♫ Skravletråd februar ♫

Mulig han gjorde det en gang før, veldig irriterende at jeg bare hadde de notatene i en app på mobilen som ble borte ved tilbakestilling på verksted
Guttungen min også gjør det når han får veldig vondt i hodet.
Både jeg og mannen sliter med migrene, så forventer nesten at en av ungene får det.

Men da hjelper det med paracet?

Er det en grunn for at du kuttet det ut? :)
Mistet motivasjonen etter noen år (var veganer i tre år-ish). Krevde liksom om at man lager alt nesten fra scratch eller alltid er "den vanskelige" når man går ut og spiser. Utenfor de større byene er det jo ingen som egentlig vet hva vegetarianer er engang [emoji16]

God morgen! Ny uke, nye muligheter :)

Mistet motivasjonen etter noen år (var veganer i tre år-ish). Krevde liksom om at man lager alt nesten fra scratch eller alltid er "den vanskelige" når man går ut og spiser. Utenfor de større byene er det jo ingen som egentlig vet hva vegetarianer er engang [emoji16]
Jeg har naboer som er veganer. Jeg hadde aldri klart det. :oops: Alt for glad i god mat:p
Litt rart å høre på jentungen deres på 4 år. -jeg spiser ikke dyr jeg.

Minsta mi på 3 år blir jo selvsagt helt stressa. Ikke jeg heller sier hun :hilarious: (skulle bare visst :p)

men hvilke tilskudd må tas når en lever som veganer? Holder det med multivitaminer?

Back
Topp