♫ Skravletråd februar ♫

Det er helt sant, men jeg gikk fra betegnelsen "liten drittunge" til "middelaldrende kvinne" samme dag som jeg ble 30. Så forhåpentligvis er det med stil jeg har eldes Haha

Samme her. Eller nei, da jeg ble gravid i en alder av 32! Haha!
Vi eldes med stil helt klart :)

God morgen alle :) zzz tøff natt her

God ettermiddag! Røff natt her og... nachspiel i bygget og masse bråk i gangen.
Mini våknet 1000 ganger!
Og så kom samboer hjem fra byen 0430 og skulle lage pizza! Ikke lydløs!
Ble så sint! Han er ikke mye ute, men de få gangene det skjer er det full pupp!
Er så trøtt at jeg dør.... 4 natt nå med Max 3 timer søvn. Off

Sånn, ca 70 pizzaboller bakt. Første runde er i ovnen. Resten venter på tur.

Det skal være nok til en middag (det var det hun ville ha på bursdagen sin) og barneselskapet og en god del i fryseren til "har ikke lyst på lunsj", "skulle hatt noe godt til kveldsmat" og "noe godt i matboksen på uteskole" :-)

Flink du er :)

Det er slikt som når det er gjort tenker jeg at dette burde jeg gjøre oftere for det er jo lett. Fordi jeg vet det ikke skjer ofte lager jeg mange når ungene har bursdag i det minste

Det er slikt som når det er gjort tenker jeg at dette burde jeg gjøre oftere for det er jo lett. Fordi jeg vet det ikke skjer ofte lager jeg mange når ungene har bursdag i det minste

Ja det er lurt å fylle fryseren! Selv har jeg ikke gjort det siden jeg gikk ut permisjonen. Lagde sykt mye middager og bakst for å være klar til barseltid. Alltid en digg middag klar! Må sette av en dag til det snart. Er så fort gjort egentlig!

Ja det er lurt å fylle fryseren! Selv har jeg ikke gjort det siden jeg gikk ut permisjonen. Lagde sykt mye middager og bakst for å være klar til barseltid. Alltid en digg middag klar! Må sette av en dag til det snart. Er så fort gjort egentlig!
Vi tømte fryseren i sommer. Komplett. (strømmen gikk....mens vi var på ferie...) begynner å få et lite lager igjen nå. At vi faktisk HAR mat. Men der er mest bakverk. Også ferdige greier som fiskepinner og fiskekaker (sistnevnte solgte fotballen i høst) så vi har i det minste noe om vi "ikke har kjøpt middag".

Har akkurt kommet hjem etter at frøkna om meg gikk en liten tur i skogen :)

Back
Topp