♫ Skravletråd Mars ♫

Pleddet er ekstremt mykt og godt! MEN det loer litt. Og det er litt kjedelig syns jeg. Når minsta krøller seg inn i det føles det litt som en sau som mister litt ull. Har vaska det og da ble det litt bedre hvertfall. På ullprogram. Vil jo ikke krympe det [emoji23]
Aha lo er kjedelig. Men gjerne uansett verdt det?

En lite gjennom tenkt Musemor her i dag..

Har vært og trent og dusjet.
Tar på med en gammel treningsbukse og t-skjorte og går opp i stuen.
Mannen spør om jeg kjøpte brød på veien siden jeg går forbi butikken, ops, matpakker!!
Vel, vel, trenger egentlig også med Cola Zero.
Slenger på meg jakken og et par sko og kjører ned i butikken.

Midt inni butikken når jeg holder en 8-pk. 1,5 l Cola Zero mellom armene og et brød ligger oppå innser jeg 3 ting:
1. Denne buksen ble kjøpt før jeg begynte å gå ned i vekt
2. Buksen er litt lang i beina slik at enden går under skoene og gjør at den glir enda lettere ned
3. Jeg har ikke truse på meg..........
Ha ha du da

Jaa. Og så var den så fiiin.
35e5e315b0843301e4d40928a7b1fa57.jpg
valgte den med blomster:)
De er så fine

Kan tenke meg d!

Min er 6 mnd. Utrolig kult nå!
Men gleder meg til vi kommer i samme alder som din, og kan kommunisere med ord! DET blir gøy [emoji173]

Mi bruker ikke mange ord enda :p men vi kommuniserer godt:) hun er veldig fremfor motorisk og gjør seg godt forstått med kropp og tegn. Men selve ordforrådet er ikke stort enda :p

Aha lo er kjedelig. Men gjerne uansett verdt det?
Fnis ja [emoji56] Syns det er så fint der det henger på sofakanten. Om det så er bare som pynt. Loer ikke så når jeg tuller meg inn i det da. Mistenker at 6åringen er litt mer hardhendt mot det -[emoji85]

Fnis ja [emoji56] Syns det er så fint der det henger på sofakanten. Om det så er bare som pynt. Loer ikke så når jeg tuller meg inn i det da. Mistenker at 6åringen er litt mer hardhendt mot det -[emoji85]
Hehe ja det kan jo være ;)

En lite gjennom tenkt Musemor her i dag..

Har vært og trent og dusjet.
Tar på med en gammel treningsbukse og t-skjorte og går opp i stuen.
Mannen spør om jeg kjøpte brød på veien siden jeg går forbi butikken, ops, matpakker!!
Vel, vel, trenger egentlig også med Cola Zero.
Slenger på meg jakken og et par sko og kjører ned i butikken.

Midt inni butikken når jeg holder en 8-pk. 1,5 l Cola Zero mellom armene og et brød ligger oppå innser jeg 3 ting:
1. Denne buksen ble kjøpt før jeg begynte å gå ned i vekt
2. Buksen er litt lang i beina slik at enden går under skoene og gjør at den glir enda lettere ned
3. Jeg har ikke truse på meg..........
Nå ler jeg litt :-)

Mhm nemlig . Og da blir det helt feil og tenke og si slikt om seg selv :)
Ja egentlig :/ men jeg er inne i en fase hvor de som er kroniske syke er. Jeg bryter sammen ved å snakke om jobb og skole tema [emoji17]

Mi bruker ikke mange ord enda :p men vi kommuniserer godt:) hun er veldig fremfor motorisk og gjør seg godt forstått med kropp og tegn. Men selve ordforrådet er ikke stort enda :p

Mange fine stunder fremfor meg med andre ord [emoji173]

Var sterk på eBay for noen år siden men datt litt av. Ble så mye i toll! Virker som at mange her inne bruker det! Hvordan kommer dere rundt tollen? Eller betaler dere for å få inn i landet?
Kjøper bare billige ting jeg. Så mva og toll er vi langt unna siden det er sånn grense på det

Back
Topp