♫ Skravletråd februar ♫

Uansett hva det var så håper jeg det ja.

Skolen opererer ikke med 48 timer her, de opererer med "slutt å spy"-regelen. Ja. Også føle seg i form da selvsagt.

Det er ikke 48 timer til tirsdag 1030 når jeg skal ha mellomste på helsestasjonen, så han kan definitivt ikke være med dit. Og faren kan ikke ha hjemmekontor for han får revisor på besøk på jobb. Mamma bruker vi mye men ikke ved omgangssyke for hun har svekket immunforsvar og ligger dårlig ei uke om hun får det. Først 2-3 dager opp og så resten av uka andre veien. Så henne vil jeg ikke bruke. Så da bør han enten være frisk nok til å være på skolen, frisk nok til å være alene hjemme (jeg ønsker oss en "hus-mobil", han begynner å være alene hjemme mer enn jeg trodde allerede, tanken var mobil til høsten, eller jeg må flytte den timen.

Vi får se hvordan formen utvikler seg

Over en time nå. Men 47 igjen etter den regelen

Håper han snart er i form igjen[emoji4]

Sitter her med en kopp sitron, ingefær og honning mens jeg har starten på en kyllingsuppe på kok og hivd i meg litt piller. Jeg har virkelig ikke tenkt å ligge rett ut syk nå altså. Så bomullshue må lette og bihulene mine må slutte å gi beskjed om at de er der [emoji14]

Æsj da[emoji20] håper du sover det bort!

Uff da så kjedelig[emoji20]
Hadde han vondt i hodet før han kastet opp også?
Ja, klaget på "den hodepinen som gjør vondt bak øyet" da vi skulle til å kjøre så jeg hadde med paracet.

Men han var visst kvalm enda før på dagen. Valgte å gå ut for frisk luft, jeg trodde han mente leke, men mente frisk luft i to minuttet, før middag.

Spist (og beholdt) tre pizzaboller til kveldsmat nå så matlysten er på plass og lite tyder på omgangssyke.

Håper han snart er i form igjen[emoji4]
Han er i fin form han nå. Ville ha pizzaboller til kveldsmat og det innvilget mor glatt. To, mente han for han ble nok ikke mett av en (de er ganske små) han ba om at jeg varmet en tredje og har spist alle tre. Ligger og leser et pokemon blad og er i finfin form

Back
Topp