Satser på 10 tilNå fikk du rundt tall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på 10 tilNå fikk du rundt tall![]()
Kult! Bhg med båt må jo gi mye spennende opplevelserSkjønner de ble skuffet da js
Bhg kb gikk i kjørte båten sin ut til en øy å sov der
Det stemmerjeg synes det var veldig nyttig, tar imot all informasjon jeg kan få når jeg er førstegangs
![]()
At jeg har en halv boks igjen! Og en rema 1000 butikk like i nærheten!
Tittei! Jeg fant ut at, jaggu er det ikke lillelørdag i dag. Så, koser meg stort med masse sjokolade og serier [emoji28] ikke orket å røre sokken jeg egentlig skulle strikket engang.
På Voss ja! Er ikke her det [emoji13]
Var ikke så verst det. Kunne egentlig bare holdt meg der, var visst ikke noe vits i å prøve å sove. /prøvd i 4-5 timerNam, så deilig![emoji12]
Haha, å ja[emoji12] trodde det var rettborti gata hos deg [emoji13]
God natt og sov godt!
Jeg har gule i vår grå sofa [emoji7] Elsker gult! Så litt innslag her og der. Må ta litt om gangen. Mannen er ikke fan [emoji14]
Så bradet er ei lita jente som vi venter
![]()
Sov godt alle
Lagt meg under dyna med vondt i hodet, i håp om at det er bedre i morgen.
På hotellet igjrn etter å ha vært innom 3 museum, buckingham palace og shoppet litt
Så hyggelig sagt [emoji173]
Jo takk fikk fanget mange lus, og nå stinker det lusemiddel her Haha [emoji14]
Alt bra med deg?
Jeg har dristet meg til lilla puter i den grå sofaen![emoji23] Hoho, jeg er gal!
Takk for det søta ♡
Skal til legen i morra, så kan jo håpe det er bakteriell bihulebetennelse så jeg kan få noe for det. Blir jeg ihvertfall kvitt den biten [emoji14] hehe