ahhh, nå som jeg har lastet ned appen igjen sier jeg ikke nei takk til skravlingTamara har planlagt noe for mars
Vil ikke si hva.
Men gir hint dersom vi utfordrer oss selv og skravler masse, får opp litt liv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ahhh, nå som jeg har lastet ned appen igjen sier jeg ikke nei takk til skravlingTamara har planlagt noe for mars
Vil ikke si hva.
Men gir hint dersom vi utfordrer oss selv og skravler masse, får opp litt liv
Haha. Da ligger du rimelig låstPå en måte har jeg klart å få lillemor til å sove uten å gå tur. Oppå meg....
Så du listen over at jeg helst skal gjøre mens hun sover? [emoji6]Haha. Da ligger du rimelig låst
Meeen det positive er at du har god tid til å skravle![]()
Prøvde å få deg til å tenke på noe annet.Så du listen over at jeg helst skal gjøre mens hun sover? [emoji6]

Om ikke denne jenta jeg ammer på senga slutter å klatre ut av senga snart blir det trilletur likevel, i regnvær. Mens hun ideelt sett sover skal jeg tømme bilen som skal på verksted resten av uka. Og helst vaske hele huset, inkl å rydde kjellergangene som ikke ser ut. Flyter av klær. Ja, og brette sikkert fem maskiner med klesvask. Før jeg altaå skal levere bilen klokka fire, så alt jeg ikke rekker, og det er en del, blir i kveld ;-) og i morgen.
Middag hos mine foreldre som passer ungene mens jeg bytter bil på verkstedet før vi drar hjem og prøver å komme i mål til onsdagens seksårsdag.
Så ikke helt daffe nei. ;-)
Prøvde meg på en daff løsning, sove på senga. Men nei. Vi skal ut på tur skjønner jeg...
Du har virkelig dagene fylt opp. Og hjelper ikke at lillemor sovner på deg daPå en måte har jeg klart å få lillemor til å sove uten å gå tur. Oppå meg....
Sånn ca det ja.Prøvde å få deg til å tenke på noe annet.
Men ja, jeg så listen som var lang som et vondt år![]()

"kos" deg med listenSånn ca det ja.
Så hun er nå lempet av meg
Våknet litt så koblet på en pupp igjen, men skal helst være mulig å forlate henne om litt.
Jeg må bare få gjort noe
Usj, ikke noe kjekt å være forkjølet... Lykke til videre og god bedring og håper forkjølelsen går fort overJeg sniker innom i lunchen. Så her er planen å fullføre jobb dagen. For deretter å dra hjem til sofaen. Forkjøla.com!
og for oss som ikke helt henger med, kan dere forklare litt?
Gjelder det premiene?
Hva andre sier får være opp til dem, men måten du skriver det på får det til å høres ut som om det er jeg som rakker ned på deg, noe som ikke er tilfelle.Jeg vet du ikke sa det, men akkurat det svaret du ga meg (siterte meg) ble brukt som "knusende bevis på at Forumansvarlig mener dere er lite inkluderende og da det rett ut akkurat der" av en bruker.
Og jeg vet noen andre kan ta rollen som tallknuser. Jeg har bare ofte vært den som oppretter en tråd, er en av flere som er tallknusere (men selv med flere tusen brukere er det nesten aldri mer enn en eller to andre som gjør det. Samt en håndfull som spørr "hvordan ligger vi an" og vil noen skal regne det ut) og jeg bare sa fra at jeg altså gjør det ikke så da må noen andre
Jeg klarer ikke. At min tallknusing ble brukt som bevis på manglende inkludering (når årsaken til at jeg starter de trådene hver gang nettopp er å dra med flere enn de som er aktive i denne tråden) traff så sårt at det gjør vondt, og jeg blir kvalm av å prøve
Jeg er heldigvis ikke uerstattelig på bv, så det klarer de nok uten meg![]()
Fant ikke votter så ble bare en liten trilletur. Nei hu er hos farmoren, de har hvert på hytta![]()
Vært å fylt drivstoff og hentet pakke
Takk, hvem er det ? Er det en egen mappe inne her eller må det sendes epost?
Jada, for kake, gave og denslags skal vi få i boks
*noterer godteri til posene på lista*
Men mora liker å ha et litt ryddig hus uten julegardiner (unntatt bursdag til yngste, da vil jeg ha julegardiner), ubrettet klesvask og denslags.
Det var ikke du som sa det, men det du sa virket i første omgang likevel "feil". Jeg forsøkte forklare deg, "forsvare meg". Men den saken var jeg klar til å glemme. Også ble det brukt så veldig, veldig feil etterpå.Hva andre sier får være opp til dem, men måten du skriver det på får det til å høres ut som om det er jeg som rakker ned på deg, noe som ikke er tilfelle.
Det er ingen som sier at jeg må gi dere utfordringer, det er noe dere selv har bedt om. Det er ingen som sier at du må holde styr på tall, det er noe du selv har gjort. Det er ingen som sier dere må holde styr på tall i det hele tatt.
Dette begynte som en morsom greie, men har blitt noe negativt.
Noen ganger må man nok prøve å ikke ta alt i verste mening.
Lukter i alle fall vasket på badet...Alltid greit at det ser OK ut[emoji2]
De eldste barna er hos mamma i dag, men det var egentlig en knakende god ide, så jeg sparer den til dem...Du har virkelig dagene fylt opp. Og hjelper ikke at lillemor sovner på deg daDu får sette barna til å brette alle klærne
Skulle gjerne ha hjulpet deg med det men bor litt for langt unna
![]()