Den var god ja?![]()
Altfor god!
Tror jeg må ta igjen det "tapte" i morgen. Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var god ja?![]()
Tror jeg må ta igjen det "tapte" i morgen. Heia heiaTror det kan bli vanskelig.
Er forresten over dagens mål og jobber med å ta igjen det tapte![]()
Liker ikke fårepølse jeg
Hehe spist boller her ogAltfor god!Men jeg er litt som Ole Brumm - Ja takk, begge deler! Sitronpai OG fastelavensboller!
Tror jeg må ta igjen det "tapte" i morgen.
![]()
Ahh JassåSpiste det ikke når jeg drev med hest [emoji13] var jo hestekjøtt i den før.
Tror det kan bli vanskelig.
Er forresten over dagens mål og jobber med å ta igjen det tapte![]()
Smaker for mye sau hehrSpiste det ikke når jeg drev med hest [emoji13] var jo hestekjøtt i den før.
Ikke her heller dessverre, "trøstet" meg med en himmelsk sitronpai i stedet.![]()
Men da blir hvertfall snøen borte som gjør plass til vårenMhm! Kommer fra winter Wonder land til regn regn regn...
Muligens, men det kommer veldig an på resten av forumet og hvor fort det dabber av, pleier å bli stillere på denne tidenOg tror du vi klarer det?
Men da blir hvertfall snøen borte som gjør plass til våren![]()
Smaker for mye sau hehr
Hehe spist boller her og
Hehe spist boller her og
Håper dem smakte bra! Ja gjør detHaha [emoji23] liker du lammelår?
Kjempe godeFor du var jo så flink i går og bakte boller, i motsetning til visse andre, som ble for lat til å bake boller.Håper dem smakte bra!
![]()
Ja bare komInviterer du på rester? [emoji12]
Håpe håpeMuligens, men det kommer veldig an på resten av forumet og hvor fort det dabber av, pleier å bli stillere på denne tiden