♫ Skravletråd februar ♫

På en måte har jeg klart å få lillemor til å sove uten å gå tur. Oppå meg....

Om ikke denne jenta jeg ammer på senga slutter å klatre ut av senga snart blir det trilletur likevel, i regnvær. Mens hun ideelt sett sover skal jeg tømme bilen som skal på verksted resten av uka. Og helst vaske hele huset, inkl å rydde kjellergangene som ikke ser ut. Flyter av klær. Ja, og brette sikkert fem maskiner med klesvask. Før jeg altaå skal levere bilen klokka fire, så alt jeg ikke rekker, og det er en del, blir i kveld ;-) og i morgen.
Middag hos mine foreldre som passer ungene mens jeg bytter bil på verkstedet før vi drar hjem og prøver å komme i mål til onsdagens seksårsdag.

Så ikke helt daffe nei. ;-)

Prøvde meg på en daff løsning, sove på senga. Men nei. Vi skal ut på tur skjønner jeg...
På en måte har jeg klart å få lillemor til å sove uten å gå tur. Oppå meg....
Du har virkelig dagene fylt opp. Og hjelper ikke at lillemor sovner på deg da :) Du får sette barna til å brette alle klærne ;) Skulle gjerne ha hjulpet deg med det men bor litt for langt unna :p

Prøvde å få deg til å tenke på noe annet. ;);)

Men ja, jeg så listen som var lang som et vondt år:yuck::yuck:
Sånn ca det ja.

Så hun er nå lempet av meg
Våknet litt så koblet på en pupp igjen, men skal helst være mulig å forlate henne om litt.

Jeg må bare få gjort noe

Jeg sniker innom i lunchen. Så her er planen å fullføre jobb dagen. For deretter å dra hjem til sofaen. Forkjøla.com!
Usj, ikke noe kjekt å være forkjølet... Lykke til videre og god bedring og håper forkjølelsen går fort over :)

og for oss som ikke helt henger med, kan dere forklare litt?
Gjelder det premiene?

Jeg skrev tidligere i denne tråden at det var store planer på gang, og at vi jobber med noe gøy noe på "bakrommet". :)
Planene er ikke helt klare enda, derfor kan jeg ikke si noenting akkurat nå, men at det blir gøy, det blir det nok :)

Noen i denne tråden spurte om jeg ville komme med hint om dere skravlet masse. Og det kan jeg jo :) Men det må bli nærmere helgen når jeg vet litt mere selv ;)
I mellomtiden kan dere jo, som jeg skrev over her, lage dere deres egen utfordring om å skravle masse på hele forumet :) Så får vi se da, hva slags hint jeg klarer å komme på. Men noe blir det vel uansett tenker jeg :)

Jeg vet du ikke sa det, men akkurat det svaret du ga meg (siterte meg) ble brukt som "knusende bevis på at Forumansvarlig mener dere er lite inkluderende og da det rett ut akkurat der" av en bruker.

Og jeg vet noen andre kan ta rollen som tallknuser. Jeg har bare ofte vært den som oppretter en tråd, er en av flere som er tallknusere (men selv med flere tusen brukere er det nesten aldri mer enn en eller to andre som gjør det. Samt en håndfull som spørr "hvordan ligger vi an" og vil noen skal regne det ut) og jeg bare sa fra at jeg altså gjør det ikke så da må noen andre

Jeg klarer ikke. At min tallknusing ble brukt som bevis på manglende inkludering (når årsaken til at jeg starter de trådene hver gang nettopp er å dra med flere enn de som er aktive i denne tråden) traff så sårt at det gjør vondt, og jeg blir kvalm av å prøve

Jeg er heldigvis ikke uerstattelig på bv, så det klarer de nok uten meg :)
Hva andre sier får være opp til dem, men måten du skriver det på får det til å høres ut som om det er jeg som rakker ned på deg, noe som ikke er tilfelle.
Det er ingen som sier at jeg må gi dere utfordringer, det er noe dere selv har bedt om. Det er ingen som sier at du må holde styr på tall, det er noe du selv har gjort. Det er ingen som sier dere må holde styr på tall i det hele tatt.
Dette begynte som en morsom greie, men har blitt noe negativt.

Noen ganger må man nok prøve å ikke ta alt i verste mening.

Jada, for kake, gave og denslags skal vi få i boks

*noterer godteri til posene på lista*

Men mora liker å ha et litt ryddig hus uten julegardiner (unntatt bursdag til yngste, da vil jeg ha julegardiner), ubrettet klesvask og denslags.

Alltid greit at det ser OK ut[emoji2]

Hva andre sier får være opp til dem, men måten du skriver det på får det til å høres ut som om det er jeg som rakker ned på deg, noe som ikke er tilfelle.
Det er ingen som sier at jeg må gi dere utfordringer, det er noe dere selv har bedt om. Det er ingen som sier at du må holde styr på tall, det er noe du selv har gjort. Det er ingen som sier dere må holde styr på tall i det hele tatt.
Dette begynte som en morsom greie, men har blitt noe negativt.

Noen ganger må man nok prøve å ikke ta alt i verste mening.
Det var ikke du som sa det, men det du sa virket i første omgang likevel "feil". Jeg forsøkte forklare deg, "forsvare meg". Men den saken var jeg klar til å glemme. Også ble det brukt så veldig, veldig feil etterpå.

Ingen sier du må gi oss, og ingen sier vi må ta. Og absolutt ingen sier jeg må.

Men den dagen, det som ble sagt den dagen. Det såret meg og gjorde veldig vondt og var føltes så innmari urettferdig. Og det gjør at jeg ikke klarer å delta i denne runden. Og der sier jeg derfor til de andre som sikkert vil at de gjerne må, men at denne gangen oppretter ikke jeg den tråden og da må noen andre gjøre det. Sier jeg for å få noen til å gjøre det. For det er ikke slikt at bare jeg kan. Alle kan. Det er likevel slik at det ofte er jeg som har. Så nå sier jeg at jeg ikke orker. Og derfor må noen andre ta det ansvaret dersom de har lyst å ha en slik utfordring. For det er egentlig gøy.

Egentlig en gøy greie. Som du sier. Som bare ble så galt for meg.

Og det er da mange tusen her og jeg skulle ønske alle som ønsket ville delta. Bidra. Skravle og kose seg. For liv og røre er gøy. "å få med alle de andre" er jo hele utfordringen egentlig. Å bare skravle i denne tråden de "faste" folka er jo ikke noe utfordring. Å få opp farta her krevet bare 2-3 stykket som prøver.

Å.fakrisk få opp farta på forumet
Å få de 5 innleggene i minutter til å ikke bare bli 10-12, men 18-20-22! At det koker! Det er gøy. Og da må "alle" med. Det er det som er utfordringen. Og det er derfor jeg pleier knuse tall. Fordi det inspirerer mange. Mange jeg aldri ser engang. Som skravler på terminforum etc. Men som er med, som ser at hele forumet er med, at vi koser oss sammen, og farta stiger.

Og det er gøy.

Men bare tanken på å "be om stat", regne farta, spørre "hvem er med og tar ansvar for tjue hver?" regne ut hvor mange det er igjen, greit. 1862, jeg tar de 62, hvem tar de 1800? Kengu tar hundre, så hvem de andre 1700?
Det er bare for gøy. Og hele poenget er at det inkluderer. For hvorfor starte en egen tråd om at vi prøver? Jo nettopp for å få med alle. Alle, enten de vil skravle i en hurtig-tråd eller på skjult terminforum med to andre. Alle som vil

Og at nettopp den jobben jeg gjør, og koser meg med, nettopp for å inspirere alle fordi jeg synes det et gøy når vi får en ny deltaker i skravletråden, fordi jeg synes det er gøy når en tråd om noe interessant får mange innspill, fordi jeg rett og slett er ei skravlehøne som liker å skravle, at nettopp den innsatsen ble tatt til inntekt for at jeg ekskluderer...

Det føles så innmari urettferdig.

Og jeg vet at det ikke var det du mente selv om den første "advarselen" likevel føltes feil så var det ikke der det gikk feil
Det var i fortsettelsen. Og det var ikke du som sa det.

Jeg fikk bare aldri "avsluttet" den saken. Den sto der som en hard anklage. Mot skravlrene. Og spesielt mot meg.

Og da fikk det å gjøre den tallknusingen og piske opp stemningen en avsmak for meg desverre. Det går nok over. Men ikke enda.

Men jeg håper noen andre tar tak i det. Så dette ikke trenger å bli "større enn det er".

Alltid greit at det ser OK ut[emoji2]
Lukter i alle fall vasket på badet...

Ei flaske med domestos som ikke hadde toppa helt rett på har nok veltet når jeg satte potta mellom do og badekaret i dag tidlig....

Du har virkelig dagene fylt opp. Og hjelper ikke at lillemor sovner på deg da :) Du får sette barna til å brette alle klærne ;) Skulle gjerne ha hjulpet deg med det men bor litt for langt unna :p
De eldste barna er hos mamma i dag, men det var egentlig en knakende god ide, så jeg sparer den til dem...

Oi jeg kan visst skrive noen veldig lange innlegg.

Og det helt uten at det kommer noe godt utav det tror jeg

Skal sterkt vurdere å bare ikke si mer ;-)

Back
Topp