Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt da. Nettop spist middag herOgså var man mett. Laga lapper svære som pannekaker. Ble lei av å steke [emoji23] Takka jeg fikk av søstra mi brant de bare fast. Så måtte finne stekepanna mi.
Åhh spennende.Mars overraskelsene er straks klare*sprekker snart*
Har egentlig detHatt en fin dag på jobben ?[emoji4]
Kjempegodt. Laga de hovedsaklig for at mannen kan ta med noe lett på jobben. Han brøyter ser du.Det er godt da. Nettop spist middag her
Typisk at det kommer når man er på ferie...Kjempekjipy. Sist jeg hadde det var vel i 2005 , tupisk det kom.nå
Hei og hopphatt en fin dag så langt ?
Også var man mett. Laga lapper svære som pannekaker. Ble lei av å steke [emoji23] Takka jeg fikk av søstra mi brant de bare fast. Så måtte finne stekepanna mi.
God morgen! Ny dag, nye muligheter![]()
Så sniltKjempegodt. Laga de hovedsaklig for at mannen kan ta med noe lett på jobben. Han brøyter ser du.
Middag driver jeg å lager nå da [emoji23] Vlir visst aldri ferdig på kjøkkenet i dag haha
Yes veldig finJepp! Kjempedag! Enn du?
Jeg tar som regel smør og brunost. Eldste tok smør og hvitost. Minsta tok kun smør.Åh nam! Her ble det speilegg til middag [emoji12]frokost til middag liksom! Hva pleier du å ha på lappene?
Lager potet, grønnsaker, brun saus og nakkekoteletter. Godt å varme opp igjen for mannebeinet ogsåSå sniltAhh min er geolog. Hva blir det til middag?
![]()
Høres godt ut. Jaggu lenge siden vi hadde koteletter. Må ha til uken,ny meny daLager potet, grønnsaker, brun saus og nakkekoteletter. Godt å varme opp igjen for mannebeinet ogsåHan har jobb utenom, er ekstra den brøytinga. Men tar jommen på
han fikk max 5 timer søvn i går. Nå har han sovet siden 12 da. Så får mer i dag heldigvis
![]()
På nett står det litr om hokus pokus i grunn
Hei og hopphatt en fin dag så langt ?
Gikk kjempefint! Du husker godtHøres godt ut. Jaggu lenge siden vi hadde koteletter. Må ha til uken,ny meny dagodt han får sove! Hvordan gikk det med deg og jobb?