Her er det lettskyet pent.Håper dere har litt tørrere vær enn oss...
Så skiftet mellom strålende sol og litt skygge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det lettskyet pent.Håper dere har litt tørrere vær enn oss...
Her veksler det mellom "grått, tåke i fjellet men opphold" og "regn"Her er det lettskyet pent.
Så skiftet mellom strålende sol og litt skygge
Har akkurt kommet hjem etter at frøkna om meg gikk en liten tur i skogen![]()
God dag[emoji4] er det noen av dere som veit hvordan jeg endrer min fødselsdato på dette forumet?har vært på nettsiden og sjekket og der står det min fødsesdato på info, men her står det bare 1 januar.
Vurderer en tur i dusjen! Skal ikke hoppe denne gangen siden det bare er kengu som hopper i dusjen [emoji23]
Hmm hva skal vi finne på i dag, kan virkelig ikke finne vottene til småen. Leita etter de i går, og leita etter nye i byn men uten resultat. Det er vann, is, slaps og noe snø ute... så han må ha votter om vi skal ut...
Han er propell, jeg kjeder meg og det er jo ikke noe å finne på (for husarbeid gidder jeg ikke nå)...
Måtte bytte litt
Fant ikke votter så ble bare en liten trilletur. Nei hu er hos farmoren, de har hvert på hyttaHåper du fant votter og kom deg ut med lillebror[emoji2]
Frøkna hos pappaen sin?
Ikke jeg hellerKjenner deg jo nesten ikke igjen![emoji33][emoji41]
Takk, hvem er det ? Er det en egen mappe inne her eller må det sendes epost?Si ifra til forumansvarlig[emoji4]
Du kommer til det![]()
I mål kommer vi uansett ikke.
Det har vi ikke gjort til en eneste bursdag så langt. Hvorfor skulle denne være annerledes?
Men bursdag blir det.
Fått på plass alle klær , kb tørker støv så når han er ferdig tenker jeg vi drar å aker
Ha ha nei øite behov for å se på pupper![]()
Som alltidGjorde jo det[emoji23]
Kan tenke meh mye annet som er det jaSikkert andre ting som er mer interessant[emoji12]
Jada, for kake, gave og denslags skal vi få i boksOg bursdagen blir sikkert en suksess for bursdagsjenta[emoji2]
Forum ansvarlig er Tamara. Send en pm til henneTakk, hvem er det ? Er det en egen mappe inne her eller må det sendes epost?