♫ Skravletråd Mars ♫

Ja! Kjempe kjedelig. Også er den nesten helt ny og :shifty: Men fikk ringt, og de hadde ingen som kunne komme å se på den før neste uke.. Er jo blitt helt avhengig av den, aner ikke hvordan jeg skal klare meg uten :p

Er så surt når reperatører ikke kan komme på lenge, da man helst skulle ha hatt en på døra - helst i går! Tja, hvordan var dette med å tørke klær da? Tror det var noe med at man kan henge dem oppi trær? :P

Er så surt når reperatører ikke kan komme på lenge, da man helst skulle ha hatt en på døra - helst i går! Tja, hvordan var dette med å tørke klær da? Tror det var noe med at man kan henge dem oppi trær? :p
Trær ja, det var en god ide. Hadde tenkt å henge de litt rundt om på møblene :p
Ja, kunne ikke de kommet sånn i forgårs å ha fikset den? Sånn før jeg fant ut den var ødelagt. Hadde passet meg kjempe bra.

Gikk raskere enn forventet denne legetimen.
Bihulebetennelse: nesespray [emoji14]
Kolesterolsenkende: får ikke lov å starte uten sikker prevensjon, så da blir det å avvente. Han var veldig positiv til å starte prøving igjen mot slutten av sommeren.
Psyken: ny time ved utgang av permisjonen ang evnt sykemelding

Selv om det ikke hjelper min situasjon veldig, så er det veldig betryggende mtp andre at legen som har jobbet med det i over 30 år aldri har vært borti en slik situasjon som vår med lillebror. Og det er godt å få betryggende ord på at man ikke kunne gjort noe annerledes, og at man har handlet 100% riktig når man først havner i en slik situasjon ♡

Vi var faktisk uten trommel pga ødelagt som måtte fikses. Ferie og gikk ikke på første forsøk rep også videre et par mnd i fjor.

Heldigvis har vi tørkeskap. Men jeg minnes fast installasjon av tørkestativ på stuegulvet.

Trær ja, det var en god ide. Hadde tenkt å henge de litt rundt om på møblene :p
Ja, kunne ikke de kommet sånn i forgårs å ha fikset den? Sånn før jeg fant ut den var ødelagt. Hadde passet meg kjempe bra.

Dere får prøve som best å klare dere uten klesvask ila. den kommende uka, bruke alle trusene på vranga osv. Late som om dere er med på Robinson e.l. :laughing021

Vi var faktisk uten trommel pga ødelagt som måtte fikses. Ferie og gikk ikke på første forsøk rep også videre et par mnd i fjor.

Heldigvis har vi tørkeskap. Men jeg minnes fast installasjon av tørkestativ på stuegulvet.
Den er fast inventar på mitt stuegulvet selv om jeg har tørketrommel den [emoji14]

Den er fast inventar på mitt stuegulvet selv om jeg har tørketrommel den [emoji14]
Jeg bruker mye tøekeskapet. Uten å slå det på er det et tørkestativ liksom. Som står på vaskerommet. Brukes med varmluft ved behov men mest uten

Jeg bruker mye tøekeskapet. Uten å slå det på er det et tørkestativ liksom. Som står på vaskerommet. Brukes med varmluft ved behov men mest uten
Hadde vært genialt, men dessverre ikke plass til det her. Tror jeg skal ønske meg det når vi en gang flytter til større hus :)

Lunsj pause her :) iskaffe og kake :p og jeg som skal spise sunt [emoji13]

Nå våkner resten av gjengen også så da er det vel bare å få kledd på seg å kommet seg ut etterhvert
Kl er bare litt over ni så trenger vel ikke stresse akkurat

Digg å få sove litt da! Ha en strålende dag :)

Back
Topp