Campingvogn funker fint, for låven er nok litt i største laget [emoji14]Haha[emoji23] har en låve om det duger?! Og en campingvogn[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Campingvogn funker fint, for låven er nok litt i største laget [emoji14]Haha[emoji23] har en låve om det duger?! Og en campingvogn[emoji23]
Hehe Åhh liker det meste av ostSmelta ost er jo diggelsker smelta ost, men takler ikke ost i "fast form" med mindre det er kjøttpålegg som dekker hele osten[emoji23]
Funker libero istedenfor? Jeg kan jo henge speil opp over hele leiligheten så ser jeg han fra alle vinkler[emoji23]Må ikke tisse![emoji33] dra på deg en Pampers! Og skaff deg øyne i nakken...[emoji102]
Er veldig for ost i varmretter jeg da HeheHehe Åhh liker det meste av ost
Da skal jeg gi beskjed, men ikke skyld på meg for at det er ett mindre pent syn [emoji14]
Ja veldig greit om vi kan ha 5, for lett å bli usikker på om man har skrevet 4 eller 5 [emoji14]
Ja satser på at det er borte vekk i morra![]()
Det er diggEr veldig for ost i varmretter jeg da Hehe
Så bra. Grønnsakssuppe?Sånn da var flaskene til småen vasket, og grønnsakene oppi suppa så snart blir det mat på hu mor![]()
Ja, klaget på "den hodepinen som gjør vondt bak øyet" da vi skulle til å kjøre så jeg hadde med paracet.
Men han var visst kvalm enda før på dagen. Valgte å gå ut for frisk luft, jeg trodde han mente leke, men mente frisk luft i to minuttet, før middag.
Spist (og beholdt) tre pizzaboller til kveldsmat nå så matlysten er på plass og lite tyder på omgangssyke.
Han er i fin form han nå. Ville ha pizzaboller til kveldsmat og det innvilget mor glatt. To, mente han for han ble nok ikke mett av en (de er ganske små) han ba om at jeg varmet en tredje og har spist alle tre. Ligger og leser et pokemon blad og er i finfin form
Haha hadde ikke du på deg brillene når du snoka på fb profilen min???[emoji23]Skråsikker på at du er lekker, snuppa!![emoji1][emoji173]
Jepp og det er kjekt HeheJa, litt mer slingringsmonn med 5![emoji23]
Trur vi må ha en grateng te uka, da kan jeg ha masse ost på[emoji23]Det er digg
Mmm jaTrur vi må ha en grateng te uka, da kan jeg ha masse ost på[emoji23]
Kyllingsuppe ble det i dagSå bra. Grønnsakssuppe?
Hodt og suntKyllingsuppe ble det i dag![]()
Hehe ble for mye her også gitt
Ja huff heheVanskelig å stoppe i tide![emoji13]