbake til 3% nå. Så får vel gå å legge meg da [emoji23] Takk for i kveld. Håper dere får en god natt [emoji178] Ses i morgen [emoji39]

Back
Topp