♫ Skravletråd Mars ♫

Hva skal du i dag? Jeg kjeder meg faktisk... Og det er ulikt meg. o_O
For det første må jeg vel stå opp... :sorry: Og siden det ikke ble noe ukeshandling i går, så blir det det i dag. Skrive middagsliste og handleliste. Ellers ikke noen planer. Kjedelig å kjede seg...

Når jeg egentlig skulle bruke duppen til minsten, og ringe til Bosch om en kaputt tørketrommel. Men så sitter jeg her inne i stede :rolleyes:
Jaja. Mannen får fikse når han kommer hjem :D

For det første må jeg vel stå opp... :sorry: Og siden det ikke ble noe ukeshandling i går, så blir det det i dag. Skrive middagsliste og handleliste. Ellers ikke noen planer. Kjedelig å kjede seg...

Får liksom ikke gjort stort i dag, for jeg føler jeg må sitte med et falkeblikk for å se om litjtupp får noen reaksjoner på smertestillende, medisiner, etterfølger av operasjonen, har vondt osv. Ikke stort jeg får gjort mens jeg sitter her og passer på. Ikke har jeg lyst til å se på tv, ikke har jeg lyst til å gjøre noe håndarbeid, ikke har jeg lyst til å lese ei bok og her innpå gikk det også litt trådt. Et luksusproblem, for jeg kjeder meg så å si aldri, men når jeg først gjør det nå, så kjenner jeg at jeg blir litt tullete! :happy3

Når jeg egentlig skulle bruke duppen til minsten, og ringe til Bosch om en kaputt tørketrommel. Men så sitter jeg her inne i stede :rolleyes:
Jaja. Mannen får fikse når han kommer hjem :D

Æsj, det er så kjedelig når ting ikke fungerer som det skal.

Å ja, snart det da. Må få en update her, håper alt er bra. :)

Operasjonen gikk heldigvis bra, så krysser vi fingrene for at det ikke er ondartet svulster og at hun ikke trenger flere operasjoner. :)

Sitter og venter nå :)

Så bra :) krysser fingrene for godartet da ♡

Svømming er herlig. Men får aldri den sjansen. Må dra med to barn og bare den ene kan svømme [emoji14] Hu minste er helst avhengig av å ha meg rett ved siden av seg så :( Men hu skal nå begynne på svømmekurs da. På mandag. Så satser på forandring etterhvert :D

Da blir det nok forandring. Guttungen min var redd for vann. Helt til han starta på svømmekurs. Da ble det forandring fort kan i si[emoji13] jenta mi svømmer rundt med armringer og badering. Da kan jeg slappe litt av[emoji6][emoji6]

Æsj, det er så kjedelig når ting ikke fungerer som det skal.
Ja! Kjempe kjedelig. Også er den nesten helt ny og :shifty: Men fikk ringt, og de hadde ingen som kunne komme å se på den før neste uke.. Er jo blitt helt avhengig av den, aner ikke hvordan jeg skal klare meg uten :p

Så utrolig svinete å cruise forbi med båt rett utenfor stuevinduet nå... :shifty:

thumb_IMG_2982_1024.jpg

Får liksom ikke gjort stort i dag, for jeg føler jeg må sitte med et falkeblikk for å se om litjtupp får noen reaksjoner på smertestillende, medisiner, etterfølger av operasjonen, har vondt osv. Ikke stort jeg får gjort mens jeg sitter her og passer på. Ikke har jeg lyst til å se på tv, ikke har jeg lyst til å gjøre noe håndarbeid, ikke har jeg lyst til å lese ei bok og her innpå gikk det også litt trådt. Et luksusproblem, for jeg kjeder meg så å si aldri, men når jeg først gjør det nå, så kjenner jeg at jeg blir litt tullete! :happy3
Kjenner til den følelsen av å kjede seg og ikke lyst til å gjøre noe som helst... Da går dagen litt trådt. Håper det går bra med henne etter operasjonen, og ikke har det for vondt <3

Back
Topp