Når jeg egentlig skulle bruke duppen til minsten, og ringe til Bosch om en kaputt tørketrommel. Men så sitter jeg her inne i stede![]()
Jaja. Mannen får fikse når han kommer hjem![]()
Haha. Slik det skal være. Prioriteringer vettu[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg egentlig skulle bruke duppen til minsten, og ringe til Bosch om en kaputt tørketrommel. Men så sitter jeg her inne i stede![]()
Jaja. Mannen får fikse når han kommer hjem![]()
Det kunne de holdt seg for god til

Haha, ja, mye bedre å sitte med beina på bordet å lese på bv enn å ringe rundtHaha. Slik det skal være. Prioriteringer vettu[emoji13]
Ja! Kjempe kjedelig. Også er den nesten helt ny ogMen fikk ringt, og de hadde ingen som kunne komme å se på den før neste uke.. Er jo blitt helt avhengig av den, aner ikke hvordan jeg skal klare meg uten
![]()
Ahh, båtlivet er herlig. Men kanskje en smule kaldt nå???
Det kunne de holdt seg for god til![]()
Vurderer nesten å slenge frøkna i kajakken og padle oss en tur. Så spennendeMars overraskelsene er straks klare*sprekker snart*

Vi gleder ossMars overraskelsene er straks klare*sprekker snart*
Trær ja, det var en god ide. Hadde tenkt å henge de litt rundt om på møbleneEr så surt når reperatører ikke kan komme på lenge, da man helst skulle ha hatt en på døra - helst i går! Tja, hvordan var dette med å tørke klær da? Tror det var noe med at man kan henge dem oppi trær?![]()
Trær ja, det var en god ide. Hadde tenkt å henge de litt rundt om på møblene
Ja, kunne ikke de kommet sånn i forgårs å ha fikset den? Sånn før jeg fant ut den var ødelagt. Hadde passet meg kjempe bra.

Den er fast inventar på mitt stuegulvet selv om jeg har tørketrommel den [emoji14]Vi var faktisk uten trommel pga ødelagt som måtte fikses. Ferie og gikk ikke på første forsøk rep også videre et par mnd i fjor.
Heldigvis har vi tørkeskap. Men jeg minnes fast installasjon av tørkestativ på stuegulvet.
Jeg bruker mye tøekeskapet. Uten å slå det på er det et tørkestativ liksom. Som står på vaskerommet. Brukes med varmluft ved behov men mest utenDen er fast inventar på mitt stuegulvet selv om jeg har tørketrommel den [emoji14]
Hadde vært genialt, men dessverre ikke plass til det her. Tror jeg skal ønske meg det når vi en gang flytter til større husJeg bruker mye tøekeskapet. Uten å slå det på er det et tørkestativ liksom. Som står på vaskerommet. Brukes med varmluft ved behov men mest uten
Mars overraskelsene er straks klare*sprekker snart*
God formiddaghvordan ser dagen deres ut i dag da?
Nå våkner resten av gjengen også så da er det vel bare å få kledd på seg å kommet seg ut etterhvert
Kl er bare litt over ni så trenger vel ikke stresse akkurat