♫ Skravletråd februar ♫

Må ikke tisse![emoji33] dra på deg en Pampers! Og skaff deg øyne i nakken...[emoji102]
Funker libero istedenfor? Jeg kan jo henge speil opp over hele leiligheten så ser jeg han fra alle vinkler[emoji23]

Sånn da var flaskene til småen vasket, og grønnsakene oppi suppa så snart blir det mat på hu mor :)

Ja, klaget på "den hodepinen som gjør vondt bak øyet" da vi skulle til å kjøre så jeg hadde med paracet.

Men han var visst kvalm enda før på dagen. Valgte å gå ut for frisk luft, jeg trodde han mente leke, men mente frisk luft i to minuttet, før middag.

Spist (og beholdt) tre pizzaboller til kveldsmat nå så matlysten er på plass og lite tyder på omgangssyke.

Da kan det jo virke som migrene da?[emoji4]
Har det selv, og det hender jeg kaster opp.. og smerten sitter ofte bak øye[emoji4]

Han er i fin form han nå. Ville ha pizzaboller til kveldsmat og det innvilget mor glatt. To, mente han for han ble nok ikke mett av en (de er ganske små) han ba om at jeg varmet en tredje og har spist alle tre. Ligger og leser et pokemon blad og er i finfin form

Så flott å høre at han er bedre![emoji2]

Back
Topp