♫ Skravletråd Mars ♫

Også var man mett. Laga lapper svære som pannekaker. Ble lei av å steke [emoji23] Takka jeg fikk av søstra mi brant de bare fast. Så måtte finne stekepanna mi.

Også var man mett. Laga lapper svære som pannekaker. Ble lei av å steke [emoji23] Takka jeg fikk av søstra mi brant de bare fast. Så måtte finne stekepanna mi.
Det er godt da. Nettop spist middag her

Det er godt da. Nettop spist middag her
Kjempegodt. Laga de hovedsaklig for at mannen kan ta med noe lett på jobben. Han brøyter ser du.

Middag driver jeg å lager nå da [emoji23] Vlir visst aldri ferdig på kjøkkenet i dag haha

Åh nam! Her ble det speilegg til middag [emoji12]frokost til middag liksom! Hva pleier du å ha på lappene?

Kjempegodt. Laga de hovedsaklig for at mannen kan ta med noe lett på jobben. Han brøyter ser du.

Middag driver jeg å lager nå da [emoji23] Vlir visst aldri ferdig på kjøkkenet i dag haha
Så snilt :) Ahh min er geolog. Hva blir det til middag?:)

Åh nam! Her ble det speilegg til middag [emoji12]frokost til middag liksom! Hva pleier du å ha på lappene?
Jeg tar som regel smør og brunost. Eldste tok smør og hvitost. Minsta tok kun smør.

Ellers er det syltetøy eller sukker på. :)

Speilegg er godt da [emoji7]

Så snilt :) Ahh min er geolog. Hva blir det til middag?:)
Lager potet, grønnsaker, brun saus og nakkekoteletter. Godt å varme opp igjen for mannebeinet også :D Han har jobb utenom, er ekstra den brøytinga. Men tar jommen på :) han fikk max 5 timer søvn i går. Nå har han sovet siden 12 da. Så får mer i dag heldigvis :)

Lager potet, grønnsaker, brun saus og nakkekoteletter. Godt å varme opp igjen for mannebeinet også :D Han har jobb utenom, er ekstra den brøytinga. Men tar jommen på :) han fikk max 5 timer søvn i går. Nå har han sovet siden 12 da. Så får mer i dag heldigvis :)
Høres godt ut. Jaggu lenge siden vi hadde koteletter. Må ha til uken,ny meny da;) godt han får sove! Hvordan gikk det med deg og jobb?

Til dere som likte den sjokoladen med salt lakris, fant i dag ut at de har begynt å selge den i stor plate også (155gr). Så måtte selvfølgelg kjøpe en idag da vi var ute å handlet :)
IMG_5358.JPG

Høres godt ut. Jaggu lenge siden vi hadde koteletter. Må ha til uken,ny meny da;) godt han får sove! Hvordan gikk det med deg og jobb?
Gikk kjempefint! Du husker godt :D

Fikk lov å prøve meg der og om alt går fint og sånt kunne jeg få ringevikar jobb etterhvert og sommervikar og gudene vet hva som kommer etterhvert. Arbeidstid er da 0830 til 1400. Perfekt mtp unga mine! :D

Så må bare få tak i hu på nav og gi beskjed og få kontrakt nå. Så er jeg i gang [emoji1][emoji1] Hu på nav er syk da [emoji14] Typisk hehe

Back
Topp