Yes blir en guttSå koseligSå det er gutt de skal få altså
Masse fint å finne i London. Lykke til med handlinga
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes blir en guttSå koseligSå det er gutt de skal få altså
Masse fint å finne i London. Lykke til med handlinga
![]()
Skal straks på ducktoursGod formiddaghvordan ser dagen deres ut i dag da?
LurtHåper de har det
![]()

Ha en fin dag og handletur!Da stikker vi, ha wn fin dag damer
Da stikker vi, ha wn fin dag damer
Ha en fin dag og handletur!
For det første må jeg vel stå opp...Hva skal du i dag? Jeg kjeder meg faktisk... Og det er ulikt meg.![]()
Og siden det ikke ble noe ukeshandling i går, så blir det det i dag. Skrive middagsliste og handleliste. Ellers ikke noen planer. Kjedelig å kjede seg...For det første må jeg vel stå opp...Og siden det ikke ble noe ukeshandling i går, så blir det det i dag. Skrive middagsliste og handleliste. Ellers ikke noen planer. Kjedelig å kjede seg...

Når jeg egentlig skulle bruke duppen til minsten, og ringe til Bosch om en kaputt tørketrommel. Men så sitter jeg her inne i stede
Jaja. Mannen får fikse når han kommer hjem![]()
Aner ikkeVi må nok gå til TV2 hjelper deg!
Gratulerer!! [emoji16]
Takk neste mål 100 000
Å ja, snart det da. Må få en update her, håper alt er bra.
Operasjonen gikk heldigvis bra, så krysser vi fingrene for at det ikke er ondartet svulster og at hun ikke trenger flere operasjoner.![]()
Svømming er herlig. Men får aldri den sjansen. Må dra med to barn og bare den ene kan svømme [emoji14] Hu minste er helst avhengig av å ha meg rett ved siden av seg såMen hu skal nå begynne på svømmekurs da. På mandag. Så satser på forandring etterhvert
![]()
Ja, til tanteskatyen som kommer i juli.
De har akkurat vært på ordinær ul, så fikk vite det for ti min siden hva det blir
God dagfikk sove til halv ti, så deilig! Guttene er på hytten og frøkna levert i barnehagen . Snart til byen vi
![]()
Ja! Kjempe kjedelig. Også er den nesten helt ny ogÆsj, det er så kjedelig når ting ikke fungerer som det skal.
Men fikk ringt, og de hadde ingen som kunne komme å se på den før neste uke.. Er jo blitt helt avhengig av den, aner ikke hvordan jeg skal klare meg uten Kjenner til den følelsen av å kjede seg og ikke lyst til å gjøre noe som helst... Da går dagen litt trådt. Håper det går bra med henne etter operasjonen, og ikke har det for vondt <3Får liksom ikke gjort stort i dag, for jeg føler jeg må sitte med et falkeblikk for å se om litjtupp får noen reaksjoner på smertestillende, medisiner, etterfølger av operasjonen, har vondt osv. Ikke stort jeg får gjort mens jeg sitter her og passer på. Ikke har jeg lyst til å se på tv, ikke har jeg lyst til å gjøre noe håndarbeid, ikke har jeg lyst til å lese ei bok og her innpå gikk det også litt trådt. Et luksusproblem, for jeg kjeder meg så å si aldri, men når jeg først gjør det nå, så kjenner jeg at jeg blir litt tullete!![]()