Ja blir nok det etterpå, nå leker han nemligTrille en tur da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir nok det etterpå, nå leker han nemligTrille en tur da
Takk for detGod helg til deg også[emoji2] det som er igjen av den..
Håper det bare var i går [emoji14]God dag[emoji2] snudd døgnet du da?
Er ferdigLykke til med det![emoji12]
Har ikke HBO, men vurderer Luke Cage...
Det er helt sant, men jeg gikk fra betegnelsen "liten drittunge" til "middelaldrende kvinne" samme dag som jeg ble 30. Så forhåpentligvis er det med stil jeg har eldes Haha
TakkLykke til i jakten![emoji23]
God morgen allezzz tøff natt her
Rykter om en ny sesong, type sesong 0 liksom... så får vi se da![]()
God morgenføler meg litt trøtt, sovnet rundt kl 21 i går og våknet kl 01.30 lys våken frem til 05 og så startet småen dagen kl 06 Haha
Sånn, ca 70 pizzaboller bakt. Første runde er i ovnen. Resten venter på tur.
Det skal være nok til en middag (det var det hun ville ha på bursdagen sin) og barneselskapet og en god del i fryseren til "har ikke lyst på lunsj", "skulle hatt noe godt til kveldsmat" og "noe godt i matboksen på uteskole"![]()
Herlig med hyttetur da [emoji4]Flott helg her på hyttetur[emoji2]
Alt bra med deg?
Ja [emoji3][emoji173]Stor jente jo[emoji173]
Det er slikt som når det er gjort tenker jeg at dette burde jeg gjøre oftere for det er jo lett. Fordi jeg vet det ikke skjer ofte lager jeg mange når ungene har bursdag i det minsteFlink du er![]()
Det er slikt som når det er gjort tenker jeg at dette burde jeg gjøre oftere for det er jo lett. Fordi jeg vet det ikke skjer ofte lager jeg mange når ungene har bursdag i det minste
Vi tømte fryseren i sommer. Komplett. (strømmen gikk....mens vi var på ferie...) begynner å få et lite lager igjen nå. At vi faktisk HAR mat. Men der er mest bakverk. Også ferdige greier som fiskepinner og fiskekaker (sistnevnte solgte fotballen i høst) så vi har i det minste noe om vi "ikke har kjøpt middag".Ja det er lurt å fylle fryseren! Selv har jeg ikke gjort det siden jeg gikk ut permisjonen. Lagde sykt mye middager og bakst for å være klar til barseltid. Alltid en digg middag klar! Må sette av en dag til det snart. Er så fort gjort egentlig!
Håper dere har litt tørrere vær enn oss...Har akkurt kommet hjem etter at frøkna om meg gikk en liten tur i skogen![]()