går en del i hakkebakkeskogen herSannelig om jeg vet. For det meste synger jeg bæ bæ lille lam og klappe klappe søte. Men det er lillemor sine favoritter. Ikke mine....
Og det er faktisk ikke de verste barnesangene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
går en del i hakkebakkeskogen herSannelig om jeg vet. For det meste synger jeg bæ bæ lille lam og klappe klappe søte. Men det er lillemor sine favoritter. Ikke mine....
og der var jeg brått klar for frokost
Godt mulig jeg tråkker i salaten her nå når jeg svarer på så mye samtidig.....Trodde det var fire i denne tråden og tre i vanlige. Og bare når det er sitater. ;-)

Guttungen min også gjør det når han får veldig vondt i hodet.Mulig han gjorde det en gang før, veldig irriterende at jeg bare hadde de notatene i en app på mobilen som ble borte ved tilbakestilling på verksted
Ja, hos meg også. I tinningen, og bak øyeDa kan det jo virke som migrene da?[emoji4]
Har det selv, og det hender jeg kaster opp.. og smerten sitter ofte bak øye[emoji4]
lett forJa var der i går! Og fikk sovet ut i dag[emoji42][emoji99] merker at man ikke er like vandt til en liten vinkveld med jentene som før haha!

Måtte tenke kreativt som veganer [emoji16] (er ikke det nå lengre).Du sier noe der. Har alltid vert vanlig hjemme ifra å pensle med egg.
Da prøver vi melk neste gang . Takk for tips![]()
HERLIGHET den så god ut!!!Den ble litt for farlig god, men heldigvis likte svigers den.
Noen som har lyst på det som ble til overs? Da må dere gjerne komme på kaffebesøk i morgen, ikke bra den blir stående her i huset hvertfall!
Vis vedlegget 219599

Er det en grunn for at du kuttet det ut?Måtte tenke kreativt som veganer [emoji16] (er ikke det nå lengre).
Stakkars lille. God bedringDere har vært rå på skravling! Her har syke lille prinsessen min akkurat lagt seg. Full i feber![]()
Ikke jeg heller.....Spiste det ikke når jeg drev med hest [emoji13] var jo hestekjøtt i den før.

Mistet motivasjonen etter noen år (var veganer i tre år-ish). Krevde liksom om at man lager alt nesten fra scratch eller alltid er "den vanskelige" når man går ut og spiser. Utenfor de større byene er det jo ingen som egentlig vet hva vegetarianer er engang [emoji16]Er det en grunn for at du kuttet det ut?![]()
Jeg har naboer som er veganer. Jeg hadde aldri klart det.Mistet motivasjonen etter noen år (var veganer i tre år-ish). Krevde liksom om at man lager alt nesten fra scratch eller alltid er "den vanskelige" når man går ut og spiser. Utenfor de større byene er det jo ingen som egentlig vet hva vegetarianer er engang [emoji16]
(skulle bare visst God morgen lady_zGod morgen! Ny uke, nye muligheter![]()
God morgen lady_z![]()
Klar og klarGod morgen! Klar for en ny uke?
Stakkars lille. God bedring![]()
Ikke jeg heller.....![]()